Skocz do zawartości

brzozux

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    elblag

Osiągnięcia użytkownika brzozux

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z tego co mi wiadomo to suport obniży się o około 13mm. Na szczęście na warmii/pomorzu nie mamy zbyt wielu górzystych terenów. @Dokumosa widziałem tutaj sporo twoich rzetelnych wypowiedzi na temat budowy jednośladów. Powiedz proszę czy miałeś okazję pracować z jedną i drugą ramą, jeśli tak to jakie zrobiły na tobie wrażenie? Stety/Niestety jestem dość ciężkim chłopem (95 Kg) więc zależy mi aby rama była możliwie "pancerna"
  2. Witam serdecznie, W związku z tym, że moja ponad 10 letnia rama Krossa postanowiła odejść na emeryturę, chciałbym poradzić się Was drodzy forumowicze, czy któraś z wyżej wymienionych propozycji godna jest zainteresowania? Całość chciałbym złożyć na posiadanych już "podzespołach", czyli koła 26" (przód 20x100, tył 135x10), RS Revelation 140 mm, napęd 2x10/1x10 (może 11) Rower ma służyć zarówno do dojazdów do pracy jak i do popołudniowych objazdów trójmiejskiego parku krajobrazowego/wysoczyzny elbląskiej (żadnych szaleństw, w sensie skoków, niedolotów, itp - może za jakieś -15 kg) Z tego co udało mi się ustalić to zarówno Primal jak i Meta mają wsparcie przedniej przerzutki, Eccentric niestety nie. Pozostałe parametry wydają się być bardzo zbliżone. Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi, Pozdrawiam Paweł
  3. @@Punkxtr, Dokładnie to samo usłyszałem od człowieka, który się tym zajmował. Zbyt duża ilość magnezu uniemożliwiła spawanie, co spowodowało wytopienie się materiału. Oczywiście metoda użyta do spawania to TIG w osłonie argonu. Temat pozostawiam otwarty do czasu przeszczepu, któremu daje spore szansę powodzenia. Dawca powinien dotrzeć pod koniec przyszłego tygodnia. Oczywiście będę informował o postępach prac.
  4. Chodzi o to, że spawacz znał się na rzeczy tylko materiał się poddał/było go za mało. Teraz i tak już nie ma możliwości ich odratowania ale dzięki @@vdcmike, będę wiedział na przyszłość gdzie szukać pomocy w sytuacjach "kryzysowych". Marcin dzięki za informacje już sprawdzam co tam mają ciekawego. Swoją drogą zastanawiam się czy warto wydawać na nowe golenie ponad 100 funtów, czy może lepszym rozwiązaniem będzie kupno innego "uginacza"
  5. Wydaję mi się że próbowali przyspawać tuleje do resztek mocowania, lecz te nie podjęło walki i zwyczajnie się roztopiło. Dzięki @@Fonika, za informacje mam właśnie jednego Recona na oku i wydaję się być odpowiedni (zewnętrzne wymiary lag są identyczne). Problem w tym, że jest to Solo Air a ja mam u siebie Dual'a.
  6. Widzę, że robi się mały offtop a nie o to mi chodzi. Z tego powodu wrzucam zdjęcie, które zakończy wszelkie dywagacje na temat tego dlaczego nie przegwintowałem otworu. Mimo wszystko mam nadzieje, że znajdzie się ktoś kto miał do czynienia z "przeszczepem" goleni i wniesie coś wartościowego do tematu. Pozdrawiam
  7. Niestety gwint zerwany został w taki sposób że nie ma możliwości naprawy. Już próbowałem u różnych speców, próbowali spawać w osłonie argonu ale na nic się to zdało gdyż lagi zwyczajnie się topią. A co do ebay to znajduję same Solo Air'y stąd moje pytanie odnośnie kompatybilności.
  8. Witam wszystkich, niestety w mojej Rebie (rocznik 09 dual air) urwałem mocowanie hamulca i jedyne co mi pozostało to wymiana dolnych lag/goleni (jak zwał tak zwał). Znalazłem dół od Solo Air i teraz mam pytanie, czy pomijając kwestie związane ze średnicą wewnętrzną istnieje możliwość montażu tych goleni? Jeśli temat już był to przepraszam ale chyba za słabo szukałem. Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...