Skocz do zawartości

wladek312

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika wladek312

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Anoda jest jak nowa, zero rys a ten opór jest bez uszczelek więc pewnie coś ze ślizgami jest nie tak.
  2. Witam Ostatnio jak serwisowałem widelec to zauważyłem że lewa laga wchodzi w goleń z dużym oporem, opór zaczyna się gdy laga dochodzi do końca dolnej tulei. Ta sama laga do prawej goleni wchodzi idealnie a prawa laga do lewej goleni również wchodzi z dużym oporem. Wygląda to jakby dolna tuleja się jakby zwężała na końcu, wie ktoś może czy tuleje są mocowane na jakimś mini stożku?(głębiej wbita jest ciaśniejsza) Da się coś z tym zrobić? miał ktoś taki problem? dzisiaj dotarł nowy olej i uszczelki więc wieczorem będę rozbierał amortyzator i może coś dałoby się wykombinować żeby zmniejszyć opór.
  3. Wykręciłem tłumik do wysyłki, trochę nim popracowałem i blokada zaczęła działać W weekend wkręcę go do amorka i zobaczę czy wszystko wróciło do normy.
  4. Nie przeszkadza mi to że tłumik działa nierówno bo tego nie odczuwam podczas jazdy, tylko ta blokada może by się czasem przydała. Rozumiem że jeśli tłumik jest nierozbieralny to sam nic z tym nie zdziałam?
  5. Z twojego posta wynika że przez 2 lata trwania gwarancji nie wolno amorka czyścić, smarować i nasączać gąbek olejem? Dzięki, jak uda mi się dorwać klucz z nasadką 27mm. to wykręcę tłumik i podeśle.
  6. Witam Amortyzator ten kupiłem pół roku temu w sklepie internetowym activia i jestem z niego bardzo zadowolony. Blokady przez ten czas praktycznie nie używałem bo nie była mi potrzebna, kilka razy włączyłem podczas jazdy po asfalcie i działała. Ze względu że rower będzie teraz dłuższy czas nie używany postanowiłem zdjąć dolne lagi z amortyzatora, wyczyścić, nasmarować, dać trochę oleju na gąbki i być może zwiększyć skok do 140. Po zdjęciu dolnych lagów, co nie było proste(pokrętło od regulacji tłumika wyszło a imbusik został w środku) okazało się że tłumik działa nierówno (gdy go wcisnę i zaczynam ciągnąć to do około 1/3 skoku trzyma mocniej a później słychać jakby zaczynało zasysać powietrze i opór spada. Regulacja działa ale przy każdym poziomie tłumienia czy to minimum czy maksimum po około 1/3 skoku siła tłumienia mocno spada, czy to normalne? to mój pierwszy amortyzator z tłumikiem. Zauważyłem też że przestała działać blokada skoku, ale pomyślałem że złożę wszystko do kupy postawie rower na koła i wszystko wróci do normy, jednak nie wróciło i blokada nadal nie działa. wciskałem też wystający pręcik na goleni do końca, uginałem amor i nie było żadnego oporu. Amortyzator z włączoną blokadą i bez niej pracuje tak samo. Wie ktoś co może być przyczyną i czy da się to naprawić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...