Skocz do zawartości

raficz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    jw
  • Skąd
    Tarnów

Osiągnięcia użytkownika raficz

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam! Pisze bo zastanawiam się czy w moim nowym widelcu Rock Shox Recon Silver Solo Air - blokada działa prawidłowo - mianowicie jak kilka razy zaciągnę ją na kierownicy i zwolnię to osadzenie pancerza linki przy widelcu samoczynnie się przekręca w konsekwencji czego linka się luzuje i dźwignia lata sobie luźno przy kierownicy. /jest tam taki wypust przy tej podkładce która trzyma pancerz - ale nie ma się on o co zahaczyć w półce widelca? Jak to wygląda w waszych sprzętach?
  2. Witam! czy posiada ktoś wiedzę lub kurtkę: ROGELLI PADUA lub ROGELLI PESARO? Obydwie mi się podobają i nie wiem którą wybrać czy będą jakieś znaczące różnice dot. parametrów użytkowania? http://www.mikesport.pl/rogelli-padua-kurtka-rowerowa-softshell-pl-2.html http://www.mikesport.pl/rogelli-pesaro-meska-kurtka-rowerowa-softshell-kolor-czarny.html
  3. wracając do uchwytu dzięki za propozycje jednak potrzebuje solidny: na szynie, na kierownicę 32mm, reasumując jedyny który to spełnia to: Fenix ALB-10 tylko odstrasza mnie w nim spory ciężar i duży:/ chyba zostaje przy dwóch trytkach i uchwycie z kellys led gunner... jak dla mnie największy minus convoya to brak dedykowanego mocowania rowerowego.
  4. Kupiłem go i NIE PASUJE!!! do Convoya s2+, sprzedający piszą bzdury zawyżając zakres zastosowania bo chyba uważają że jak coś jest tanie to można wprowadzać w błąd!!?? bez sensu. Uchwyt nadaje się wyłącznie do lampek 26-28mm. Kolejną jego wadą jest to że nie ma szyny więc nawet jak ktoś posiada grubszą lampkę ściągnięcie jej trwa... Z kolei te uchwyty na wcisk średnio się nadają do montażu pod kierownicą, wyjmowanie i wkładnaie lampki nie jest komfortowe w porównaniu z szyną z której wyjęcie lampki i włożenie trwa mniej niż sekundę bez przestawienia położenia. Zero pewności że przy uchwycie zamontowanym do góry nogami w nocy przy 50km/h i próbie zmiany tryby świecenia lampka nie wyskoczy:/
  5. witam wszystkich! moim zdaniem to bardzo dobrze że wątek kwitnie nawet jeśli coś się powtarza temat oświetlenia jest bardzo subiektywną sprawą np. ja chciałem uzupełnić wcześniejsze opinię o: http://solarforce.eu/latarka-convoy-s2-900lm-konfig-czarna-p-85.html ale już mądrzejszy bo po przejechaniu pierwszego 1000 km na szosie: 1. eksperymentowałem podmieniając odblask z polecanym kolimatorem 20*60 i finalnie jeżdżę bez kolimatora (mając średnie ok 30-35km/h - z kolimatorem świeci za blisko - bardzo mi to przeszkadzało i brakowało lekko jaśniejszego środka w którym wypatruje dziury w asfalcie). Gdyby z kolimatorem nie raziła innych to pewnie bym go użwał - ale razi; daszek to KONIECZNOŚĆ - mam 8cm z odblaskiem i jest super. 2. jestem krótkowidzem, i lekko daltonistą - nigdy tego nie odczułem ale miałem małe problem na komisji wojskowej w odczycie cyferek tych z kropeczek - barwa jest przyjemna ale mam wrażenie że lekko za ciepła, dzisiaj wybrałbym 3C. podkreślam że to moja indywidualna ocena - nie mam pojęcia jak się to odbiera mając dobry wzrok może wtedy 4C jest naj. jak wszyscy piszą. 3. uchwyt.... ((((((( testowałem już wszystkie tanie i nadal nie trafiłem na taki z którym czułbym się komfortowo z convoyem zapiętym pod kierownicą, obecnie używam przerobionego z kellys gunner jest chyba najsolidniejszy po lekkiej modyfikacji ale brzydko wygląda i po woli skłaniam się do zakupu: http://allegro.pl/montaz-rowerowy-fenix-alb-10-obrotowy-360-wsuwany-i5601905231.html widzieliście go gdzieś taniej lub coś lepszego? 4. kiedy ok raz w tygodniu wkładam ogniwo muszę bardzo mocno dokręcić wyłącznik na gwincie bo inaczej lampka wariuje sobie - to nie ma znaczenia jakiegoś ale tak kombinuje że może kiedys lakier się obetrze i będzie to lepiej kontaktować?!? pozdrowienia dla nocnych cyklistów - dziś wzdłóż rzeki białej jeździło się wspaniale co parę metrów masy powietrza o innej temperaturze:)
  6. Mialem pierwsza z puszki po piwie i byla tragiczna raz ze mogla porysowac lampke dwa ze potrzebna byla trytka trzy ze sie pogiela w kieszeni od razu. Ta jest najwygodniejsza, niezniszczalna demontaz w ulamku sekundy gdyby jak piszecie polaczyc to z odblaskiem np.wycinek klosza z reflektora samochodowego bylo by idealnie. Dziwne ze nie produkuja takich daszkow jako akcesoria dodatkowe.
  7. Zgodnie z zapowiedzią witam po testach modowanego Convo S2+ http://solarforce.eu/latarka-convoy-s2-900lm-konfig-czarna-p-85.html W dzień zarówno światło jak i latarka wyglądają niepozornie - to coś zaczyna się dziać dopiero kiedy zachodzi Słońce - używam 5% jej mocy... i w tym trybie świeci dużo lepiej niż naładowany kellys gunner a waży praktycznie tyle samo... więc - ))! Latarka aż prosi się aby zdejmować ją z roweru i zabierać np. na jakieś nocne eskapady w ekstremalnych warunkach. Biegając z nią o 3 w nocy po skałkach trafiamy jakby do innego obcego jak dotąd (z wielgachną makitą) świata;) Uwaga -w ruchu ulicznym kolimator niewiele daje!!! - jadąc szybko muszę mieć światło ustawione dalej i dlatego latarka oślepia z nim przechodniów nadal - nawet na 5% mocy!!! Jedynym wyjściem chcąc użytkować latarkę na szosie jest zasłonięcie jak na fot diody amen. trudno. Reasumując!!! - wszystkie lampki z odsłoniętą diodą o dużej mocy nie nadają się na szosę i stanowią zagrożenie!!! Jak widać 2 minuty pracy i nawet mały kawełek rurki wodnej PE 25mm lub czegokolwiek rozwiązuje ten problem... W związku z powyższym nie pozostaje mi nic innego jak nie być oryginalnym i napisać że tak mieliście racje lampka jest ogólnie bezkonkurencyjna; moony czy noisy mają praktyczniejszy wskaźnik naładowania, gotowy uchwyt i jaśniejsze skupienie światła na środku - Convoy ma lepsze wszystko inne - masa światła i prościej mu zamocować daszek co jest konieczne na rowerze!
  8. rx5 byłby pewnie najlepszy na jezdnię między samochody ale za duży na kolarkę aby go wieźć np. za dnia 150km - więc miałem kupić moona... jednak... rzeczywiście sam fakt że mogę dokupić bez problemu dodatkowe ogniwo 3400mAh mnie skusił i posłuchałem Was wszystkich po kolei - zamówienie złożone: CONVOY s2+ 900lm Konfig. + Akumulator Li-ion Panasonic NCR18650B 3400mAh jeszcze się odezwę jak się z tym będzie jeździć Pozdrawiam!!!
  9. dzięki za cenne informację: szkoda że tylko 3h w trybie 30% ale 400lumenów to i tak za dużo do jazdy pod latarniami. reasumując pewnie na 10% bym jeździł to powinien pociągnąc dłużej na jednym. Co do daszka dzięki za fot.! jednak takie rozwiązanie wydaje się mocno nie aerodynamiczne i zastanawiam się jak sprawdzał by się w zamian ten kolimator: http://allegro.pl/kolimator-do-latarki-convoy-s2-xmlxml2-20mm-60st-i5583335444.html
  10. witam, dzięki za podjęcie tamatu co na szosę. Czyli to?: http://allegro.pl/latarka-na-rower-convoy-s2-ogniwo-uchwyt-kolimat-i5583423537.html Co do Convoy widziałem porównanie jak świecą i nie odniosłem wrażenia że jest to drugie tyle. A nawet jeśli to moc świetlna nie jest tu podstawowym atutem bo będę podjaśniał max na 5% trasy. Wolałbym dłuższy czas pracy na baterii i tu np. RX5 na max świeci 6h a Moon xp-330 świeci 3h. Do tego dochodzi wygląd, gwarancja, łatwość wymiany akumulatorów, łatwość odpinania i zapinania latarki do kierownicy z uchwytem. Moje dwa typy będą wytrzymywać na jednych bateriach myślę po ok 10h jazdy po częściowo oświetlonej jezdni świecąc dużo lepiej niż Kellys Gunner:). A jak wypadnie Convoy? Ile czasu+/- poświeci pewnie na jakieś 30%? Przy 30% mocy z kolimatorem nie będzie raził innych? W sumie mój faworyt xp-330 czy jakiś nois nie przyjmie kolimatora a więc już chyba przegrywa na jezdnię bo będzie oślepiał bardziej niż convoy. Miał ktoś przypadek że convoy zakłócał pracę licznika bezprzewodowego?
  11. Witam, bardzo proszę o doradę bo już mi ręcę opadają przy zakupie lampy do szosówki za ok 200-300zł. Jeżdżę tylko po asfalcie często wieczorami po ok 20-80 km 1h-2h w ruchu z pojazdami i do tej pory Kellys Gunner 1W mi praktycznie wystarczał ale że spaliłem go niechcący chciałbym coś co będzie świecić lepiej przez chwilę gdy np. droga biegnie przez las bez latarni. Założenia: - jak najlżesza/ długi czas świecenia - aby nie raziła innych, bo sam wiem jak bardzo w...a jak ktoś jedzie ścieżką z przeciwka w nocy rowerem z jakimś palnikiem i myśli że ? nie wiem czy myśli o kimś innym niż o sobie. Przeczytałem wszystko co można było i wytypowałem sobie dwie lampy w takiej cenie: 1. Roxim RX5 Premium (wady: waga ponad ćwierć kilko - gabaryty - nie wygląda na zbyt odporną na upadki - nie da się zapiąć pod kierownicą - nie jest wodoodporna) 2. MOON XP-330 (wady: nie wiadomo czy też jak bliźniaczy Mactronic NOISE nie będzie zakłócał licznika/pulsometru? - oślepianie innych użytkowników drogi publicznej; musiałbym jeździć 95% czasu w trybie 10% ze spuszczoną lampką przed koło?) serce chce nr 2. rozum nr 1. - czy jeździł ktoś na szosie z tymi lampkami i ma wyrobioną opinie? może jest jeszcze jakaś sensowna lampka w takim budżecie bez wad które wymieniłem którą preferują kolarze szosowi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...