Skocz do zawartości

thcq

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika thcq

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Rama KELLYS Alutec RRC 29 Kolor: szaro-niebieski Widelec: SR SUNTOUR XCR LO (29), 100mm Manetka: SLX-M7000 Przerzutka przód: brak Przerzutka tył: SLX-M7000 (10 przełożeń) Hamulce: SHIMANO M315 hydrauliczne Dźwignie hamulca: SHIMANO BL-M315 Kaseta: Shimano SLX CS-M7000 Łańcuch: Shimano CN HG75 Mechanizm korbowy: Shimano SLX FC-M7000-1 Obręcze: KLS Draft Disc 622x19 Piasty: SHIMANO TX505 Opony: Dwa komplety opon + dętek, jedne Schwalbe Marathon GT Tour 28x1.75 z dętkami, drugie fabryczne SCHWALBE Rapid Rob 57-622 (29x2.25). Marathony praktycznie nowe, najechane może 300km, fabryczne raczej są bo są Kierownica: KLS Active RiseBar Wspornik kierownicy: KLS Active - diam 28.6mm Wspornik siodła: KLS Active Siodło: KLS Sentinel Pedały: jakieś tanie aluminiowe Rower kupiłem jako nowy w 2018, nie mam pojęcia ile nim przejechałem, ale niewiele, bo cały jeden sezon nie jeździłem przez kontuzję. Na pewno wartość podnosi cały napęd SLX 1x11, który ma przejechane może 300km, kupiony w tym samym momencie co nowe, crossowe opony. Wizualnie jest dobrze, oczywiście są ślady użytkowania (na jednej stronie amortyzatora + na krawędzi górnej rury ramy), ale żadnych uszkodzeń. Mechanicznie idealnie, po serwisie hamulców. Na zdjęciu jest niestety mocno brudny, ale teraz nie mam jak zrobić aktualnego, a to i tak do wyceny, nie do sprzedaży Z góry dzięki za pomoc
  2. Nie zblokuję kola, a i klamka wbija sie bardziej miękko, jakby w gąbkę. @topic zacznę od czyszczenia, jak nie pomoże to nowe klocki i wymiana płynu
  3. Będę próbował A jeszcze takie pytanie, bo zapomniałem - przednia tarcza mimo sporadycznego piszczenia hamuje bardzo dobrze, natomiast tylny hamulec ma też wyraźnie mniejszą siłę - na co zwrócic uwage, jak już będe go rozbierał?
  4. Czy jako osoba w ogóle nie doświadczona z hydraulicznymi hamulcami (poza tymi w samochodzie) dam radę to zrobić? czy regulacja po wyjęciu klocków będzie łatwa? bo tarcza to domyślam sie, że po prostu ma być prosto i sztywno
  5. W jaki sposób najlepiej to zrobić? Benzyną ekstrakcyjną? Jest taka możliwość, że klocki sa już po prostu zużyte (prawdopodobnie nie były przez ostatnie 2~ sezony wymieniane)
  6. Mam problem ze swoimi hamulacmi Tektro Auriga Comp - czym może być spowodowane to, że CZASAMI przy hamowaniu piszczą tarcze? Tak z przodu jak z tyłu. Rower kupilem jako używany i szczerze mówiąc pierwszy raz mam do czynienia z hydrauliczymi hamulcami. Piszczenie zdarza sie co n hamowań, zwykle na samym dohamowaniu, nie ma na nie wpływu aktualne ustawienie tarczy względem zacisku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...