Skocz do zawartości

mismic

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    291
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mismic w dniu 16 Lutego 2016

Użytkownicy przyznają mismic punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

808 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mismic

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

72

Reputacja

  1. Zaiste. Canyon na swojej ścianie twarzoksiążkowej napisał: "Już są! Na Canyon.com pojawiły się modele Exceed CF SLX i SL. Ten drugi model zastąpił modele Grand Canyon CF."
  2. @1415chris - długi mostek. Ile ma?
  3. Też miałem podobną historię ostatnio. Kupiłem bilet na tramwaj, ale zanim przyjechał, odsprzedałem go na przystanku jakiemuś pasażerowi.
  4. Znamienny jest dla mnie przykład szosowego Canyona Inflite AL 9.0 S. W kolekcji na rok 2017 sprzedawany jest bowiem model... z 2016 roku. Na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że przynajmniej nie jest gorzej niż było - rama jest dokładnie ta sama, nawet malowanie pozostało niezmienione, osprzęt też wydaje się identyczny - pełna Ultegra 6800, itd. Jednakże po przeanalizowaniu specyfikacji okazuje się, że "wydaje się" to dobre określenie. W nowym modelu koła są o klasę niżej (były DT Swiss R 23 Spline DB, są DT Swiss R 24 Spline DB), kaseta jest o klasę niżej (była Ultegra, jest 105), tarcze hamulcowe są o klasę niżej (bez Ice Techowych radiatorów), ale za to cena jest o 100 zł wyższa. Inaczej mowiąc - zeszłoroczny rower, na tej samej ramie, ale na osprzęcie tańszym w sumie o ok. 1500 zł (same koła to różnica w cenie ok 1100 - 1200 zł), sprzedawany jest w kolejnym sezonie za cenę wyższą o 100 zł. Jeśli dodatkowo weźmie się pod uwagę zeszłoroczne usztywnienie kursu euro, kiedy to cena rzeczonego modelu skoczyła z dnia na dzień o jakieś 600 zł, oraz to, że inni producenci poszli jednak do przodu z technologią (np. sztywne osie w ramach szosowych) to okazuje się, że w ciągu zaledwie roku oferta Canyona z niemal okazjonalnej stała się niemal lichwiarska (1500 + 100 + 600 = 2200. 2200 / 8400 = 26% - o tyle właśnie wzrosła cena omawianego modalu w ciągu roku). Mówiąc wprost - Canyon zdecydował się zrównać w dół.
  5. Świetna robota qb3. Twoje gify (zwłaszcza ten z nieruchomą osią suportu) przemawiają do wyobraźni bardziej niż jakakolwiek tabelka czy rysunek.
  6. Cieszy, że widuje się coraz więcej rowerów tego typu. Jak spisują się te opony na szosie?
  7. Ale co to jest to to? Temat brzmi "Pochwal się swoją szosą", a tymczasem sam piszesz o tym rusztowaniu per "to cudo". Dalej, w pokrętnej wypowiedzi, zdaje się, że piszesz, że roweru chcesz się pozbyć. Zdjęcie - żałosne - pod płotem, obok kompostownika czy dołu kloacznego, zrobione od lewej strony, krzywo, skośnie, bez światła, starym kalkulatorem. To jak to jest? Chwalisz się, czy szukasz pocieszenia?
  8. - Odblaski na szprychach krzywo, no i w ogóle - są; - Niebieski na koszykach gryzie się z niebieskim na ramie; - Lewy pedał wygląda na zardzewiały; - Dwie lampki na sztycy to za dużo. Na kierze też za dużo; - Plastik na kasecie mierzi; - Żółty guzik na lampie z przodu drażni; - Pompka taka jakaś toporna przy tej rurze; - Bidon wygląda trochę tandetnie i pstrokato; - A tak w ogóle to zdjęcie od złej strony, a aparat trzymany za wysoko; Skrytykowałbym rower dokumentnie, gdyby nie ładny kolor ramy, miło odróżniający się w modzie na czarnoponure.
  9. Jedz dużo substancji balastowych. Kapusta, fasola, groch, kukurydza, cebula. Identycznie. Wartość dodana - demotywacja konkurencji na trasie.
  10. Trudno powstrzymać się od drwin, ale z drugiej strony to trochę taki płacz nad rozlanym mlekiem. W końcu rower już jest. Skoro większość pytań brzmi: "Chcę jeździć po górach. Jaki rower kupić?" to czemu nie "Kupiłem rower XC. Gdzie nim jeździć?". Kto wie, może tak jest nawet łatwiej? Wystarczy podać parę trasek, którymi fajnie się pojedzie danym typem roweru. Na przykład: https://www.strava.com/segments/8367657 https://www.strava.com/segments/10475597 https://www.strava.com/segments/5080668 https://www.strava.com/segments/5214580 https://www.strava.com/segments/2165178 https://www.strava.com/segments/1108734 Krótko mówiąc - weźże spuść mu łomot na kamolcach... ...albo, rób jak większość i ciśnij góralem rundy pomiędzy rabatami w parku.
  11. Rower typu cross-country - czyli trawa, błoto, piach, żwir, kamienie, skały, korzenie, bale. Najlepiej jak wszystko to pojawi się w trakcie jednej rundy.
  12. Po pierwsze - nie ten temat. Nie ma już nic nietypowego w typowym gravelu. Po drugie - przeszukajże forum tu czy tam, wpiszże w google hasło "rower gravel", tudzież wejdźże na tę stronę - a zaprawdę powiadam ci, odnajdziesz tu dziesiątki graveli. Po trzecie - 4 kilo za wycieczkowo-awanturniczą jagnięcinę na grubszej kiszce - Author Ronin jak w pysk dał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...