Skocz do zawartości

partyzan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika partyzan

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. W moim rowerze trekkingowym miałem taki widelec, jednak był mocowany za pomocą takich nakrętek jak stery klasyczne. Teraz muszę go wymienić bo już się rozlatuje i z tego co widzę na allegro większość sterów jest bez gwinu, przynajmniej tych trochę lepszych a taki chciałbym kupić. W główce ramy mam zintegrowane zamknięte łożyska, czy przy tych wymiarach rury starego widelca będzie pasował każdy widelec ahead? I czy jak kupię taki bez gwintu, to da się go zamontować po dokupieniu odpowiednigo mostka, podkładek dystansowych i gwiazdki ze śrubą?
  2. Sporadycznie jeżdżę na pożyczonych rowerach a jak już to raczej są to lajtowe przejażdżki a nie śmiganie do pracy między puszkami po ulicy. Czasem używam też rowerów veturilo w stolicy, przed chwilą takim jechałem i mają one przedni hamulec po prawej
  3. Sprzęgło wciskasz jak zdążysz, nigdy Ci się nie zdarzyło zdusić silnika przy awaryjnym hamowaniu? Mi pewnie ze 2 razy w mojej kilkunastoletniej karierze motocyklisty się to udało. W każdym razie ja na moto jeżdżę dużo dłużej niż na rowerze, stąd nawyki motocyklowe mam dużo silniejsze niż rowerowe, dlatego pewnie mam problemy z awaryjnym hamowaniem na rowerze z przednim heblem po lewej. Zobaczymy jak teraz będzie, mam nadzieję że nie będę robił salta przez przednie koło
  4. I hamulce przełożone, musiałem tylko linkę od przedniego nieco skrócić i działa jak trza A sens mojego zdziwienia jest taki że umiejscowienie dźwigni hamulca jest inne w rowerach i motocyklach i dawanie za przykład zegara, który kręci się w prawo bo tak i już, jest chyba bez sensu. Skoro ja mam problemy z awaryjnym hamowaniem na rowerze po przesiadce z moto, to co by było w drugą stronę? Rowerzysta po przesiadce na moto w awaryjnej sytuacji będzie wciskał sprzęgło zamiast hamować
  5. Nie wyobrażam sobie... ale wyobrażam sobie rower z przednim hamulcem z prawej strony I chyba pokombinuję żeby tak go przerobić.
  6. partyzan

    Zużycie korby

  7. Ja natomiast mam odwrotny problem. Od dawna jeżdżę motocyklem, gdzie przedni hebel jest po prawej, a od kilku lat jeżdżę też sporo rowerem, gdzie przedni jest po lewej. Wszystko niby jest ok ale do czasu gdy mam awaryjne, niespodziewane hamowanie, wtedy tył od razu blokuję a przód ledwo cisnę :-/ Może ktoś mi wyjaśnić dlaczego tak jest, że w motocyklach przedni jest po prawej a w rowerach po lewej? Nie mogli już cholera zrobić tak samo...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...