Skocz do zawartości

Artur1989

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Jasienica

Osiągnięcia użytkownika Artur1989

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Według instrukcji do wersji Judy nalezy wlać od spodu do lagi z komorą powietrzną 30ml oleju 10W (ewentualnie 5W lub 15W) , 160ml tego samego oleju od góry do tłumika oraz 10ml od góry do sprężyny powietrznej. Czy lać jeszce olej w inne miejsca o których wspomina tobike. Aktualnie mam u siebie wspomniany wcześniej olej ATF 220 oraz olej do amotyzatorów 15W o lekości 15,4 cSt @ 40 (parametry podobne do oleju rock shox 5W).
  2. Na ślizgi można więc użyć samru teflonowego, czy starczy tem sam olej co pracuje w amortyzatorze.
  3. Przy składaniu amortyzatora w tym modelu smarować czymś ślizgi? Np. smar teflonowy, zwykły smar lub Brunox deo smar?
  4. Witam Mam amortyzator Rock Shox Judy SL i z powodu złuszczającej się farby odałem dolne golenie do malowania. Zamówiłem równierz uszczelki przeciwkurzowe z piankami ( czy w tym modelu stosowano pianki do smarowania goleni, bo wczesniej ich nie było). Producent zaleca olej rock shox 10W który ma lepkość wynoszącą 33 cSt @ 40C. Czy można zastosować olej przekładniowy ATF 220 lub ATF 320 które mają odpowiednio lepkośc wynoszącą 37 cSt @ 40C oraz 35 cSt @ 40C.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...