Skocz do zawartości

ryyu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Lubin

Osiągnięcia użytkownika ryyu

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. https://drive.google.com/file/d/0B8J9JbnDVtbiNUpRUm5CYUZnU0E/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B8J9JbnDVtbibEhvVkYxVDlmOU0/view?usp=sharing Błotniki SKS Longboard 28, 45 mm. Do opon 700x40C (28x1,6") wystarczające. Chronią przed chlapaniem na buty z przedniego koła, z tylnego zabezpieczają przednią przerzutkę. Stabilne, wytrzymałe. Bagażnik to TranzX (O-stand) CD-47, przystosowany do hamulców tarczowych, wygięta odpowiednio jest lewa strona wspornika dolnego. Jeśli chodzi o mocowanie bagażnika na dole, zastosowałem obejmę https://drive.google.com/file/d/0B8J9JbnDVtbiQlV4Mnc1dGpwelU/view?usp=sharing (do kupienia np w castoramie, rozmiar wybity 16 albo 18) plus odpowiednio długą na ten sam rozstaw płaską blaszkę po drugiej stronie widelca. Bagażnik, błotnik są spięte pod jedną ze śrub. Takie rozwiązanie wytrzymuje dzielnie ponad 600 km przy różnym obciążeniu, bardzo często z jedną sakwą.
  2. http://alpinbike.pl/arsenalsport.php?photo_id=745 Napisane jest, że do montażu pod szybkozamykacz. Pytanie, czy bez punktu podparcia na osi (tej zewnętrznej, nie szybkozamykacza), jedynie dociśnięte i ograniczone przez te "sklepienie" przy łączeniu widelców, da odpowiednią wytrzymałość? Czy jest konieczna zmiana ośki na dłuższą?
  3. Witajcie. W swoim 7.0 popełniłem takie oto mocowanie dla błotnika (w załączniku, coś nie mogę umieścić zdjęcia). I zdaje się, że tylko dla niego, bo jest to cienka blaszka, owinięta izolacją, by nie rysować lakieru. Gdy te Evado kupiłem, cel był inny, krótkie wycieczki, ale odkąd przejechałem wybrzeżem 170 km w ciągu dnia, poczułem, że dalsze wyprawy i to kilkudniowe, to coś dla mnie. W związku z tym potrzebny jest bagażnik. Przejściówki, na tylną oś, np. czeskiej produkcji Sport Arsenal, dopuszcza maksymalne, równomierne obciążenie 15 kg. Patrząc dalekowzrocznie, zadaję sobie i Wam pytanie, czy ten rower z taką ramą (z tyłu, system mocowania) ma szansę być takim typowym trekkingiem, gdzie można by w przyszłości podłączyć "trzecie koło", bagażnik, który ma DMC 30kg?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...