Dzięki za informację o goleniach stalowych. Też myślałem, że może będzie dłuższy, ale na zdjęciu wygląda na krótszy. W każdym razie już napisałem maila do sprzedawcy z pytaniem o wymiary. Odnośnie mojego tłumika... Jakiś czas temu amortyzator stracił skok (jak dla mnie to zapchał się śmierdzącą mieszaniną smaru i oleju, ale może to i był tłumik), a blokada nie działała wtedy od niepamiętnych czasów. Postanowiłem wtedy zrobić mu serwis, zgodnie z manualem od Rock Shox'a rozkręciłem go, wyczyściłem, wymieniłem olej i po tym zabiegu wszystko zaczęło miodnie działać. Skok, tłumienie, blokada, przestał ciec. Przynajmniej do czasu. Wziąłem go raz do Rzeszowa i w sumie jeździłem po tamtejszym skateparku (polecam ), ale amortyzator doznał usterki przy zwykłym opuszczeniu koła z wheelie (przy odblokowanym [chyba] tłumiku). Zablokował się przy wypuszczonych goleniach. Potem zaczął lekko "krwawić" z korka prawej goleni (tam gdzie tłumik) i przypuszczalnie w końcu stracił na tyle oleju (albo jakoś się odetkał), że skok wrócił (ale już bez tłumienia). End of story. Nie dawno zdjąłem dolne golenie, żeby oddać je do spawania (magnezowe, urwany uchwyt zacisku hamulca, niestety nie dali rady, podobno niespawalny stop i w ogóle beznadziejny przypadek) i przy okazji zajrzałem do tłumika. Przy okazji, może wiecie czy da radę zespawać magnezowe golenie? (albo gdzie zrobić to w Lublinie/Krakowie)