Skocz do zawartości

m2michal

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika m2michal

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cross 19" przy 170 cm? Ryzykowne. Ja przy prawie identycznych gabarytach musiałem trochę pokombinować, żeby czuć się w miarę komfortowo na 18", więc raczej sugerowałbym 17". Oczywiście najlepiej, jeśli można się przejechać, bo ramy się różnią.
  2. Posiłkując się m.in. tymi informacjami spójrz na to zestawienie - pasuje do Twoich oczekiwań cenowych. A potem wybierz najładniej pomalowany, i będziesz zadowolony :-) A poważnie, to dobrze byłoby, w miarę możliwości, przejechać się na jednym czy drugim, przy czym jest to realne głównie dla Kellys i Unibike z zestawienia.
  3. Opłaca, w sensie: będzie taniej, to na pewno. Ale żeby to miało sens, wg mnie musisz spełnić dwa warunki: a. Obejrzeć bardzo dokładnie, co kupujesz. b. Umieć wyciągnąć wnioski z tego co widzisz. Rower to urządzenie mechaniczne. W związku z tym, zagrożenia przy kupowaniu używki: zużycie mechaniczne (napęd, łożyska, klocki, etc...), wada ukryta (niewidoczne na pierwszy rzut oka pęknięcie konstrukcji, np. ramy). dodatkowe zagrożenie: rower jest kradziony. Zagrożenie 1 minimalizujesz stosując się do warunków a.i b. Zagrożenie 2 - pewnie też. Ze względu na obydwa niezbędne wydaje mi się obejrzenie roweru w realu, i trzeba się choć trochę na tym znać, chociażby żeby wiedzieć, jak wygląda zębatka zajechana, a jak tylko trochę zużyta. Co do 3 - dowód zakupu. Wszystkie w/w zagrożenia eliminujesz (lub chronisz się gwarancją) kupując nowy rower. Czyli: tak, zakup używki może się opłacać. Czy w Twoim przypadku ma sens? Ty mi powiedz (w moim nie miał) Powodzenia! [kurde, co za jakiś filozoficzny nastrój mnie dopadł... :-)]
  4. @kaczr, fotki koniecznie z błotnikami, bo się też przymierzam. Jak będziesz miał okazję, to zobacz jak ci wodę zbierają, i daj znać, pls. Bo mam identyczne opony i ciekaw jestem, czy 41 mm szerokości błotnika jest ok.
  5. Ok, tylko muszę trochę więcej pojeździć :-) A w ogóle ma to sens, skoro go już nie robią? Chyba jednak robią.
  6. Kaczr, podjedź sobie do trybika, są w Warszawie (adresy na trybik.pl), i przymierz sie do Medano Vanity. Ja mam 170 cm i na 18-calowej ramie jest ok, jeździ mi się świetnie. Osprzęt bezkonkurencyjny w tych pieniądzach. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
  7. No. Jak zapłacisz taką kasę to już po prostu będziesz musiał być zadowolony. A może nawet szczęśliwy.
  8. A=75 B=56 (mierzone od osi do osi rur) C=65 Kojaki są, jak łatwo zgadnąć, łyse :-), a ja lubię sobie czasem zjechać z twardego. Te Cx comp wydają się akurat na tyle uniwersalne, jak potrzeba. O siodełku jeszcze niewiele mogę powiedzieć, poza tym, że kanapa to to nie jest (i dobrze). Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
  9. @Jarecky: spójrz jeszcze na przewijający się w tym wątku Kands Maeastro (/Lazaro) - parę postów temu Tadeus je krótko scharakteryzował. No i polecam całkiem interesującą dyskusję odnośnie "markowości" rowerów; pewnie też będziesz musiał sobie odpowiedzieć na pytanie, czy w porównywalnym osprzęcie chcesz trochę dopłacić za Kellys, Meridę, Authora, Unibike, czy niekoniecznie.
  10. Cisza. Ale mało jeździłem nim jeszcze, może dzisiaj. Nie mam pojęcia, jak się jeździ na Rocriderze, ale jeśli chodzi o komfort jazdy, to wiadomo - trzeba się przyzwyczaić do siodełka; ja poprosiłem też sklep o wymianę mostka na regulowany, co pozwoliło mi dodatkowo trochę skrócić odległość siodło - kierownica, oraz opon z Kojaka na CX Comp. Co do doboru ramy - nie wiem, co dla 178 cm. Dla mnie (170 cm) rama (18") mogłaby być ciut mniejsza, ale po regulacjach (mostek, przesunięcie siodła) daje radę. Kupowałem w trybik.pl, bez problemów. Mają ten rower w sklepach stacjonarnych w Warszawie, kontakty na ich stronie. Jeśli nie masz za daleko, warto podjechać i się przymierzyć. Ew. jeśli będziesz chciał jakieś szczegółowe wymiary, to pisz; w sieci nie znalazłem.
  11. @Robrado, ja Ci powiem tak (zupełnie subiektywnie, bo od 4 dni jestem szczęśliwym posiadaczem Vanity Vt.3 :-)): masz pełne Deore - przerzutki, piasty, łańcuch; porządne korby, NCXa - niestety tylko z mechaniczną blokadą; całą resztę też OK. Mnie się bardzo poza tym podoba rama, chociaż chyba bardziej przypomina MTB. Wg producenta, i w moim odczuciu też, rower jest dość lekki (szczególnie w porównaniu do mojego poprzedniego), a jedzie... kurde, jak to jedzie! samo prawie :-). OK, nie będziesz robił wielkich przelotów, więc taki osprzęt może wydawać się przesadą. Ale zadaj sobie może pytanie, czy zamierzasz szybko zmieniać ten rower? Ja nie, więc z mojego punktu widzenia to był uzasadniony wydatek.
  12. W linku, który podałem kilka postów temu, masz zestawienie kilku rowerów w porównywalnej cenie, m.in. Viper GTS i Vanity. Dla Twojej wygody wyróżniłem na zielono komponenty, o których wiem, że są lepszej klasy w Vanity. Specyfikacja Vipera w zestawieniu minimalnie różni się od podanej przez Ciebie, np. w Twojej jest lepszy łańcuch, czarne piasty i szprychy i takie tam, ale chyba nic kluczowego. A decyzja, co się bardziej opłaca, należy do Ciebie... Przede wszystkim, jeśli masz taką możliwość, przejedź się na każdym z nich; wydaje mi się, że istotnie różnią się geometrią, więc to może wpłynąć na decyzję.
  13. Wiesz co, też się boksuję z tematem "cross do 2000 zł", i do ostatecznej stawki u mnie przeszły: Lazaro Integral V3 (byłby Kands, ale nie robią go na ramie 17") Medano Countour Cr.1.1 28" Medano Vanity Vt.3 Northtec Caledon DB I właśnie zamówiłem Medano Vanity, ze zmianą opon na Schwalbe CX Comp i mostka na regulowany. Wg mnie Medano Vanity i Lazaro Integral V3 rządzą stosunkiem jakości oferowanych komponentów do ceny, a spośród nich to już wybór: lepszy osprzęt za więcej kasy czy trochę słabszy (ale wciąż bardzo ok!) za sporo mniej. Rowery w linkach, które podałeś, lepiej ocenią forumowi fachowcy. Powodzenia.
  14. Wysokość ramy za siodełkiem w MTB wg wymiarów z tego linka: 73cm; faktycznie spora różnica w geometrii ramy. Lazaro Integral v3 z ramą 17" - anybody??
  15. Jest na sieci zwymiarowany Lazaro Integral V3, gdzie rozmiar "A" (wysokość ramy przed siodełkiem) dla ramy 17" określono na 77cm. Ryzykowne dla mnie, i to mnie trochę powstrzymuje przed zakupem, bo fakt, że stosunek cena/wyposażenie nie do przebicia. A nie mam w Lublinie sklepu, gdzie dałoby się do niego przymierzyć. Chyba żeby brać wysyłkowo, a jak będzie nie halo, to odesłać; to jest jakaś koncepcja... Ma ktoś Lazaro Integral V3 17", żeby zmierzyć tę wysokośc ramy, czy faktycznie 77?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...