Skocz do zawartości

tomrave

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia użytkownika tomrave

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No wlasnie.Niby cisnienie jest układ szczelny nie ma jakichkolwiek wycieków czy w klamce czy w zacisku. Właśnie najcieższym pytaniem jest jak uzyskać to ciśnienie na 30% docisku. Z tego co widzę Louise 2000 a moj to te same klamki tylko rózne zaciski. Miałeś taka klamkę z owalnym kapturkiem odkręcanym na klamce ? Jak to zalewałeś/odpowietrzałeś. Ktoś jeszcze może spotkał się z podobnymi problemami i jakoś temu zaradził? Pozdrawiam!
  2. Witam forumowiczów. Po sezonie zimowym przyszedł czas na serwisowanie rowerów. Mam na serwisie Specjalized z hamulcami Magury, starszy model 2003 Louise. Zestaw do odpowietrzania gotowy. Dokręcając napełnioną strzykawkę od strony zacisku przetłaczałem olej w stronę klamki kilkukrotnie, potem ściągałem też w drugą stronę pilnując i dolewając do otworu przelewowego w klamce. Wszystkie bomble wyszły. Skręcam do kupy i hamowanie mam gdzieś przy dociśnięciu klamki do około 70% całego zakresu. W innych magurach widziałem stopień hamowania na poziomie 30% wciśnięcia klamki. Szczelnośc w układzie jest. Napełnienie do pełna, odpowietrzenie, klocki nowe. Co z tym począć ? Problem jest na obu klamkach tył i przód. Może trzeba dopompować klamką w któryms momencie aby uzyskać większe ciśnienie ? Oglądałem tutoriale w interneci i różne metody są. Jak wy serwisujecie Magury ? Możliwe że robię coś żle i dlatego nie mam odpowiedniego ciśnienia w układzie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...