Skocz do zawartości

boverone

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Wrocław/MRC

Osiągnięcia użytkownika boverone

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za pomoc! U mnie nawet błotniki nie zostaną bo są całe pogięte ;p Jednak, widełki zostawiam. Rama jest wyczyszczona jutro trafi do znajomego który zajmie się skrzywionymi tylnimi widełkami które przeżyły wypadek. Jutro także zaszpachluje ubytki i być może uda się położyć podkład Chciałbym dodatkowo poddać renowacji siodło, elementy stalowe wyczyścić i oddać do galwinizacji, po złożeniu uzupełnić o nowe nity. Skóra siodła także wymagała by poprawek, posiada jedno duże pęknięcie. Zastanawiam się czy zainwestować w środki do renowacji skór czy oddać to w ręce fachowca.
  2. Znalazłem śmiałków do takiej roboty ale przedmówca ma racje koszt tej zabawy wyniósł by mnie 200zł Także dobiore alu obręcze. Kolej na korbe, chciałbym ją wymienić zezwględu na jej tragiczny stan. Nie wiem za bardzo jak ugryźć ten temat, sam suport(klasyczny) jest w dobrym stanie, wymieniłbym tylko łożyska niewiem jednak czy stosuję się dalej korby na klin? Muszę szukać używki? Dziś zmierze szerokość mufy być może udałoby mi się wymienić stary suport na coś nowszego by nie mieć problemów z dobraniem korby Jest to w ogóle możliwe?
  3. Dziś próbowałem oddać w serwisie obręcze, szprychy do czyszczenia i ponownego złożenia jednak nikt nie chciał się podjąć tego zadania, faktycznie może szkoda zachodu, przemyśle jeszcze zakup aluminiowych obręczy. W jakim przedziale cenowym prezentują się takie obręcze? (28cali opona) Dziękuje za odpowiedzi.
  4. Dziś kolejny dzień szlifowania ramy i ździerania lakieru, powoli do przodu... Potrzebuje rady dotyczącej tematu obręczy i szprych obręcze które posiadam są stalowe i mimo to że są cieższe od aluminiowych chcę je zostawić i tu rodzi się pytanie jak odpowiednio je wyczyścić(nalot rdzy), zabezbieczyć i nadać połysk? ewentualnie jak odpowiednio je wyczyścić pod lakierowanie? Co zrobić z piastą? Wymienić na nową czy rozebrać starą i wyczyścić?(coś w niej chrobocze) Wrzucam zdjęcia. Pozdrawiam! http://zapodaj.net/777a386607737.jpg.html http://zapodaj.net/4100aa28f8f43.jpg.html Na przyszłość- zdjęcia dodawać jako pliki czy hostingować jak do tej pory?
  5. Witam Chciałbym się przedstawić ponieważ jestem nowym użytkownikiem forum, mam na imie Paweł. Jako że renowacja roweru była moim małym marzeniem, pewnego dnia wstałem i postanowiłem tego dokonać. Znalazłem w internecie ogłoszenie sprzedaży, z mojego powiatu i tak zakupiłem ponad 30letni rower "Ukraina" na oryginalnych oponach i oryginalnym siodełkiem(w niezłym stanie) Uczę się wszystkiego od podstaw także proszę o wyrozumiałość dla żółtodzioba. Rower robię pod siebie i niezależy mi na zachowaniu jego oryginalności, dlatego teź wybrałem Ukraine na pierwszą renowacje. Byłbym wdzięczny za wszelakie rady. Będę wrzucał zdjęcia i opisy z postępu pracy Niestety nie posiadam zdjęcia roweru w całości, rower jest już rozebrany a najbliższe dni poświęce na ściąganiu dwóch warstw lakieru które znajdują się na Ukraince http://zapodaj.net/3d4168cf2e754.jpg.html http://zapodaj.net/7895934e704e2.jpg.html http://zapodaj.net/13fc9fddcc3fd.jpg.html Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...