Skocz do zawartości

trucko

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Dębica

Osiągnięcia użytkownika trucko

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ja się nie orientuje jeśli chodzi o te kąty , ale zrobiłem mały test i postawiłem tylne koło na krawężniku ( wyżej niż przednie ) i amortyzator tak jakby lepiej pracował . Jeśli ktoś się jeszcze orientuje to prosze o wypowiedż
  2. Witam ponownie , dziś przez przypadek wstąpiłem do serwisu rowerowego i zapytałem serwisanta co może być nie tak . Usłyszałem odpowiedż że mam zły kąt i dlatego przycina i wtedy mnie się przypomniało że ta rama seryjnie ma montowany amor 100mm. Wcześniej wiedziałem ze geometria się zmieni jak wsadze 66 170mm skoku ale nie myślałem że wpływa to na prace amorka ( przedniego ). Wiem że ten serwisant nie zna się na amorkach ale może ma racje , dlatego pytam czy dlatego może przycinać że są złe kąty ? Nie moge wstawić fotek bo pisze że plik jest zbyt duży , da się jakoś inaczej ? pierwsze dwa to mój rower a trzecie to jak wyglądał oryginalnie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00e4f942be694cd4.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d125339067366581.html http://www.giant-bicycles.com/_generated/_generated_pl/bikes/models/images/2000/2011/Yukon_FX_2_black_blue_72dpiWIDE.jpg
  3. Uszczelki wymienione , nic nie cieknie i pracuje płynniej , zalałem teraz ponad 200ml oleju i uskok jest mniej wyczuwalny ale nadal jest , poczekam aż się uszczelki dopasują .Teraz dostrzegłem że jak wypuszcze całe powietrze z komor to uskok minimalny .
  4. Mowa oczywiście o uszczelkach olejowych , tych wewnętrznych ( one są takie niebieskie ) byłem właśnie w sklepie z częściami do motocykli i zakupiłem podobnego koloru lecz z takim wystającym kołnierzykiem coś takiego jak na foto . Co do zalewania amorka to ma on otwartą kąpiel i olej wlewa się bezpośrednio do goleni a tłumiki były wyczyszczone z starego oleju .Wymienie te uszczelki na te co kupiłem ( 5zł sztuka ) i ciekawe jak się będzie uginać Te wewnątrz amortyzatora mają bardzo dużo, chyba że mówimy o kurzowych/olejowych to musiały by być naprawdę źle wykonane żeby to była ich wina, Obstawiam któryś z tłumików. A olej zmieniałeś tylko w lagach czy w tłumikach też?
  5. Może przez to że te uszczelki nie są oryginalne ? z ciekawości postaram się sprawdzić który to tłumik ten przeskok powoduje
  6. Sprężyny są takie same i nie widać aby były przycinane , Gdy amortyzator odbija bardzo powoli to wraca lecz jak wyciągne na siłe do góry to zostaje jakieś 3mm , tak samo jest gdy amorek bardzo szybko powraca. Maże jest to wina nie oryginalnych uszczelek ? ( są takie niebieskie )
  7. Dziś zrobiłem serwis , wymieniłem olej na castrola 5w syntetyk , i wyczyściłem i nasmarowałem uszczelki . Początkowo pa zalaniu przez chwwile ciekły ale już po problemie. ale dalej został problem z tym przeskokiem , oleju jest odpowiednia ilość bo nie moge dobić amorka do końca , prosze o inne porady ( dodam że są tam zamienniki uszczelek olejowych )
  8. Witam serdecznie wszystkich , Mam mały problem z moim nowo zakupionym marzocchi 66 rc2x 2006r . Podczas uginania następuje tak jakby uskok na pierwszych kilkunastu mm skoku a następnie pracuje płynnie . Amortyzator nie startuje płynnie tylko zaczyna się od uskoku . Co to może być ? jak temu zapobiec ? Mam nadzieje że wmiare dobrze przedstawiłem mój problem , w razie niejasności prosze pytac .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...