Skocz do zawartości

mamrower

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

155 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika mamrower

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Z jednej strony budżet, z drugiej kupa kasy na to (rower) poszła. W każdym razie, suport Deca jest beznadziejny, nigdzie nie mogę wyszukać konkretów. Dostałem info, że mogę oddać do serwisu, być może to naprawią i być może na gwarancji, i nie powiedzą kiedy, bo różnie bywa. Założę jakiś oring, jak nie da rady, to w ramach testu to zawiozę...
  2. Riverside 920 po pierwszej jeździe, prawa klamka w porządku, lewa grzechocze na każdej nierówności. Podejrzewam nieco zbyt lekko zaciśnięty nit: 1. Istnieje jakaś szansa na reklamowanie tego? 2. Jeżeli nie, jakiś sensowny fix? Zalać to kropelką? Dobić młotkiem? Kombinować z oringami? W sumie obie klamki latają, ale hałasuje tylko lewa. Jedyne co widzę to może minimalnie gorzej zaciśnięty nit. Podratujecie? Bo szału dostaję. ;/
  3. Trochę minęło, celowałem na okazję i okazja mi wyszła taka, że rower jest o 100 zł droższy i to gdy jest w promocji, bo ostatni miesiąc wisiał za 300 zł drożej. W dalszym ciągu decathlon to dobra okazja, czy jednak urodziły się teraz lepsze opcje? Przejrzałem kilka wątków i po prostu wymiękam.
  4. Przeglądając ofertę to widzę, że czego bym nie brał, to rozmiar najmniejszy, więc przymierzanie to raczej pod siodełko. Coś co mnie blokowało to 'damski' w dopisku - zakładam, że kierować się po prostu tym, by rama było nieco niżej. Dzięki za odpowiedź, w piątek lecę do Deca i zobaczę z czym to się je. Żeby mieć nieco lepszy wybór, takie rowery jak Giant Roam 2 Disc 2021 https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-giant-roam-2-disc-2021 UNIBIKE Crossfirelds LDS https://www.unibike.pl/crossfirelds.html też bez problemu mogę rozważyć? Dziewczyna nigdy nie jeździła na rowerze, więc każde ułatwienie typu niska masa roweru się nada. I ponawiam pytanie, rowery na ten rok się wyprzedały czy dopiero do sprzedaży wejdą? 😜
  5. Las i polne drogi, rzadziej szosa. Dla dziewczyny 155 cm wzrostu i 55kg wagi, obecnie do roweru nieprzekonanej, więc coś, co ją samo popchnie na trasę. Raczej cross i coś damskiego, żeby jednak komfortowo wsiadła. Pytanie dodatkowe, kiedy kupić i gdzie przymierzyć - przydałaby się opcja doradztwa na miejscu co do rozmiaru, przymiarka jakaś (okolice Poznania). Z góry dzięki za pomoc i witam ponownie po... huh, 9 latach.
  6. Nie znam się, wyobrażałem sobie jedynie bardziej wydajne od starych klocków dynama zewnętrzne. Konstrukcja w piaście kusząca, choć to kolejne ~200 zł i przy 1 parze kół znowu będzie problem na lato. Chyba jednak lepiej podpiąć to pod akumulator pod ramą, dlatego raczej skuszę się na M6. Wielkopolska, więc na testy nie wpadnę, ale dzięki za propozycję.
  7. Ten Twój Luxos jest właśnie na dynamo? W sieci nie znalazłem jak ten wynalazek wygląda, chwalą się wszystkim, tylko nie samym mechanizmem. Mam crossa na tarczach, więc może jest to rozwiązanie... ale dodatkowy hałas i przewody jednak zniechęcają. Im dłużej tym lepiej. Wypadów dłuższych niż 3-4 godziny nie planuję, ale też dziennie jeżdżę powiedzmy godzinkę i wolałbym nie latać do gniazdka co pół dnia. Tzn. 2-4 na pełnej mocy i dłużej, gdy muszę tylko doświetlać.
  8. Szukam lampki na rower na ścieżki szosowe, 30/70 miasto/wieś. Zastanawiam się nad: RS3 Speed RX5 Premium Busch & Muller Ixon IQ Premium MacTronic Noise 500 Cateye VOLT800 Mała, długo trzymająca i nie oślepiająca kierowców - która to? Chciałbym kupić raz a dobrze i jednocześnie nie przepłacić zbytnio. RS3 jest kompaktowa, ale słabo świeci. RX5 ma dobry rozkład światła, ale duża i mało wydajna. Ixon IQ mała, ale może słabo świecić. Noise 500 mocno świeci, ale razi kierowców. Volt 500 mocno i długo świeci, ale razi kierowców i kosztuje krocie. Coś z doświadczenia podpowiecie?
  9. mamrower

    [poznań] Cube Ltd Race

    W pracy wcale swojej maszyny nie przypinam*, bo widzi go kamera osiedlowa, a w terenie zwykle i tak przypinam koło do ramy, bo te stojaki rowerowe u mnie to śmiech na sali (pod blokiem nawet nie mogę na nie wjechać, bo wchodzi na ciasno przez tarczę hamulca). Nawet jak wyposażę się w porządnego ulocka, to zostaje mi przypinanie jak teraz koła do ramy lub za szprychy/koło do słupka pseudostojaka. A koło na szybkozamykacz. Jak tylko mogę to zostawiam gada na widoku, a jak się nie udaje, to no cóż, trzymam kciuki. *A nawet zostawiam przy nim elastyczne odblaski, czasem lampki, by sprawdzić, czy jest na 100% bezpiecznie, bo to można gwizdnąć w sekundę. Jak nie kradną opasek, to nie ukradną roweru ;D
  10. mamrower

    [poznań] Cube Ltd Race

    Po pierwsze zapiąłeś*, a po drugie zapięłaś*, bo o to michuuu chodziło - zorra to kobieta ~ Współczuję, świetna maszyna była. I podpinam się pod pytanie Pana roweru, dobrze był zabezpieczony? Sam używam linki za 5 zł i liczę, że mnie to nie spotka, wygoda bierze górę nad rozsądkiem.
  11. No dobra już dobra, nowy sezon zacznę w czepku Ten Crash Replacement szukałem i nici, raczej by się sklepy tym chwaliły, a nie widzę w opisie, google też nie pomaga. Jakieś znane firmy z tym programem? I kupić teraz czy poczekać trochę, kiedy spadną ceny?
  12. W którymś tutaj filmiku jest powiedziane żeby "nie siadać na nim, nie rzucać tylko odkładać na półkę" itd. To mi się wcale nie kojarzy z jakimiś dużymi przeciążeniami, a już na pewno zapala się lampka, że jeżeli takie "szturchnięcia" mogą mieć wpływ, to chcąc nie chcąc w ramach zwykłego użytkowania on się w końcu zniszczy. Pojawią się małe pęknięcia itd., a jak to jest inwestycja na nawet bezwypadkowe 1,5-2 lata, to faktycznie 600 zł to przegięcie. Po co taka kwota? Lubię kupić raz a dobrze, dlatego tutaj się zastanawiam czy na pewno raz (oczywiście zakładając, że nie będę miał wypadku, wtedy zrozumiałe, że będzie trzeba go wymienić i na pewno nie będę żałował tej kasy, wręcz przeciwnie). Myślałem o czymś takim - http://www.dobrerowery.pl/kask-szosa-lazer-sphere-black-mat-52-57-cm Ciągle mam pewne opory, bo jeżdżę krótkie wypady, po 15-30km/dzień roboczy, pierwszy sezon, więc w sumie niewiele. Te kaski to nie podobnie jak z rękawiczkami, jak czytałem też tutaj, przerost formy nad treścią (dla takich "turystów" czyli też dla mnie)? Rowerzyści z kaskami raczej się wyróżniają, a nie chcę wyjść na jakiegoś lansera/losera ;/ Jak widzę ludzi z kaskami, to zwykle też mają cały strój, ja jeżdżę w szortach/dżinsach i jak już pisałem, niewiele. Może lepiej poczekać, aż stanę się poważniejszym graczem? Zwykle nie przekraczam 30 km/h (średnia 24km/h), nie chcę się wygłupić...
  13. Przejrzałem trochę wątek, obejrzałem filmiki które wrzuciliście i mam mały problemik. Chciałem przeznaczyć na kask ok. 600 zł, tylko, z tego co tu widzę, one podobno są kruche i jednorazowe. Nie wyjdzie czasem tak, że puknę nim 2 razy o ścianę przy wciskaniu się do piwnicy czy zakładaniu blokady i kask będzie do wyrzucenia? Dalej, jest sens wyposażyć się w kask na szosę czy raczej bierzecie je pod terenowe wypady (gdzie się uważa na gałęzie, częste upadki). Mnie może co najwyżej samochód przejechać, a wtedy kask pewnie średnio pomoże. Przy okazji, gdzie mogę przymierzyć jakieś kaski w Poznaniu (większy wybór, żeby od razu kupić).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...