Skocz do zawartości

mart3112

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika mart3112

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Wyczerpałeś temat do końca slawtaz Więc z suportem co nie wybiorę będzie dobrze w tej cenie. Dziękuję wszystkim za pomoc i odpowiedzi mam nadzieję, że już nie będę miał kolejnych problemów Jak dla mnie temat do zamknięcia
  2. Dzięki za pomoc monter. Na spokojnie zrobię to sam Jeszcze mam pytanie na temat Raidona co mógłbym robić/ na co zwracać uwagę żeby długo i bezawaryjnie służył? Jak mógłbym zabezpieczyć górną goleń przed dużym zabrudzeniem, zwykłe błotniki mogłyby w tym pomóc? Oraz czy miał ktoś styczność z wkładami do suportu: VP-BC73 oraz ACCENT BB-40?
  3. Amortyzator przyszedł już wcześniej, ale dopiero teraz mam trochę czasu na wymianę Po porównaniu rur sterowych wyszło, że się trochę różnią. XCM ma krótszą rurę oraz gwiazdę w środku. Moje krótkie pytanie- Co dalej, bo trochę nie wiem co zrobić. Na razie nie składam roweru dalej. Oraz mógłby ktoś polecić za około 30zł wkład suportu tutaj, żeby nie zakładać kolejnego tematu
  4. Bardziej nad wagą cenię sobie wytrzymałość
  5. Znalazłem Suntoura Raidon LOD AIR z 2013r. w cenie 510zł. Mógłby ktoś napisać czy ten rocznik ma jakieś wady jak np. 2008r.?
  6. Chciałem zamówić już Raidona 2010, tylko okazało się, że nie ma już go na stanie. Z pivotami został tylko Raidon 2008. Szukałem modelu z 2010 przez google/ allegro, ale nic nie znalazłem niestety. Mógłby ktoś polecić innego w podobnym przedziale cenowym najlepiej powietrznego, z piwotami ze skokiem 100mm pod koła 26"? Preferowałbym raczej nowe amortyzatory. Chyba, że ACTIVIA możesz coś ciekawego od siebie polecić
  7. Ok dzięki, a jak ze smarem musi być jakiś konkretny smar?
  8. A jaki może być koszt uszczelek i wymiany smaru? Robiąc to samemu i oddając do serwisu?
  9. Dzięki za odpowiedź. Czyli model z 2010r. będzie lepiej wykonany i zdecydowanie jego brać? A jak jest z jego wytrzymałością z użytkowaniem w terenie leśno/ błotnistym? Mój XCM wytrzymał ok 3-4 lat. Oraz co ile trzeba wymieniać w amortyzatorze uszczelki itd.?
  10. Witam, Zastanawiam się nad zakupem amortyzatora pomiędzy: -SR SUNTOUR RAIDON RL AIR model 2008r. -SR SUNTOUR RAIDON RLD AIR model 2010r. Cenowo wypadają podobnie 2010r. jest droższy o ok 50zł. Obydwa są sprzedawane jako nowe. Pod względem rocznika ograniczają mnie Pivoty i budżet który nie chcę przekroczyć (max. 500zł). Mógłby ktoś napisać czy są jakieś większe różnice jakościowe/ wykończeniowe pomiędzy tymi dwoma rocznikami? Oraz czy na początku trzeba coś wymienić w nim związku z wiekiem 5-7 lat i czy do pompowania amortyzatorów trzeba używać tylko i wyłącznie pompek przewidzianych do tego? Oraz jak z awaryjnością/ serwisowaniem amortyzatorów powietrznych, gdyż najbardziej zależy mi na wytrzymałości. Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc
  11. Jak dla mnie temat do zamknięcia, gdyż zdecydowałem się na zakup nowego i pytanie skierowałem do innego działu. Dziękuję za pomoc
  12. A na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego amortyzatora oraz ile może kosztować profesjonalny serwis? Bo już raczej mój dobił do końca użytkowania. Rozkręciłem go ponownie i teraz problem jest odwrotny gdyż jest zablokowany. Wydaje mi się, że siłownik w amortyzatorze jest mało sprężysty oraz te górne golenie są w nieciekawym stanie. A za ok 400zł można coś już kupić? Oraz te 500zł to piszesz za używkę?
  13. Jestem pewny, że śruba trafiła bo też to podejrzewałem, że mogła nie trafić ale z tym jest ok. Co do wymiany to wszystko zależy od jakości w danym przedziale cenowym. Myślałem, że może ok. 300zł tylko jeżeli miałbym kupić kolejny amortyzator który miałby zardzewiałe górne golenie po 3 latach to wolę więcej zapłacić za lepszy. Co do terenu pracy amortyzatora to głównie lasy, lekkie górki dołki i asfalt, ale mniej i na niego potrzebuję blokady. Zastanawiałem się o używkach chociaż trochę boje się zakupu kota w worku.
  14. Witam, czyściłem dzisiaj swojego xcm v2 po rozebraniu, przeczyszczeniu i ponownym składaniu amortyzatora mam problem z dokręceniem (kręci się i nie można dociągnąć) śruby odpowiadającej za blokadę skoku amortyzatora. Mógłby ktoś napisać czy zrobiłem coś w nieodpowiedniej kolejności albo w czym tkwi problem? Oraz w jakiej cenie można kupić jakiś godny uwagi oraz polecany amortyzator? Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...