Skocz do zawartości

k9aro3l

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika k9aro3l

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dokładnie tak, poradziłeś sobie jakoś z tym problemem ?
  2. Avid code 5- kłopotów kolejna saga. Do jakiego serwisu najlepiej wysłać hamulec na wymianę oraz odpowietrzenie hamulca ? Kupiłem zestaw do odpowietrzania, ale najwyraźniej nie potrafię tego odpowiednio zrobić lub dostałem jakiś wadliwy zestaw bo ciągle się lewe powietrze dostaje i zażenowany kolejnymi nieudanymi próbami postanowiłem oddać to komuś kto się na tym zna lub ma lepszy sprzęt. Kogo polecacie ?
  3. Zgubiłem śrubkę odpowietrzającą na klamce avida. Tzn nie tyle co zgubiłem tylko w chwili kiedy w wannie wylał mi się płyn, w pośpiechu zlałem wannę woda i w tym czasie musiała mi ona polecieć. Jestem w stanie ją gdzies dostać ??
  4. Czym je najlepiej nasmarować ? W przypadku zapieczenia się tłoczka co należy zrobić ?
  5. Witam Mam pytanie, a mianowicie w jaki sposób mogę wyczyścić tłoczki w hamulcu hyraulicznym? Wczoraj zdjąłem hamulec z roweru, wyjąłem klocki i orientacyjnie wcisnąłem klamkę dla sprawdzenia formy tłoczków. Wciśnięcie dało taki rezultat, że jeden z czterech tłoczków przy pierwszym wciśnięciu klamki wysynął się bardzo mocno, na tyle, że przy drugim wciśnięciu był już baardzo mocno wysunięty i bałem się trzeci raz wciskać w obawie przed wypadnięciem tego tłoczka. Natomiast pozostałe 3 baaardzo leniwo się poruszały do przodu, po dwóch wciśnięciach wysunęły się one może o 1cm (podczas wyjmowania klocków wcisąłem je maksymalnie do zacisku). Więc domyślam się że mogło to spowodować znaczny spadek skuteczności tego hamulca. W jaki sposób je wyczyścić? Rozbierać zacisk? Czy spróbować jak najmocniej wypompować tłoczki na wierzch i wtedy kombinować je wyczyścić szmatką?
  6. Zestaw do odpowietrzania posiadam, płyn muszę dokupić bo ten który dostałem w standarcie wystarczył tylko na jedne odpowietrzenie. W jakim stanie jest obecny zacisk ? Myślę że w całkiem dobrym, chodź nie mam jako takowego porównania, jest to mój pierwszy hamulec hydrauliczny. W jakim stanie jest przyszły planowo zacisk ? Jedynym minusem są lekko poszczerbione tłoczki, jak sam właściciel twierdzi od odsuwania tłoczków. Tutaj możecie pobrać zdjęcia : http://www.sendspace.pl/file/ef7b6812bebd5ebd6e3621f/zacisk
  7. To co powinienem zrobić według Ciebie ?
  8. Wyszło na to że kupię drugi zacisk i tyle. 30zł to nie są wielkie pieniądze według mnie a bede miał pewny zacisk. Ale teraz pojawia się problem z wymianą takowego zacisku. Czy mogą być jakieś problemy ? Jak to po krótce powinno wyglądać ? Możne macie jakiś poradnik ?
  9. Wtedy zawsze można takowy zacisk zwrócić w przeciągu 10dni od otrzymania przesyłki. A czy nie dopasuję nigdzie takiej uszczelki w jakimś sklepie z uszczelkami ? Albo czy nie idzie nigdzie dostać samej uszczelki bez tłoczka ? Sory jeśli to są jakieś głupie pytania, ale nie jestem jeszcze dobrze obeznany w tych tematach, a chciałbym upewnić się że kupno nowego zacisku jest ostateczną opcją.
  10. Dzięki za linki. Chyba taniej wyjdzie jak kupię jakiś drugi zacisk i po prostu wymienię go sobie?
  11. Witam Dziś podczas odpowietrzania przedniego hamulca, podczas wyjmowania klocków zauważyłem, że blaszka jednego z hamulców zawiera na sobie drobinki płynu ( najprawdopodobniej hamulcowego, chodź był on cały czarny i dość gęsty). Najprawdopodobniej swoje ujście miał spod tłoczka. Po odpowietrzeniu klamka była dość twarda i łapała ciągle w tym samym momencie, w mojej skali na początku miała jakieś 8/10 w porównaniu do tego co było wcześniej. A no właśnie miała, bo niedawno wróciłem z dłuższej przejażdżki i stwierdzam że na 80% uszczelka przy tłoczku puściła. Klamka znowu zaczęła zachowywać się tak jakby była zapowietrzona. Powoli zaczyna łapać w różnych punktach i skuteczność jest niezadowalająca. Nie da rady zablokować przedniego koła oraz baaardzo ciężko jest podnieść tylne koło. Hamulec nabyłem 18 października 2012r i do dnia 12 grudnia 2012r, wszystko z nim było ok. I do dziś nie wyjmowałem mu jeszcze klocków, więc nie jestem w stanie określić czy cieknący olej spod tłoczka pojawił się 12grudnia czy wcześniej. W dniach 10-12 grudnia rower leżał do góry nogami, ponieważ zostały w nim zdemontowane koła w celu malowania tarcz. I przez to najprawdopodobniej się one zapowietrzyły. Nie mam kompletnie pojęcia z którego są roku, chodź w tym przypadku to nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie ? A teraz pytanie : Czy cieknący tłoczek można jakoś naprawić w domowych warunkach poprzez wymianę uszczelki ? Jaki jest tego koszt i jaka opłacalność ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...