Skocz do zawartości

krzychufmx

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzychu
  • Skąd
    Przedmieścia Szczecina

Osiągnięcia użytkownika krzychufmx

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. W takim razie rozstaw tych rur goleniowych wynosi coś około 130mm
  2. Mogą być i czarne Generalnie zmierzyłem suwmiarką i średnica rur goleniowych wynosi równiutko 30mm. A te dolne golenie są przykręcane na imbus 5 od dołu. A ten rozstaw to jak zmierzyć? Jaka jest odległość miedzy jedną rurą a drugą? Czy raczej musi być to mierzone jakby od środka rurki do środka drugiej? No i oczywiście jak wyglądają cenowo u ciebie te dolne golenie
  3. Sorki że tak późno odpowiadam, ale natłok mam pracy. Nie jestem jakimś fachowcem w dziedzinie rowerów, chociaż z zawodu mechanikiem samochodowym, ale dam radę sobie rozebrać ten amortyzator i przełożyć te golenie bez jakiś typowo specjalnych narzędzi rowerowych? A i jeszcze jedna rzecz, jak rozpoznać jaki skok ma ten amortyzator i jeszcze czy im większy skok to amortyzator jest wyższy? Bo seryjny ZOOM to chyba miał skok 60mm, po włożeniu tego Suntoura przód znacznie mi się podniósł i generalnie dużo lepiej mi się przez to jeździ
  4. Witam. Otóż jestem posiadaczem Krossa Hexagon v3 z 2011r. Jeżdżę niewiele, amatorsko. Dostałem od brata amortyzator Sountour XCR 011 Series MG, jest na koło 26'. Zainstalowałem go w swoim rowerku i w porównaniu do tego oryginalnego to jest kosmos. Do tego ma jeszcze blokadę skoku. Tylko moim największym problemem jest to że on jest przystosowany pod hamulce tarczowe, a ja mam v brake. I ponoć żeby zrobić dobre tarczówki to muszą być hydrauliczne. I w tym wypadku musiałbym zmienić koła na takie z uchwytem na tarczę, kupić osobne klamkomanetki, no i cały zestaw hamulców tarczowych z zaciskami. Trochę mi się to nie kalkuluję i nie wiem czy po prostu nie zmienić tego amortyzatora na jakiś przystosowany do v brake. Nie musi mieć tej blokady skoku, ale żeby miał taki sam skok i fajną pracę. Co byście w tym wypadku polecali, jest może szansa że ktoś się ze mną zamieni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...