Skocz do zawartości

kobi13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Arek
  • Skąd
    Krynka

Osiągnięcia użytkownika kobi13

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dużo szukałem, ale każdy temat dotyczy łańcuchów z dużym przebiegiem. Otóż jakiś tydzień temu rozkułem łańcuch, wykąpałem w benzynie i złączyłem z powrotem za pomocą spinki i zaczęły się problemy. Przed rozpięciem było wszystko ok, a teraz na 6, 7 i 8 zębatce łańcuch skacze przy mocniejszym depnięciu. Co może być przyczyną? czy jest opcja, że łańcuch założyłem jakoś odwrotnie od pierwotnego stanu i dlatego skacze? Cały napęd ma jakieś 1300km przebiegu.
  2. Potrzebuję jeszcze podpowiedzi w kwestii rury sterowej. Jak już pisałem kupiłem amortyzator z rurą sterową 1" gwintowaną, ale za długą. Chciałem ją przyciąć ale jaśnie małżonka po jeździe próbnej stwierdziła, że na takiej wysokości ma zostać bo jest jej wygodnie. i Teraz problem co podłożyć na gwint pod nakrętkę kontrującą żeby działało i wyglądało też do ludzi. Kierownica nie jest ahead tylko head. Ma ktoś jakiś pomysł?
  3. Witam serdecznie, Po raz kolejny odgrzewam temat. Powoli zbliżam się ku końcowi i oczywiście nie może obyć się bez problemów. Przednia przerzutka jaką kupiłem ma za szeroką obejmę natomiast stara jeszcze by pojeździła ale obsługiwała wcześniej korbę z największym blatem 50T a teraz mam założoną 42T. Czy jest szansa żeby to razem działało czy lepiej kupić przerzutkę?
  4. Odświeżam temat ;-) Leciwa rama została wypiaskowana, zagruntowana i pomalowana w blacharni ASO Opla:-) Kolor zatem też oplowski - perła z Insigni: dark mahogany :-) Po zakupieniu części od forumowiczów oraz kilku nowych zabieram się za montaż i tu kilka problemów :-( Rama jest stara więc tylny napęd montowany na śrubę, a ja naiwny chciałem założyć Alivio :-( Jak dokbrać hak? Czy jeśli dodam fotki coś doradzicie? Drugi klops to fakt, że uparłem się na montaż jakiegoś taniego amora... Wiem, że to mało rozsądne, ale tak mnie naszło :-B Czt stary suntour typu http://allegro.pl/z-regulacja-26-suntour-cr-880-z-gwintem-na-1-oka-i2922344267.html nie popapra mi geo? Będę wdzięczny za wszelkie opinie... Pozdro
  5. Ja z kolei polecam wszelakie interesy z użytkownikami Lawon i vitesse. Super kontakt, sprawna i bezpieczna przesyłka a wszystko zgodne z opisem. pozdrawiam
  6. Odświeżam temat. Znalazłem aukcje z używanym przodem, który mógłbym domontować do roweru żony. http://allegro.pl/kompletny-przod-mtb-bardzo-lekki-polecam-i2637484519.html Tylko pytanie jak mam zmierzyć czy średnica będzie pasowała? Gość który wystawia przedmiot twierdzi, że średnica rury sterowej to 28mm, a jak mierzę grubość rury wychodzącej z główki roweru żony wychodzi mi 22 mm. To możliwe?
  7. Przepraszam za pomyłkę. W opisie roweru jest napisane że ma koła 28" natomiast pojazd mojej żony jest niemalże identyczny ale na kołach 26". Amortyzator nie jest konieczny. Dwa pytania. 1. Jak dobrać suport i korbę?Czy mufa w rowerze sprzed kilkunastu lat pasuje pod nowe komplety? 2. Czy znajdę coś z przerzutek np. alivio montowane na śrubę a nie na hak?
  8. W kwestii wymiany amora to na razie jest tylko koncepcja. Sam muszę rozważyć czy jest to potrzebne. Opony tak jak pisałem zostały niedawno wymienione na Kellys Cobra. Jeśli chodzi o modernizację napędu to na pierwszy ogień pójdą suport i korba. Suport jest stary i ma luzy, a korba pogięte blaty. Łańcuch i wolnobieg też muszą pójść do wymiany bo gołym okiem widać ich fatalny stan. Co do manetek i przerzutki chcę zmienić na coś z indeksowaną zmianą bo aktualne ciąganie po 1 mm żeby ustawić je tak aby nic nie tarło strasznie mnie irytuje Obecnie jestem na etapie zbierania informacji i zakupu pierwszych części. Na początku października chce rozebrać rower i zabrać się za odmalowanie, a później składać go już na zakupionych podzespołach. Ciekawi mnie jeszcze na ile nowe klamki poprawią pracę hamulców na cantileverach i czy ewentualnie warto zainwestować w V-ki czy raczej zmienić klocki i sobie darować wydatki?
  9. Tak planowałem 300-350 jeśli same napędy albo koło 500 PLN jeśli będzie wykonalne dołożenie amorka i kierownicy? Co o tym myślicie? Czy do takiej starej ramy da się dołożyć amortyzator czy średnice i długości się pogryzą?
  10. Dwa miesiące temu zmieniłem w rowerze koła na joytechy i opony na kellys cobra. Korbę wypatrzyłem dokładnie taka jak podałeś natomiast zastanawiam się nad manetkami i hamulcami jak w linku.http://allegro.pl/ko...2596499782.html. Myslicie że będzie to jakoś rozsądnie działało? Zastanawia mnie tylko czy znajdę jakąś przerzutkę na tył i wolnobieg na 6 przełożeń? Jest coś rozsądnego? Czy lepiej przesiąść się na 7?
  11. Witam serdecznie, Jako nowy użytkownik z góry przepraszam za ewentualne niejasności w moich wypowiedziach. Zbliżają się zimowe długie wieczory i postanowiłem znaleźć sobie zajęcie, które połączy przyjemne z pożytecznym. Po złapaniu rowerowego bakcyla, chciałem zarazić nim żonę, a w tym celu zakupić jej rower MTB. I tu napotkałem problem. Jaśnie Małżonka stwierdziła, iż ma sentyment do swojego starego roweru i nie życzy sobie abym kupował jej nowy. Wpadłem więc na pomysł aby odnowić jej sentymentalna maszynę, ale zanim się do tego zabiorę chciałem zapytać o opinię fachowców. Jestem świadomy, że z finansowego punktu widzenia nie bardzo mi się to opłaca, ale czego sie nie robi dla żony :-) I teraz pytanie. Czy na rowerze marki Thunderbird takim jak w linku poniżej uda mi się w kwocie 400-500 złotych stworzyć pojazd którym małżonka będzie mogła normalnie się poruszać po asfalcie i leśnych ścieżkach? http://xarchiwum.pl/...1614089796.html Czy uda mi się zamontować V-brake, czy suporty obecnie dostępne na rynku będą pasowały do takiego staruszka? Do wymiany jest suport i korba, przerzutka tył, wolnobieg i łańcuch, hamulce i klamkomanetki razem z linkami i pancerzami. Doradzicie coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...