Skocz do zawartości

adiksw

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

178 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika adiksw

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zdążyłem kupić tamte przed ostatnią odpowiedzią i już przyszły. Ogólnie spoko są, tylko mam problem z mocowaniem przedniego. Dopiero teraz zauważyłem że mocowanie na amortyzatorze jest nie z boku, tylko od tyłu, więc te pręty stabilizacyjne nie pasuję. Szukałem innych błotników, ale z tego co widzę wszystkie mają te pręty przystosowane do otworów po bokach. Pozostaje albo dokupić jakąś blaszkę kątową albo wygiąć końcówki tych wsporników o 90 stopni. Ok, widzę, że SKS sprzedaje dedykowane adaptery:
  2. Ktoś jeszcze poleci jakieś błotniki? Myślałem o SKS Routing 46mm.
  3. Ostatecznie kupiłem Sigma Micro Duo, chyba będzie ok. Tylko nie wygląda na wodoodporną, mimo, że tak obiecują.
  4. A ja miałem Edge 1030 oraz starego Fenixa, a wymieniłem je na Fenixa 7. OK, ekran mniejszy, bateria też, ale i tak jestem zadowolony. Teraz mam wszystko w 1, wszystkie wskaźniki które liczy Garmin mam aktualne, nawet widok nawigacji na zegarku jest dla mnie ok. Oczywiście czujniki łączą się bez problemu (puls, kadencja, moc, radar), potrafi też sterować trenażerem. Dla większego ekranu jest jeszcze wersja X, chociaż już w zwykłej można wyświetlić 6 pól danych na ekranie, a w widoku nawigacji 2 nad mapą.
  5. Temat głównego oświetlenia był wałkowany wiele razy, ale co jeżeli zapomnimy go naładować? Chciałbym kupić zapasową lampkę 2w1 (przód/tył), którą woziłbym jako trzecią, na wypadek rozładowania/zgubienia/awarii którejś z lampek głównych. Nie wymagam żeby w trybie białym oświetlała drogę, powinna jedynie sygnalizować obecność roweru. Przede wszystkim powinna być mała. Plusem byłby kształt okrągły, nie większy niż średnica sztycy. Może być na baterie CR2032, nawet to byłby plus, bo daje pewność gotowości do działania (akumulatory się samo-rozładowują). Ciężko coś takiego znaleźć, najchętniej gdyby było to coś w stylu Prox Naos, tylko w wersji dwukolorowej. Ostatecznie chyba najciekawsza jaką znalazłem to Elops SL 500, choć wolałbym mniejszą i dłużej świecącą. Pomożecie? 😉
  6. Dobra, sam sobie odpowiem. Czytałem komentarze pod spodniami Martombike, ludzie narzekali na długie nogawki, więc zaryzykowałem. Okazało się że XL są idealne. Cena trochę wysoka, ale jakość na pierwszy rzut oka również bardzo dobra. Kupiłem wersję jesienną, bo nie chciałem tak mocno ocieplonych jak te z Decathlonu czy Arctico, jednak nie wiem czy nie pożałuję, bo one nie mają żadnej warstwy ocieplającej. Mam nadzieję że sam materiał okaże się odpowiedni.
  7. Mam duży problem z zakupem spodenek zimowych długich, mam 2m wzrostu i ważę 82kg. Sprawdzałem niektóre ale zawsze jest problem z długością nogawek albo obwodem łydki: - Van Rysel Racer: XL ujdą w biodrach (trochę szerokie), ale nogawki dużo za krótkie i ciasnawe, przede wszystkim mam szef na środku kolana. XXL za szerookie, za krótkie. - Rogelli ARTICO: XL w pasie ok (ciut szerokie), nogawki oczywiście krótkie, ale lepsze niż w tych z Decathlonu. Niestety nie jestem w stanie zasunąć zamka, łydka za szeroka. Zastanawiam się nad EYEN Arder, ale patrząc na zdjęcia pewnie będzie problem z krótkimi i wąskimi nogawkami. Budżet: 200 - 300 jest ok, jakby było coś fajnego i pasowanego to 400+. Ale jak ktoś zna modele dla wysokich to piszcie śmiało. Nie chciałbym tracić dni i pieniędzy na zamawianie, przymierzanie i odsyłanie.
  8. adiksw

    [Opony] Szosa

    Podepnę się pod temat, gdyż mam w zasadzie takie same wymagania jak autor tego tematu oraz wahałem się między tymi samymi modelami. Już miałem brać Continental Grand Sport Race, bo były po 96 zł za sztukę, jednak skończyły się w tej cenie. Także skierowałem się w stronę Continental Ultra Sport III (tak, w wersji 3, pytanie w czym jest lepsza od wersji 2) po 76 zł. Ostatecznie jednak po analizie tabelki https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews znalazłem jeszcze Michelin Pro 4 Endurance v2 w cenie 115 zł za sztukę. W tamtym teście otrzymały najwyższą ocenę. Co sądzicie o moich dylematach, głównie mam na myśli Continental Ultra Sport III vs Michelin Pro 4 Endurance v2, a może coś nowego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...