Skocz do zawartości

Piatal

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Piatal

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Myślę, że rower nie jest przesadnie zużyty. Wszystko wygląda jak nowe, ma nawet oryginalną folię na znaczku z logo marki. Kupiłem go za niecałe 500 zł, żeby trochę poeksperymentować, przeserwisować, zająć się czymś przez okres lock-downu i poszerzyć wiedzę o elektrykach, ale nie było sensu, bo jest w stanie nie kwalifikującym się do serwisu. Wszystko wygląda jak prosto po serwisie. Chcę najpierw się upewnić, że regeneracja baterii ma sens. Jeśli ma mi zapewnić byle jakie wspomaganie przez kilka kilometrów więcej, to nie ma sensu. Jeśli silnik faktycznie dostanie od tego "powera" i będzie mnie wciągał pod górkę, a nie tylko rekompensował zwiększoną masę roweru, to mogę podjąć się regeneracji.
  2. Witam Kupiłem używany rower Sachs Elo-Bike i mam na jego temat kilka pytań. zdjęcia Bateria jest już stara (ma około 10 lat) i po odłączeniu zasilania lampki wskazujące poziom naładowania akumulatora pokazują zero. Mimo wszystko podczas jazdy po płaskim pewne wspomaganie jest wyczuwalne. Podczas jazdy pod górę wspomaganie jest ledwo wyczuwalne. Czy wymiana/regeneracja baterii sprawi, że rower będzie miał większego "kopa", czy jego słabe wspomaganie jest wynikiem słabego silnika i nie odczuję tu różnicy? Jaka jest uczciwa cena za regenerację takiej baterii? Może polecicie kogoś z Zachodniopomorskiego? Czy istnieje możliwość wymienienia tej przestarzałej jednostki sterującej na jakiś chiński odpowiednik pokazujący prędkość, poziom naładowania akumulatora, przejechany dystans itd. czy nie ma takiej możliwości? Pozdrawiam Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...