Skocz do zawartości

Zamoyski

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Zamość

Osiągnięcia użytkownika Zamoyski

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. @keltu Lokalny który mam w sklepie jest o dziwo na v-brake, chociaż nic nie stoi na przeszkodzie żeby zamówić z odbiorem na tarczówkach. Bardziej martwi mnie fakt tej jednej tarczy z przodu i czy 1x mi wystarczy do osiągania jakichś sensownych prędkości na szosach bez większego problemu.
  2. Cześć forum! Słowem wstępu, mam 185cm wzrostu, 85 kilo wagi, docelowo 75. Nie jestem profesjonalnym rowerzystą w żadnym przypadku, od kilku lat nie jeździłem w ogóle, a wcześniej miałem zwykłego mtb kross za 1000 zł z marketu. Chcę agresywnie wrócić do rowerów i ograniczyć użycie samochodu. Szukam sprzętu który będzie spełniać kilka moich warunków: - Będę jeździć głównie po szosach i dobrych drogach szutrowych. Ale mieszkam na wsi i żeby dostać się w kilka miejsc muszę przejechać drogi wątpliwej jakości, kilka stromych podjazdów i gruntowe ścieżki które mogą być problematyczne po deszczu. Żadnych korzeni, skał i wycieczek w dzicz nie przewiduję, ale jakiś dołek, krawężniczek i wyrwa w asfalcie się znajdą. - Będzie dość szybki i dynamiczny na szosie. Nie mówię tu o prędkościach kolarskich, ale chciałbym mieć możliwość nie być zawalidrogą gdy wjadę na bardziej uczęszczaną drogę - Chciałbym jeździć trasy 50 - 100 km (mieszkam na przecięciu 4 szlaków green velo które chcę wykorzystać). Docelowo kilka tysięcy rocznie. W zimie też chcę jeździć. - Będzie na tyle lekki żebym mógł go zapakować do samochodu, ewentualnie wnieść na 4 piętro do mieszkania bez wyplucia płuc. Mam znośną formę, ale 18-kilogramowego potwora + osprzęt nie dam rady nosić. - Nie będę pakować żadnych sakw, co najwyżej bidon, błotniki, jakaś torba na ulocka i klucze. - Będzie dobrą bazą do modyfikacji. Nie mam problemu, żeby kupić coś z amortyzatorem za 300 zł i zamienić go na paragon gold za rok. Zależy mi głównie na nowoczesnej geometrii, fajnej lekkiej ramie i przynajmniej kilku dobrych komponentach i możliwości wymiany tych gorszych na lepsze w najbliższym czasie, więc jakieśtam kompromisy wchodzą w grę. Nie zależy mi na posiadaniu amortyzatora, chociaż pod okiem ceny i dostępności mam na oku same crossy, bo wiem że mój budżet jest za mały na jakkolwiek sensownego gravela: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3/p/35104/?colorCode=red (znalazłem w sklepie stacjonarnym, ewentualnie dual sport 2 też znajdę) https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-920/_/R-p-300795 (cena rewelacyjna, ale geometria ramy, brak przerzutki z przodu i v-brake mnie trochę odstraszają) https://www.giant-bicycles.com/pl/roam-disc-2 (też znajdę stacjonarnie) OLX lokalne przejrzane, znalazłem tylko tego gianta o poziom niżej niż roam 2: https://www.olx.pl/d/oferta/giant-roam-3-nowy-CID767-IDPUotN.html Chętnie rozważę też wszystkie inne opcje i porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...