Skocz do zawartości

dabrow3k1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Skąd
    Dolnyśląsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika dabrow3k1

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Aktualnie najbardziej skłaniam się ku wymienionemu przez @clavdivs Kross Esker 2.0 MS (https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-2-0-ms-rubinowy-czarny-polysk), więc Tribany z Deca na ten moment "wyleciały" z puli. Rozumiem, że model bez dopisku MS wypada gorzej w stosunku do MS (https://kross.eu/pl/rowery/gravel/esker-2-0-rubinowy-czarny-polysk)? Plus chciałbym podpytać jak mają się wyżej wymienione Kross'y (a w szczególności MS) do tego Cube Nuroad (LINK)?
  2. Dzięki za obszerną odpowiedź. Jeśli chodzi o RC500 i RC520 to różnica w cenie jest "żadna", więc w sumie na ten moment "na stole" zostaje RC520. Romet Aspre 2 wygląda spoko, aczkolwiek jeszcze chciałbym przemyśleć inne możliwości. Zastanawiałem się też jakiś czas temu nad tym modelem: Cube Nuroad LINK Jak to wygląda w tym przypadku jeśli chodzi o ramę i koła? Z tego co czytałem to Cube ma chyba przyzwoite ramy?
  3. Cześć wszystkim, przychodzę z prośbą o radę i ewentualnie trochę informacji, co się najbardziej opłaca zrobić. Generalnie od zawsze jeździłem na rowerach MTB (od kiedy pamiętam), do tej pory mam Unibike Flite (z 2012/2013 roku 😁), którym raz na rok zdarzy się pojechać nawet na jakiegoś singletracka (koła 26 czasami nawet robią robotę względem nowych 27,5/29). Ale wracając do tematu, od kilku lat mieszkam w mieście (Wrocław) i większość sezonu jeżdżę właśnie po mieście, głównie ścieżki rowerowe, czasami jakimś wałem przy Odrze (zazwyczaj są to jakieś szutrowe "ścieżki", ew. po prostu mocno ubite "dzikie" ścieżki. Od jakiegoś czasu mocno zastanawiałem się nad rowerem gravelowym. Jednak jak zacząłem czytać czy tutaj na forum czy ogólnie w necie to doszedłem do wniosku, że może w moim przypadku lepiej spróbować szosę, do której będe mógł ewentualnie zamontować szersze opony, co by mieć maszynę a'la gravel. Mój wzrok w tym momencie skierowany jest głównie na Triban RC500 z hamulcami tarczowymi (LINK DO DECATHLONA). Czy możecie mi podpowiedzieć czy ten rower pozwala na ewentualną modyfikację w stronę roweru bardziej gravelowego, żeby ewentualnie prędzej pojechać po jakiś ścieżkach (oczywiście nie ścieżkach w lesie, tylko tak jak wspominałem jakieś ścieżki w mieście). Jestem świadom, że może powyższy rower nie ma jakiegoś top osprzętu, ale ewentualnie też można chyba z czasem doinwestować, coś wymienić? Dodatkowo skłaniam się ku decathlonowi, bo mam do niego jakieś bony, choć NIE MUSI to być decathlon (aczkolwiek byłby to plus). Jeśli chodzi o inne rowery w decathlonie to zerkałem również na: - Triban GRVL 520 (LINK) Czy warto dopłacić do powyższego roweru względem wspomnianego wcześniej RC500? Nie wiem czy napisałem wystarczająco dużo szczegółów, jeśli coś jeszcze by się przydało to dajcie znać, będę najwyżej dopisywał. Ah tak, w razie co wzrost 179, waga około 77-78. Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...