Skocz do zawartości

Matiss

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Ostróda

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Matiss

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. jak znajdę chwilę czasu to ją ogarnę kaseta SLX zmieniła się na zwykłą DEORĘ, musiałem na szybko wymienić napęd. W moim mieście najwyższą kasetę jaką mają to HG20 czyli ALTUSA, na szczęście udało mi się dorwać w sąsiednim mieście deore
  2. Odpryski lakieru :| Musiałem awaryjnie przewieźć rower w przyczepie i nie zdążyłem odpowiednio zabezpieczyć sprzętu. Na tym zdjęciu jest tylko ten duży odprysk i jeden mniejszy, na lewo od tego większego. Pod napisem jest jeszcze błoto z poprzedniej jazdy, nie zdążyłem umyć Po lewej stronie widać mocowanie, zakładam że te rysy są właśnie od wsadzania i wyjmowania bidonu: Tylny trójkąt obok przerzutki, tutaj musiał być bliższy kontakt z kamieniem/patykiem: Nawet za ciasno poprowadzone przewody pozostawiły ślad na ramie, na szczęście szybko je wydłużyłem Nawiązując do kabli - zmieniłem przewody z NIRO na jakieś zwykłe, niebieskie UNEX-a. Powyginały mi się przy manetkach! Te nowe są grubsze - mocniejsze i troszkę cięższe ale jakoś to przeżyję Ogólnie o ramę trzeba dbać i to bardzo. Pod kable wsadziłem przezroczyste naklejki żeby jej nie rysować. Rama od dołu wygląda dobrze, okolice suportu wyglądają nieźle, "wystrzały" spod kół nie zostawiają zbyt dużo uszkodzeń. Gdyby nie te pierwsze dwa zarysowania rama trzymała by się naprawdę dobrze. Ukazałem najgorsze miejsca, nie odzwierciedla to jednak faktycznego stanu, w rzeczywistości nie jest tak źle!. Rower pracował w naprawdę ciężkich warunkach, są to w miarę normalne ślady. Mimo wszystko ramę mogę polecić innym użytkownikom, ja jestem z niej zadowolony
  3. Różnicę czuć, pozytywnie Zmieniałem ramę rozmiarowo, 20 na 21 cali. Pomimo większego rozmiaru rower jest bardziej "zwinny", bardziej sportowa geometria. No i wagowo na plus. Sama rama ma 17 startów czyli ponad 1000km. Nie pływa, nie ma niepokojących wibracji, dziwne gdyby miała po takim dystansie Jeżeli masz drugi rower na dojazdy do sklepu po bułki to polecam. Jeżeli jednak Boplighta będziesz katował codziennie to jednak odradzam kupna. Dlaczego? Lakier w porównaniu z krossem wypada słabo. Odprysk podczas przewozu roweru + kilka zadrapań od kamieni i jednak to wszystko widać. Jutro wrzucę zdjęcia, zobaczysz o co chodzi Jeżeli chodzi o wagę to nie spotkałem się z ograniczeniem wagowym jeźdźca. Ja ważę 80kg, zakładam że i do 100kg wytrzyma
  4. Witam wszystkich! Długo nie pisałem... Ale już jestem po maturach więc wypadało by coś tutaj naskrobać Wspominane części do Krossa miały przyjść w przeciągu 4-5 dni, doszły w równo 2 tygodnie. Są to moje drugie zakupy w centrumrowerowe.pl i drugi raz przesyłka przeciągnęła się o ponad tydzień. Właśnie stracili klienta. Do Krossa dokupiłem: zacisk hamulca Accenta - v-ka zacisk hamulca Alhonga - mechaniczny na przód klamki hamulcowe Shimano BL-M421 Manetki Altusa - przód i tył Są to najniższe półki cenowe ale i tak 2 stówy pękły. Dzięki temu projekt dwóch rowerów został ukończony W Boplightcie zmieniłem: Pancerze na NIRO Turbo Plus niebieskie Kasetę z SLX na SLX ale nowszy model i zarazem lżejszą, hehe Łańcuch to samo - LX na LX. Mam po prostu zaufanie do tego zestawu więc czemu mam ryzykować? W korbie zostały zmienione zębatki. Dętka na znalezioną Maxxisa flyweight. Klocki hamulcowe Jagwire Z łańcuchem wyszedł problem bo,nie wiem jak to się stało, ale w ogólnym rozrachunku wagowym zapomniałem go dodać. Po zmianie części na lżejsze i dodaniu wagi łańcucha w sumie i tak jestem poniżej 11kg. Dokładną wagę może podam w najbliższym czasie. Chociaż administracja jakoś ma chyba problem ze zmianą nazwy tematu więc czy będę miał 9 czy 12 kg nazwa i tak będzie 11778gram Na tym niebieskiem rowerze przejechałem 2 maratony + 4 treningi. Taki był plan żeby stał i czekał na swoją kolej. Katuję krossa Boplight spisuje się bardzo fajnie. Spinner działa bardzo dobrze, jeszcze trochę się pobawię z ciśnieniem ale i tak wymiata. Zdjęcia Boplighta + kross Trochę za bardzo podniesiony nos siodełka w krossie ale to przez ostatnią regulację. Już jest okey. Jak byście mieli jakieś komentarze bądź uwagi do wyglądu bądź specyfikacji to podzielcie sie tym ze mną Pozdrawiam
  5. niestety ale nie Drugi rower na niej składam, wczoraj ostatnie części zamówiłem, w poniedziałek powinienem już móc na nim jeździć
  6. Korki do kierownicy Boplight - 3 gramy, zysk - 3 gramy, 50 % lżejsze hehe waga 10951 gram
  7. Chwyty Boplight niebieskie, 15 gram, zysk 82 gramy. Łączna waga 10954!!! przekroczyliśmy barierę 11 kg Wie ktoś jak zmienić nazwę tematu? Napisałem do admina Lookas 46 ale jakoś bez odpowiedzi ;/
  8. Dzisiaj wieczorem sprawdzę oznaczenia na dętkach, jeżeli będą różne to będę bardzo zaskoczony A jednak... mój błąd, założona została dętka kendy Maxxis pewnie został przez przypadek założony do innego kompletu kół, waga spada o 42 gramy w takim przypadku. Do roweru dołącza nowa kaseta, ten sam model ( Shimano SLX CS HG80 11-32T ) waga 280 gramy, zysk 20 gram w porównaniu do poprzedniej Jak znajdę więcej czasu wolnego to przepiszę i ogarnę całą rozpiskę bo się bałagan porobił 11098 - 20 - 42 = 11036 gramy
  9. Witam ponownie Rozebrałem i zważyłem dzisiaj koła Przód 1048 gram z tarczą Shimano Deore SM-RT53. Nie chciałem już się bawić w odkręcanie tarcz, waga na wagarowerowa.pl wynosi 179 gram, tyle też zakładam że moja waży Tył 1177 gram, tarcza ta sama. Waga kół podana jest bez zacisków piast ale za to z taśmami, jeżeli mam być szczegółowy Podsumowując: Koło przód 865 gram Koło tył 998 gram Łącznie 1863 gram. Kurde, dużo Kaseta równo 300 gram Ciekawostką dla mnie są wagi dętek MAXXIS UltraLight - waga 123 gramy MAXXIS UltraLight - waga 165 gram Te same dętki, kupowane z tego samego sklepu, tego samego dnia.... a tu 40 gram różnicy Opony Continental Race King Supersonic 2.0 - waga 402 gramy Continental Race King Supersonic 2.0 - waga 415 gram, tutaj rozumiem różnicę, opony się ścierają... ale wyżej wymienione dętki ? No i dla mnie najprzyjemniejsza rzecz ostatnich dni - spinner! Dzisiaj pierwszy trening na tym sprzęcie, jeździ się świetnie... Wybiera wszystko co możliwe, korzenie, krawężniki, przewrócone pnie drzew... W porównaniu z dartem jest to ogromna różnica. Będę musiał jeszcze pobawić się z ciśnieniem, za mało napompowałem, dobijał czasami do końca Waga amortyzatora - 1678 gram ( 29 gram zostało ucięte ) gwiazdka - 20 gram Waga roweru spada do 11098 gram https://plus.google....163722186113922 https://plus.google....164772149218178 Więcej zdjęć tutaj : Boplight - Google+
  10. Dzisiaj dotarł do mnie wyżej wymieniany spinner i już na początku miłe zaskoczenie Waga wyszła 1707 gramy bez uciętej rury sterowej : Nigdy nie przycinałem rury, wydaje się to proste jak budowa cepa... ale chyba wolę zanieść jutro do warsztatu, niech mi to zrobią i przy okazji nabiją gwiazdkę
  11. spoko spoko No i oczywiście opiszę jak się sprawuje
  12. eeee.... 24 godziny temu kupiłem nowy amortyzator.... pozdrawiam
  13. wszystko jest dodane Kaseta i tarcze są liczone razem z kołami, linki i pancerze jako hamulce ja dałem 550 zł więc chyba nie jest źle Trafiłeś idealne Na początku kolejki stoją rogi i chwyty. Następnie pedały i zaciski piast na imbus ( bolt on dartmoora? ). Ostatnie zakupy uszczupliły mój portfel, rozpoczęcie sezonu za dwa tygodnie więc będzie mniej forsy na odchudzanie Co nie zmienia faktu że jestem zadowolony z efektu jaki osiągnąłem
  14. Dzisiaj zakupiłem amortyzator: Spinner Aeris 320 , 100 mm skoku, model 2011, kolor czarny, nówka. Waga 1715 gram. Tego modelu szukałem od 2 miesięcy, wczoraj znalazłem okazje – za 550 zł z wysyłką amortyzator zmienił właściciela Na allegro ceny zaczynają się od 900 zł. Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony z zakupu, mam nadzieję że przeskok z darta na spinnera będzie odczuwalny Przesyłka dojdzie na dniach, ale już teraz waga, teoretycznie, zmniejsza się do oszałamiających 11115 gram Muszę te 4 gramy zbić, ładna cyfra powstanie Albo zdemontuję siodełko, przekroczymy 11 kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...