Skocz do zawartości

fullsize

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika fullsize

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No widzisz, i tu wychodzi moja ignorancja. Rower jest z amortyzatorem RS Sektor 335 na oś 9mm, piasta tak samo. Do tej pory wydawało mi się, że jak chcę zmienić amor na oś 15 mm, to uszę zmienić też piastę. Czy tak nie jest? "Mocność" kół to oddzielna sprawa. Zamierzam na Transiku robić kilkudziesięciokilometrowe wycieczki po Mazowszu, ale też w miarę możliwości przynajmniej te kilka razy w roku wypuszczać się na weekendowe/kilkudniowe wypady w góry. A tam to wiadomo: krócej ale intensywniej, czyli jakieś singletracki, szutrowe zjazdy i podjazdy, polne drogi, ale bez dałnhili na pełnej prędkości po kamieniach wielkości mikrofalówki ...no takie All Mountain generalnie Z doświadczenia wiem, że przy mojej/naszej masie, obręcze muszą być jednak trochę bardziej pancerne.
  2. Czołem! W przyszłym tygodniu planuję zakup używanego Gianta Trance i ze względu na to, że jestem duży (187 cm, ok. 100 kg), pierwsze co będę zmieniał, to koła na mocniejsze i amor na QR15 mm. W zakładanym budżecie ok. 1000 pln mogę szukać używanego Revelationa albo Sektora w stanie tak naprawdę nie wiadomo do końca jakim, albo kupić nowego Suntoura. I tu pojawia się pytanie: Czy poza nazwą są jakieś znaczące różnice pomiędzy zeszłorocznym modelem Epicon TR, a tegorocznym Epixon TR? Epixon wszedł dopiero co, więc w necie jeszcze nie ma jakichś testów, ani dokładniejszych opisów poza materiałami producenta. Ktoś już miał okazję pomacać, albo pojeździć na tym Epixonie? Jakby jeszcze miał porównanie z własnych doświadczeń z Epiconem, to już w ogóle byłoby fenomenalnie :]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...