Witam
Dziękujemy za wszystkie opinie na nasz temat.
Jak ktoś na forum wcześniej napisał , 90% osób niezadowolonych napisze tzw"negatywa" ,a 99% osób zadowolonych nie napisze pozytywnej opinii. Skutkiem czego zdecydowana większość liczących się sklepów rowerowych wygląda ,jak tzw gang Olsena.
Parę słów o nas.
- sprzedajemy części w internecie od 2002roku ,od 1995roku czynnie uprawiamy kolarstwo górskie.
- pracujemy w optymalnym składzie , dla nas wynik finansowy dla was ceny.
- w tym sezonie znacznie przekraczamy planowaną sprzedaż ,z reszta jak co roku od 2002:)
- udoskonalamy prace sklepu i obsługę klienta
- stale poszerzamy asortyment o nowe marki
W odpowiedzi na posty.
- za wszystkie błędy , opuznienia opóźnienia w dostawie opisane na forum PRZEPRASZAM ( osoby które odniosły jakiekolwiek straty( czasowe,moralne),zapraszam na BMaratony będę w Zdzieszowicach 28.04, następnie 05.05 Złoty Stok ) - porozmawiamy o tym w 4oczy przy izotoniku i ryżu ,bądz piwie i kliełbasce jak kto woli - mój numer tel.603 11 11 44 czekam na informacje dot.spotkań/ za każde spotkanie gratis od firmy
- dlaczego trzeba czekać na odpowiedz? @ ( w obecnym czasie 1do 12h ) -ponieważ jest tyle zapytań , oraz jest niedziela
- dlaczego jest utrudniony kontakt telefoniczny? - ponieważ ciągle dzwonicie ,jesli ktoś nie odbiera tel. tzn ,że w tym czasie rozmawia przez drugi telefon, badz jest juz po pracy.
- dlaczego trzeba czekać na zamówiony towar? , w 99,9 % NIE TRZEBA ( wiecej niż 1-3dni) - 0,01% inne przypadki ( patrz forum ,allegro uzytkownik www_bikestacjapl , opineo )
Reklamacje
- koncern SRAM obsługujemy za pośrednictwem naszego partnera z zagranicy
czy to dobrze czy zle?
- sprawdzilem na WŁASNYM PRZYKŁADZIE/ w 2011 roku kupiłem RS SID WC w kolorze czarnym w "tzw.Prof.Sklepie.Rower. czyt. Kasa nie gra Roli przepłacasz min.20%" bo akurat takiego nam zabrakło a jak potrzebowałem czarny.
1/kupiłem zamontowałem zahamowałem skrzywił sie - reklamcja 1. wymienili 14dni SUPER
2/zamontowałem zahamowałem skrzywił sie po raz 2 . wynienili z adnotacja OSTATNI RAZ bo you drive hart a to przeciez tylko sid wc:)
3/zamontowałem trzeci raz w sumie miał już najechane z 400km zahamowałem skrzywił sie odesłałem i co ? po 30dniach kazali spier:) na drzewo bo to wada fabryczna była , a jak wiadomo wada fabryczna nie podlega gwarancji po raz trzeci ;)DOSŁOWNIE
Pomyślałem ,może się uwzieli ze nie kupujemy od nich od jakiś 10lat ,a w sumie raczej to oni nam nie sprzedają bo my za tanio oferujemy te częsci wam z innego zródła.
Postanowiłem zareklamować zwykła rebę z treka - kolega uzywał ,dwa razy po mleko pojechał w ciągu 6miesięcy/ wiadomo, co 20 reba nie trzyma ciśnienia .
- stanowisko oficjalne
- należy zaplacić za przeglad 240pln ( ponieważ amortyzator jest juz wiekowy 6-mcy miał)bo nie zostanie wymieniona uszczelka za 1pln:)) za darmo )- CZYTAJ ZAPLAĆ NAM TO CI ZROBIMY ,NIE ZAPLACISZ TO MASZ PROBLEM:) urwało mi mowę podziękowałem inkognito - odeślemy jak zwykłe za granicę tam się to robi od bez tzw. SCEN.
Dlaczego trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji drogich ? a to dlatego ,że często sa przetrzymywane przez serwisy obce.Dla nas wysyłka do krajowego serwisu , czy też serwisu za granica kraju to taki sam koszt i taka sama strata czasowa.
90% reklamacji rozpatrujemy od ręki.
NASZE OGŁOSZENIE DROBNE.
- sprzedam części rowerowe
- osoby szukające pracy zapraszam do składania CV na mój adres iwan@bikestacja.pl
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie posty - biorę je do serca i do pracy.
Pozdrawiam Iwan Rafał bikestacja.pl