Skocz do zawartości

Daro73

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Darek
  • Skąd
    Legionowo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Daro73

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No właśnie, da się rozebrać, powiem więcej demontaż tego tłumika jest wręcz banalny. Na pierwszy raz użyłem klucza hakowego do rur którym złapałem tłumik, drugim kluczem popularną żabą odkręciłem korek na dole. Korek posiada otwory pod klucz z wypustkami jak do odkręcenia tarcz w szlifierkach, taki klucz zamierzam sobie dorobić aby nie kaleczyć korka. Co do oleju to domyślałem się że nie można go zalać byle czym. Kupię olej 7,5 tak pośrodku skali. Dziękuję za sugestie
  2. Udało mi się rozkręcić tłumik olejowy w tym amortyzatorze, ze środka wyciekła czarna breja która kiedyś była olejem. Tłumik jest już niedostępny w sprzedaży więc może uda mi się go uratować poprzez wymianę olej. Teraz pytanie, olejem o jakiej wartości go zalać i czym ewentualnie wypłukać pozostałości starego oleju tak aby nie zniszczyć uszczelnień
  3. Posiadam taki amortyzator jak w temacie, jak w większości przypadków padła blokada skoku w tłumiku olejowym. Znalazłem gotowy kit czyli gotowy zestaw umożliwiający przerobienie amortyzatora na powietrzny. Rozwiązanie jest dedykowane do amortyzatorów RST ale serii Omega bez dopisku SL. Czy ktoś orientuje się czy można taki zestaw zastosować do Omegi SL ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...