Skocz do zawartości

alvi88

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Damian
  • Skąd
    Okolice cK

Osiągnięcia użytkownika alvi88

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Hm nie wiem od czego zacząć ale prawda jest taka że w miarę przypływu $$$ modernizuję sprzęt a jak się nadarza okazja to chyba nie da się odmówić jak coś się trafi tanio np. ten xtr czy r7 koła teraz tez kupiłem na DT hugi240 za grosze więc będzie jakaś zmiana właściwości jezdnych na plus a wagowych na minus a na ramę też przyjdzie czas tylko nie od razu bo może się trafić jakaś super oferta zresztą teraz po sezonie dużo osób z $ modyfikuje swoje ścigacze a niektórzy z mniej zasobnym portfelem też korzystają bo mogą mieć więcej technologii za mniej
  2. PD mają odkręconą jedną stronę ponieważ gniazda śrubek regulacyjnych się wyrobiły dlatego taka waga. 1. Ramkę kupiłem w tym roku więc jeszcze z rok pojeżdżę szkoda mi teraz wymieniać a jak na razie mi styknie biarąc pod uwagę fakt że kupiłem ją za 200zł nową to mi się opłacało wcześniej miałem Ballistika 2. Koła już mam a dokłądny opis jest w moim 2 temacie założonym natym forum poczytajcie i oceńcie: kółka DT HUGI 3. Na tarcze się nie przerzucę z tego faktu że mam już fajne koła pod v-ki i na razie kupię sobie SD7 a poza tym z tarczy interesowały by mnie modele z wyższej półki np. XTR lub Formula ale to już inne pieniądze Nie mam zamiaru przerzucać się na mniejszy zakres przełożeń ze względu na to że planuję na przyszły sezon więcej wyjazdów w góry gdzie będą lżejsze potrzebne a poza tym przeglądając opinie kaset SLX'a to można wywnioskować i że jednak mają mniejszą wytrzymałość od np. XT'ka Nie wiem co masz na myśli tą tragiczną ramę wg mnie wydaje mi się że nie trzeba od razu wydawać 1,5kzł na topową ramkę typu xtc czy jakąś meridę lub scotta za te pieniądze niektórzy składają całe rowery gdybym miał więcej $$$ to na pewno nie myślałbym o tak taniej alternatywie jak ta rama a ja jestem z niej zadowolony po całym sezonie nie mogę o niej złego słowa powiedzieć no i przede wszystkim wiele się nakombinowałem aby coś uciułać żeby poskładać taki rower.
  3. Witam was wszystkich i chciałbym wam przedstawić mój rower może nie jest to mistrzostwo świata ale wydaje misie że to rozwojowy projekt więc liczę na podpowiedzi: Bar ends: Boplight - 56g Bottle Cage: Specialized Rib cage(alu bolts) - 37g Brake : Promax(alu bolts) - 340g Brake Levers : Avid FR5(alu bolts) - 147g Cables (ze wszystkimi końcówkami fajkami i pancerzami) : - 131g Cassette : CS-HG50 9 11-32 - 362g Chain : Accent AC-901 - 271g Crankset : SLX FC-M660 - 893g Derlr (Front): XT FD-M770(alu bolts) - 149g Derlr (Rear): XTR RD-M952(alu bolts)(alu wózek) - 193g Fork : Manitou R7 SPV Platinum 100mm - 1524g Frame : Accent Tormenta 17" (wraz z miskami i sterami) - 1 843g Grips : Accent Light - 16g Handlebar : Boplight Team 25,4 - 155g Pedals : PD-M520 - 294g Seat : Author ASD Super Sport - 318g Seatpost : Smica 7075 3D Forged 27,2 - 212g Seatpost clamp : Accent Light 31,8 - 24g Shifters : Sram Attack 9 (obcięte)(alu bolts) - 141g Skewers : Dartmoor Bolt P+T - 68g Stem : Boplight Team 100mm - 130g Tire (Front) : Kenda Karma DTC - 487g Tire (Rear) : Kenda Karma DTC - 492g Top Cap : - 17g Tubes : Geax Titanium - 114g + 116g = 230g Wheel Front : WH-M505 - 998g Wheel Rear : WH-M505 - 1 165g Razem: 10 693g To wygląda mniej więcej tak jak opisałem. A w najbliższym czasie planuję wymienić: -Pedały (też liczę na pomoc może EXUSTAR E-PM25) --Koła -Kasetę na XT -Siodło -No i może hamulce na jakieś inne. Proszę ocieniajcie krytykujcie i podpowiadajcie co dalej z tym robić i jak postępować by było lepiej i lżej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...