Skocz do zawartości

kosciczek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    438
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Chodzież

Ostatnie wizyty

4 559 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kosciczek

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. kosciczek

    Giant TCR3 2012

  2. trzeba przyznać ze dizajn im wychodzi
  3. amen
  4. wiadomo ale w tym przypadku albo wygląd albo wytrzymałość. W moim rowerze też by pasowaly czerwone, ale nie za wszelka cenę. polecam temat http://www.forumrowerowe.org/topic/97588-sruby-czyli-gdzie-co-mozesz-wkrecic-i-co-ci-to-da/
  5. oczywiście że można je stosować w wielu miejscach i sam w rowerze mam takowe, ale w miejscach "szczególnych" wolę dołożyc parę groszy i kupić tytanowe jeśli ma być lżej. Jak osobiście poczyniłem w swojej Mendzie. Zapraszam do projektu w dziale "mania lekkości"
  6. widze że kolejny hardcore nam sie szukuje. W mostkach są standardowo stalowe a w droższych, lżejszych tytanowe. osobiście nie proponuje eksperymentów z alu srubkami w mostku jak i zaciskach hamulca. Pozdrawiam i życzę ustrzymania swojego uzębienia jak najdłużej w Nowym 2012 Roku.
  7. najwygodniejsze siodełko jakie miałem
  8. bez obciążników znacznie lepiej
  9. Tylko te obciążniki na kołach
  10. Ja dość długo szukam odpowiedzi na pytanie - jakie maksymalne ciśnienie mogę zastosować dla swojej obręczy Dt Swiss 4.2D. Zakupiłem slicki IRC Smoothie 1,25 i chciałbym je napompować do 6barów, ale czy obręcz to wytrzyma?
  11. kto mówił że trzeba jechać? Piwo po treningu/wyprawie
  12. Możecie napisać jaka jest realna waga opony Maxxis Detonator 26x1.5 drut i Kendy Kwest w tym samym rozmiarze?
  13. to lubię!! Rowery i pyszne zimne piwko
  14. kosciczek

    [opona] Kenda Kwest

    Stoję przed wyborem opon typu slick i na 90% padnie na Kenda Kwest tylko mam jedno pytanie do osób które przesiadły się z szerszych opon. Chodzi mi o to że często piszecie że różnica z przesiadki na węższą oponę jest znaczna ponieważ jest lżejsza od "standardowych" MTB. Jak to wygląda w przypadku gdy moje RoRo 2.1 ważą 380g, a Kwesty 550g. Czy sam węższy bieżnik zapewni odczuwalne niższe opory toczenia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...