wiadomo ale w tym przypadku albo wygląd albo wytrzymałość. W moim rowerze też by pasowaly czerwone, ale nie za wszelka cenę.
polecam temat http://www.forumrowerowe.org/topic/97588-sruby-czyli-gdzie-co-mozesz-wkrecic-i-co-ci-to-da/
oczywiście że można je stosować w wielu miejscach i sam w rowerze mam takowe, ale w miejscach "szczególnych" wolę dołożyc parę groszy i kupić tytanowe jeśli ma być lżej. Jak osobiście poczyniłem w swojej Mendzie. Zapraszam do projektu w dziale "mania lekkości"
widze że kolejny hardcore nam sie szukuje.
W mostkach są standardowo stalowe a w droższych, lżejszych tytanowe. osobiście nie proponuje eksperymentów z alu srubkami w mostku jak i zaciskach hamulca.
Pozdrawiam i życzę ustrzymania swojego uzębienia jak najdłużej w Nowym 2012 Roku.
Ja dość długo szukam odpowiedzi na pytanie - jakie maksymalne ciśnienie mogę zastosować dla swojej obręczy Dt Swiss 4.2D. Zakupiłem slicki IRC Smoothie 1,25 i chciałbym je napompować do 6barów, ale czy obręcz to wytrzyma?
Stoję przed wyborem opon typu slick i na 90% padnie na Kenda Kwest tylko mam jedno pytanie do osób które przesiadły się z szerszych opon. Chodzi mi o to że często piszecie że różnica z przesiadki na węższą oponę jest znaczna ponieważ jest lżejsza od "standardowych" MTB. Jak to wygląda w przypadku gdy moje RoRo 2.1 ważą 380g, a Kwesty 550g. Czy sam węższy bieżnik zapewni odczuwalne niższe opory toczenia?