Skocz do zawartości

drizzt

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    avicularia.eu

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tymoteusz
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika drizzt

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. 26, 18 stan idealny, jak nowy. Przebieg 20-30km. Wszystko opisane w aukcj olx. Cena 2000 do mocnej negocjacji, bo leży i sie kurzy a może ktoś sobie pojezdzi:). Kraków, Zabiniec. https://www.olx.pl/890246630
  2. Rozważe też sprzedaż części jak ktoś będzie poważnie zainteresowany kilkoma, wtedy w gre wchodzi również wysyłka.
  3. Złożony przeze mnie niedawno, jednak brak czasu na jazde. Przebieg (prócz silnika i baterii) to tyle co potrzeba było na regulacje przerzutek i jazde testową ( <1km) Wszystkie części kupowałem nowe, oprócz silnika i baterii - wszystko jest opisane poniżej w specyfikacji. Mial sluzyc do jazdy po Krakowie, ale raczej sie nie doczeka, leży i dosłownie sie kurzy Widelec sztywny Force wlożony z premedytacją, w celu obniżenia wagi, myślę ze na miasto amortyzator nie ma sensu przy takich oponach jak Big Apple. Obejrzenie roweru mozliwe na Krakowskim Żabincu. W gre wchodzi wylacznie odbior osobisty. Wiecej zdjec na życzenie. Cena 5000 do negocjacji/zamiana na nowego Iphone 14. Specyfikacja: Rama: 26" Cannondale Contro-E rozmiar M Koła: 26" Mavic M117, piasty Shimano XT FH-M756, 6 srub. Tarcze: Snail 160mm, czarne Kierownica: Cannondale C3 Sztyca: Cannondale C3 31,6, redukcja z 34,9, zacisk HOPE Hamulce: Magura MT5e (z czujnikami, mozna wykorzystac np do lampy tylnej z funkcja hamowania) Ramiona korby: Sram EX1 Kaseta: SRAM GX Przerzutka: SRAM GX 10s Trigger Opony: Schwalbe Big Apple 2,00 Widelec: Force alu Mostek: FSA, regulowany Siodełko: Fizik Aidon 160mm Stery: CLOUD F4 Pedały: GUB GC005 Chwyty: XLC GR-S06 Durchblick Naped Bosch 2nd gen: Silnik: Bosch Performance, 63nm 4800 przebiegu, po pelnym serwisie, wlacznie z wymiana łożysk i zębatki. Jest jak nowy. Bateria: Bosch Powerpack 400mah (40 cykli ladowania, udokumentowane) Wyswietlacz: Bosch Purion Czujnik, Magnes: Bosch Łancuch: KMC E10 EPT 10s Zebatka: Bosch 20t Oswietlenie przod/tyl: Cateye Omni
  4. Pytanie - czy jest mozliwe zamontowanie innej generacji pod rame przystosowana pod 2gen? To ze 3gen sie nie da juz wiem. A 4gen? Dzieki z gory.
  5. Czy da sie w ramie przystosowanej pod silnik bosch zamontowac cos innego? przygladam sie bafangowi m420 i widze bardzo podobny montaz. czy ktos juz robil takie cuda? Dzieki.
  6. Wszystko ma przebieg 80km (mocno naciagane, pewnie mniej). Rower zlozony przeze mnie w 2021, byc moze znajde paragony/posciagam ze stron etc - nie obiecuje ze sie uda. Nie mialem czasu jezdzic, moze 3-4 razy do pracy i tyle. Lezy sobie i sie kurzy. Cena 4500, do rozsadnej negocjacji. Na zyczenie wiecej zdjec. Wylacznie odbior osobisty - Krakow, Zabiniec. Rama: CUBE Nature PRO 2021 M Amortyzator: Suntour NCX E45 Air 60mm, zacisk piasty tytanowy 15QLC Suntour Koła: 28" DT Swiss 392, piasty XT HB-M8010 (tył qr, przód 15x100), opony Continental AT Ride 28x1,6 zwijane Napęd: -Korba Shimano Deore XT FC-M8000-1 z tarczą XTR SM-CRM91 36T -Kaseta Sunrace MX8 11-42 -Łancuch KMC X-11-EL Black -Przerzutka XT RDM8000 GS -Manetka XT SLM8000 R Hamulce: Magura MT Trail Sport, tarcze Shimano XT SM-RT81 160mm Sztyca: ULTIMATE USE Vybe Suspension Seatpost 27,2 Siodełko: Astute Star Lab 145x270 Titan Kierownica: Ritchey WCS Mostek: Koba SL CNC 100mm Stery: Dartmoor Blink Pedały: Rockbros 2020-12CBK Chwyty: LizardSkins Logo SC Akcesoria: osłona ramy LizardSkins, torba Deuter
  7. Wszystko ma przebieg 80km (mocno naciagane, pewnie mniej). Rower zlozony przeze mnie w 2021, byc moze znajde paragony/posciagam ze stron etc - nie obiecuje ze sie uda. Nie mialem czasu jezdzic, moze 3-4 razy do pracy i tyle. Lezy sobie i sie kurzy. Mialem sprzedawac calosc, ale znow mnie kusi zlozenie elektryka co niniejszym bede czynil wiec nie wszystko z tego roweru idzie na sell. Ramy wolalbym nie wysylac, choc na upartego sie da. Reszte wszystko bez problemu. Moge porobic wysylki olx i tym podobne. Jak ktos potrzebuje zdjec z bliska - pisac. Cos tam mozna ponegocjowac, ale bez szalenstw. Rama: CUBE Nature PRO 2021 M CZARNO/CZERWONA - 600 Amortyzator: Suntour NCX E45 Air 60mm, zacisk piasty tytanowy 15QLC Suntour - 750 Koła: 28" DT Swiss 392, piasty XT HB-M8010 (tył qr, przód 15x100) + opony Continental AT Ride 28x1,6 zwijane kevlar (Zaplatane na zamowienie) - 1,2k Korby: Shimano Deore XT FC-M8000-1 175 z tarczą XTR SM-CRM91 36T - 600 Kaseta Sunrace MX8 11-42 - 250 Sztyca: ULTIMATE USE Vybe Suspension Seatpost 27,2 (niedostepna w PL, sciagana z UK, dosc lekka jak na amortyzowana sztyce - niecale 400g. Pod wage 75-85kg. imho - rewelacyjna) - 450 [i
  8. wiesz to ma latac po miescie, geometria 1cm w te czy w te mi nic nie zaszkodzi. Tak samo jak regulowany mostek:D
  9. dokladnie jest 49mm, z tego co widze pod polzintegrowane https://www.bikester.pl/reverse-base-ster-zs49-28.6-zs49-30-M461165.html https://rowerowy.com/sklep/czesci/stery/polzintegrowane/prod/cloud-perform-f4 cos w ten desen? (zeby od razu stery i miski byly)
  10. Mam sama rame. Czyli najprotsze rozwiazanie, dwie takie redukcje i stery 1 1/8 (bo nie chce tapera) i sprawdzic czy to hula
  11. Ok, zaloze jeszcze tutaj temat bo juz sie gubie https://www.cannondalebikes.pl/o-marce/archiwum/2017-rowery-2017/e_series/contro_e/contro_e-speed-1 Rama jest oryginalnie z headshokiem fatty i ma rure 1,5 cala. Chce zalozyc zwykly amor/widecec sztywny 1 1/8 Rama jest z roku 2017 - czy normalne redukcje podejda? Im wiecej czytam tu forum tym bardziej sie poplatalem. Jedni mowia ze trzeba specjalne redukcje/stery bo cannondale to nie "prawdziwe" 1 1/2 inni ze do nowych ram bez problemu pasuja takie stery. Bardzo prosze o wyjasnienie jak ktos sie babral podobna sprawa A jeszcze lepiej wskaze link/porade co kupic (stery lub same redukcje) bede bardzo wdzieczny. Dzieki.
  12. To bedzie rower na miasto, nawet mysle o sztywnym widelcu a nie amorze (no i chce zejsc z waga najnizej jak sie da) , skoro juz zmierzyles mi elegancko za co dziekuje... Mosso beda chyba w porzadku.
  13. Problem polega na tym ze w tej ramie podobno jest standard 1,5 niezgodny ze standardem 1,5 i ciezko bedzie cokolwiek zamontowac. edit: na kazdym forum sa rozbieznosci. Jedni mowia ze pasuje standardowe 1,5 od jakiegos czasu, inni ze nie.. Nie pozostaje nic innego jak sprawdzic:)
  14. Zachcialo mi sie znow cos zlozyc elektrycznego. A tak, bo lubie od czasu do czasu cos popelnic:) Nabylem nowa rame z tego roweru: https://www.cannondalebikes.pl/o-marce/archiwum/2017-rowery-2017/e_series/contro_e/contro_e-speed-1 To ze potrzeba amor z rura 1,5 to juz wiem, to ze da sie zastapic normalna 26tka ciezko dostepnego Fattyego tez (stery z redukcja z 1,5 na 1.1/8 itd) Ale pozostaje kwestia skoku. Headshok z tej ramy mial go 50mm - i tu pytanie. Czy skok fattyego odpowiada skokowi normalnego amora? Jaki nabyc zeby geometrii nie spierdzielic? Bede bardzo wdzieczny za pomoc, moze ktos ogarnial podobny temat. dzieki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...