Skocz do zawartości

HaryKeogh

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Waw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika HaryKeogh

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. S dla żony, M dla mnie. Właśnie się pojawiły S, już egzemplarz zamówiony. Po Twoim info by nie liczyć na powiadomienia zacząłem sprawdzać 2x dziennie :). dzięki!
  2. ten touring 900 jest idealny ale czekam od połowy lipca (gdzie ustawiłem newsletera by dostać powiadomienie) plus sprawdzam i tak co parę dni na stronie i lipa - nie ma. Cokolwiek podobnego jest na rynku (poza Koga Wordtraveler na 11k)?
  3. Szukam roweru pod dłuższe wyjazdy z sakwami przód/tył. Chciałbym taki bez amortyzatora, żeby weszły opony 2 cale, z dynamem w piaście, mocowaniem pod lowridery, i przełożeniami odpowiednimi by wciągnąć ciężkiego jeźdźca z sakwami pod górę bez dużego zmęczenia (wolno acz konsekwentnie ) np. 28-30 przód, 48 tył lub coś z podobnym przełożeniem. Przeglądając net widziałem trekingi ale niestety z amortyzatorem i często oponami mak 1.6 - 1.75, lub fitnessy bez dynama i punktów mocujących pod szpej. Ale może coś przeoczyłem. Możecie coś polecić? A jeżeli nic takiego nie ma, to lepiej/taniej/łatwiej kupić trekking i wymienić widelec na sztywny, czy fitness i przeplatać koło na dynamo?
  4. Pytania najwidoczniej nieoczywiste bo zero odpowiedzi, ale spróbuję jeszcze raz, może komuś w oczy się rzuci. Podbijam.
  5. Ech, widzę że edytując posta i dodając pytanie o wymianie tarcz, wstawiłem go nie w tym miejscu co chciałem. Więc errata (już nie mogę edytować oryginalego postu): tekst "przełożenia ma 26 z przodu, 36 z tyłu, czyli do idealnego ratio 0.66 trochę brakuje. Czy można w tym rowerze wymienić albo wielotryb, albo przednie tarcze bez ruszania przerzutek?" dotyczy Unibike Globtroter, a nie generalnych wymagań
  6. Hej, Poszukuję roweru wyprawowego, i to takiego którego da się faktycznie kupić w tym roku . Wyprawy od tygodniowych, przed 2-3 tygodnie, po 2 miesięczne (jedna co kilka lat). Z namiotem i sporą ilością gratów obozowych itp. Wymagania: * wyprostowana sylwetka, preferuję spokojną jazdę z prędkością roboczą 18-23 km/h (przy jeździe po płaskim) , średnie pewnie w okolicy 15-16 km/h, i rozglądaniem się na boki. Dystanse dzienne pomiędzy 50km a 100km, zależy ile rzeczy do oglądania po drodze i jak szybko uda się wstać rano. * jazda zakładam że asfalt (choć zmiennej jakości) 70%, szutry i drogi leśne 30%. Rejony relatywnie 'cywilizowane', raczej nie totalne pustkowia typu stepy azjatyckie czy Afryka. * możliwe górki, bardziej przejazdem (np. z Niemiec do Włoch przez Alpy) i pewnie nie za często. Pagórkowate tereny pewnie częściej - Suwalszczyzna, Czechy, Portugalia/Hiszpania. Z powodów tych górek chciałbym mieć stosunek małego przełożenia z przodu do dużego z tyłu około 0.66 - 0.7 by się pomału wtaczać sensownym wysiłkiem. * dynamo w piaście - zamierzam podpiąć do niego ładowarkę do powerbanka, a z niego potem ładować telefony itp, by być niezależnym energetycznie. * bagażniki przód i tył (jeżdżę na 4 sakwy). w miarę równe rozłożenie ciężaru, po 8-9 kg przód/tył (bagaż plus sakwy) * przełożenia ma 26 z przodu, 36 z tyłu, czyli do idealnego ratio 0.66 trochę brakuje. Czy można w tym rowerze wymienić albo wielotryb, albo przednie tarcze bez ruszania przerzutek? KOGA Worldtraverel byłaby opcją wymarzoną, ale kosztuje 11k i co gorsze - dostępność w tym roku mocno dyskusyjna, szczególnie mniejszych rozmiarów (ja 172 cm, żona 167 cm here). Przymierzyłem dzisiaj Unibike Globetrotter https://www.unibike.pl/globetrotterlds.html w rozmiarze 17" i naprawdę mi przypasował. Stosunek ceny do oferowanych komponentów na moje laickie oko jest dobry (dużo tam Deore XT itp.), waga jak na wyprawowy z pełnym wyposażeniem chyba znośna (16.5 kg), ale mam pewne wątpliwości: * amortyzator sprężynowy Suntour NX1 - czy patrząc na moje zastosowania, ma on sens? Czy łatwo wymienić go na coś innego? Jak tak - to co? * bagażnik tylny montowany niestandardowo, z górnym mocowaniem w postaci prowadnicy pod błotnikiem do ramy. Niby napisane do 25kg. Takie bagażniki mają sens? Są wytrzymałe? * opona max 1.5-1.6 wejdzie. Mam obawy czy to nie za mało? * widelec przedni bez uchwytów na bagażnik, trzeba się będzie bawić bagażnikami montowanymi na przedniej piaście pewnie. Tak więc zwracam się z prośbą do grona, a w zasadzie z dwiema. 1. Jak oceniacie ten rower - Unibike Globetrotter, w szczególności w odniesieniu do wymieniionych punktów? 2. Jak nie ten rower, to jakiem innemu powinienem się przyjrzeć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...