Skocz do zawartości

Tankian

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika Tankian

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Jak w temacie; kupie uzywany naped, w przyzwoitym stanie SLX / XT 3x9 - manetki, przerzutki, kasete i lancuch
  2. Tankian

    Epic XC - Brzeg

    Wyścig odbędzie się w dniu 27.03.2011 o godz. 10.00 w miejscowości Brzeg. Biuro zawodów czynne w godz. 8.00 – 9.45 w Brzegu przy BankuBGŻ, ul. Armii Krajowej. Długość jednego okrążenie ok. 2km Młodzież szkolna(poniżej 13lat)- 2 okrążenia Młodzik(13-15lat)- 6 okrążeń Junior Młodszy(15-17)- 8 okrążeń Junior(17-19)- 10 okrążeń Orlik(19-23)- 12 okrążeń Elita(23-30)- 12 okrążeń Masters(powyżej 30 lat)- 12 okrążeń Kobiety Open - 8 okrążeń Więcej info: http://www.epicteam.pl/page.php?38
  3. Haha fakt 244g miało być, już poprawiam edit: Łeee... czemu nie mogę edytować pierwszego posta...? W takim razie proszę któregoś z modów o zmianę wagi łańcucha na 244g a całościowej wagi na 9606g Fotki zrobię jak dorwę jakiś aparat Mam takie coś ale to jeszcze na starych kołach i ze starym napędem.
  4. Hej, Chciałem przedstawić mój rower. W najbliższym czasie do wymiany pedała na CB (te nowe na igłach,) potem amor (durin albo fox rlc) no i może za parę lat jak uzbieram trochu siana rama A w między czasie wskoczą pewno alu śrubki i lżejsze zaciski. W tej chwili wygląda to tak: (Stery i tarcze hamulcowe katuje stare, nowe wskoczą pewno na wiosnę) Bar Ends: (Rogi) - Boplight 53g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – Zefal 37g Brake (Front): (Hamulec przedni) – Avid Juicy Ultimate 256g - Rotor - Ashima 160mm 85g* Brake (Rear): (Hamulec tylny) – Avid Juicy Ultimate - 260g - Rotor – Ashima 140mm 67g* Cables: (Pancerze i linki) – Accent 60g* (waga przybliżona) Cassette: (Kaseta) - Shimano XTR M-970 11-32 - 222g* Chain: (łanńuch) – KMC X9SL - 244g* Crankset: (Korby) - Shimano XTR FC-M970 - 779g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XT FD-M750 34.9 - 126g* Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR RD-M972 - 179g Fork: (Widelec) - Rock Shox Reba SL 2006 - 1681g (razem z gwiazdką) Frame: (Rama) - Kinesis Maxlight XC2 - 1600g* Grips: (Gripy) – Author (cut) - 18g* Handlebar: (Kierownica) - Boplight - 149g Headset: (Stery) - MORTOP eight5 85g* Pedals: (Pedały) - Shimano M-520 - 377g* Seat: (Siodło) - Selle Italia SLK - 236g Seatpost: (Sztyca) – Accent Titan Carbon - 174g* Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - noname - 21g Shifters: (Manetki) – Shimano XTR SL-M970 - 241g Skewers: (Zaciski koł) – Shimano Deore - 124g Stem: (Mostek) - Boplight - 134g Tire (Front): (Opona przednia) - Schwalbe Rocket Ron Evo 1,85" - 365g Tire (Rear): (Opona tylna) - Schwalbe Rocket Ron Evo 1,85" - 378g Top Cap: (Top cap) - ? 5g Tubes: (Dętki) - NoTubes Sealant - 160g Wheel Front: (Koło przednie) 1448g (przód+tył+taśma+wentyle) -Hub: (Piasta) - FRM FL-M Team Disc -Rim: (Obręcz) - No Tubes ZTR Olympic -Spokes: (Szprychy) - DT Aerolite -Nipples: (Nyple) – alu -Rim tape: (Opaska) - FRM 7g -NoTubes Valve – 7g Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) - FRM FL-M Team Disc -Rim: (Obręcz) - FRM FL-M Team Disc -Spokes: (Szprychy) - DT Aerolite -Nipples: (Nyple) - alu -Rim tape: (Opaska) - FRM 7g -NoTubes Valve – 7g Misc: (Pozostałe) - śrubki do tarcz hamulcowych 24g, śruby zacisku hamulca 20g razem: 9606 (waga pancerzy przybliżona zapomniałem zważyć przed założeniem) Waga z ' * ' pochodzi z galerii LB Co do wagi ramy to jest to waga katalogowa, niestety nie miałem jeszcze okazji samemu zważyć ramy. Mam nadzieję, że nie pomyliłem się w dodawaniu
  5. Potrzebowałem taniego i niezawodnego licznika, który potrafi obsłużyć dwa rowery oraz ma możliwość zamontowania czujnika kadencji - wybór padł na Sigme 1606L. Po przeanalizowaniu funkcji nie przyglądając się zbytnio zdjęciom zamówiłem licznik wraz z gniazdem do drugiego roweru i czujnikiem kadencji - oczywiście wszystko przewodowe bo i taniej i rzadziej baterie trzeba wymieniać no i nie ma problemu z żadnymi zakłóceniami... Pierwsze wrażenie Licznik dotarł po kilku dniach, wyjąłem go z pudełka i... i zaskoczenie, po co komu aż 4 przyciski w liczniku?! Do tej pory używałem velo8 z jednym przyciskiem i w zupełności to wystarczało... No ale skoro już tak jest to trudno. Montaż Sigma niestety nie zrezygnowała z głupiego wg. mnie systemu montażu licznika na gumki, co prawda można go wielokrotnie ściągać i zakładać ale obawiam się że po jakimś czasie gumki mogą po prostu pęknąć Kabelki zarówno do czujnika prędkości jak i kadencji są okropnie długie, co trochę utrudnia montaż ale za to nie będzie problemu z założeniem ich nawet do dużych ram. Użytkowanie/B] TwistLock System jak na razie sprawuje się dobrze licznik "siedzi" dość solidnie - zobaczymy czy z czasem mocowanie nie będzie się wycierać... już raz udało mi się zgubić licznik z tym systemem mocowania. Mimo wcześniejszych obaw 4 przyciski są super rozwiązaniem biorąc po uwagę mnogość funkcji jakimi dysponuje 1606L. Przyciskając prawy dolny guzik uzyskujemy: dystans i czas wycieczki, prędkość maksymalną i średnią oraz aktualną i średnią kadencję - prędkość aktualna oczywiście wyświetlana jest cały czas z dokładnością jednie do 0,5km/h (25km/h; 25,5km/h; 26km/h itd.) na początku wydawało mi się że do średnie rozwiązanie ale po kilkuset kilometrach dochodzę do wniosku że dokładniejszy odczyt prędkości w czasie jazdy nie jest do niczego potrzebny, oczywiście cały czas wyświetlane jest również porównanie prędkości aktualnej do średniej, choć tu mogę przyczepić się do wielkości strzałeczki która pokazuje czy jedziemy szybciej czy wolniej niż dotychczasowa średnia - jest po prostu za mała. Pod prawym górnym przyciskiem znajdziemy zegar, stoper, timer, programowalny licznik dystansu, przebieg 1 roweru, przebieg 2 roweru, przebieg całkowity obu rowerów, czas 1 roweru, czas 2 roweru oraz czas całkowity. Lewy górny guzik służy do resetowania danych tymczasowych. Lecz po naciśnięciu przycisku kasowania, kasowana jest tylko aktualnie wyświetlana funkcja np. długość wycieczki, dopiero dłuższe przytrzymanie przycisku kasuje wszystkie TYMCZASOWE wartości. Dolny lewy przycisk służy do ustawiania licznika i obsługi stopera. A jednoczesne naciśnięcie obu lewych przycisków uaktywnia podświetlenie ekranu. Licznik sam wykrywa do którego roweru jest aktualnie podpięty więc nie trzeba nic przełączać. Funkcje: Funkcje ogólne: - wybór języka menu (7 możliwości, brak polskiego) - podświetlenie wyświetlacza - ostrzeżenie o niskim poziomie baterii - funkcja ”Backup" - zachowanie danych w pamięci przy wymianie baterii - możliwość zaprogramowania dwóch różnych wielkości kół Funkcje jazdy: - prędkość chwilowa - prędkość średnia - porównanie prędkości chwilowej do średniej - prędkość maksymalna - dystans etapu - programowalny licznik dystansu (możliwość odliczania do zadanej wartości lub do zera) - dystans całkowity dla roweru 1 - dystans całkowity dla roweru 2 - dystans całkowity dla roweru 1+2 - kadencja chwilowa (po dokupieniu czujnika) - kadencja średnia (po dokupieniu czujnika) Funkcje czasu: - zegar - manualny stoper - czas etapu (automatyczny star/stop) - całkowity czas jazdy dla roweru 1 - całkowity czas jazdy dla roweru 2 - całkowity czas jazdy dla roweru 1+2 - programowalny timer (możliwość odliczania do zadanej wartości lub do zera) Podsumowanie Plusy: + bardzo solidne wykonanie + długie przewody + brak licznika spalonych kalorii + stoper Minusy: - mocowanie na gumki - opaski zaciskowe byłyby o wiele lepsze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...