Skocz do zawartości

PiOtRaS9000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bielicki.p@gmail.com

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika PiOtRaS9000

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Po dość długiej nie obecności. Merida została sprzedana tak że temat do zamknięcia. Rama, oraz hamulce znalazły nowych właścicieli. Aktualnie pracuję już na FS - Pronghorn. P.S Sid właśnie szuka nowego właściciela i znajdzie się w dziale sprzedaję. Pozdrawiam
  2. Witam. Trochę czasu tu nie zaglądałem. Rowerek przeszedł parę zmian. Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR M975A PM + śruby Ti LBS 233 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR M975A IS + śruby Ti LBS 251 Cassette: (Kaseta) Sram X0 PG990 11-32 273 Chain: (łanńuch) Campagnolo Record + spinka Sram 280 Crankset: (Korby) Sram S2000 + blaty Race Face 701 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 2005 śruby tytan 208 Fork: (Widelec): Rock Shox Sid Team 100mm (po serwisie i wmianie olejów) 1510 Pedals: (Pedały) Exustar EP-25Ti 225 Rim Tapes: (Opaski) Izolacja 16 Rotors: (tarcze) Magura SL + DT adaptery CL-IS 275 Seat: (Siodło) Selle Italia Flite Kit Carbonio Flow 183 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul Kozak 34,9mm 10 Shifters: (Manetki) Sram X.0 Gripshift + śruby alu 167 Stem: (Mostek) Syntace F99 120mm + śruby Ti LBS 110 Tubes: (Dętki) Maxxis Auto 283 Na FF330 wyszło 8955 natomiast na Mezacalach 1,9 Kevlar 9254
  3. Meridian przeszedł wiele zmian Opony Mezcal 1,9 drut hamulce xtr M975 tarcze Marta SL na adapterach DT Swiss nowe śruby tytanowe i alu. zmieniam też siodło (jakiś model SLR TT zapewne) nowa Korba Sram z blatami Race Face suport Accent EX2 Waga wzrośnie do ok 9,3 ale zobaczy się dokładnie jak to będzie wyglądało
  4. zawitał mosteczek Syntace F99 120mm 116gr. zaciski J&L Titanium Blue 53gr. waga całości 9041
  5. A co powiecie na Syntace F-99 ?? bo właśnie stałem się jego posiadaczem. 25,4 120mm cały czarny ale dopiero w sobotę odbiorę zważę i powiem co i jak. Ale czy czarny mostek poprawie trochę sytuację ?? Myślałem tez na nowa sztycą USE ten sam model ale niebieską anodę. Z tym ze chyba będzie już za bardzo się w oczy rzucać. W mostu wymieni się może śruby na tytanowe i jeszcze te rogi KCNC są lekkie, ale raczej nie za piękne wiec sam nie wiem.
  6. Sztyce chciał bym zostawić i nic w niej nie zmieniać uważam że była by to profanacja która powinna by zostać ukarana ucięciem reki. Natomiast mostek hmm w zasadzie to można by nad nim pomyśleć.Myślałem już o F99 ale Ok sugerujecie też anodę ale na jaki kolor ? Podkładek i amortyzatora czy może ramy (zielony)? siodło już postanowione że będzie inne (czarne z dodatkami zielonego lub niebieskie). a już zupełnie odbiegając od rzeczywistości jak będą wyglądały białe Saguaro? hahaha to by dopiero festyn, niedługo będę miał się okazje przekonać.
  7. podsumowując kolor amorka powiem tylko że do odważnych świat należy pojawiło się światełko w tunelu odnośnie hamulców. Lada dzień mają wejść MT8 magury które są czarne kto wie hmm... To może jakieś niebieskie siodło SI no i te śruby w przedniej przerzutce. Kupiłem ja ale nie miałem zamienników żeby ja prze kolorować.
  8. a mógł byś podesłać mi parę zdjęć to będę miał się na czym wzorować (jeśli pozwolisz) Myślałem nad tym co poradziliście czyli zacisku pod siodłowym i zaciskach do kół. Tylko czy zmiana zacisku nie wpłynie negatywnie na ramę ? W końcu jest co carbon i chyba nie powinien być poddawany punktowym obciążeniom tylko równomiernie rozłożonym. Zacisk Meridy jest masywny ale nie koncentruje się tylko przy samej obejmie... Wiec jak to jest? Dodatkowo mam tą lekką i cienka sztycę która chyba również nie powinna być za bardzo poddawana takim obciążeniom. Możecie zaproponować jakieś dobre zaciski do kół? Nie ukrywam że bardzo mi pasował ten system DT i dlatego nie chciałem ich wymieniać ale z kolei najprostsze zaciski są znacznie szybsze.
  9. Mam kolejne dobre uzasadnienie koloru niebieskiego Mianowicie takie mamy stroje kolarskie wiec bardzo dobrze to się komponuje. Odnośnie przerzutki przedniej kupiłem ją od użytkownika z naszego forum... Marsman nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi nakrętkami. Na korbie chyba nic nie zyskałem no może parę gram, ale Deus wygląda o niebo lepiej a poza tym posiada legendarne już że względu na swoją trwałość blaty.
  10. heh kanarek jest ale cóz. Jeśli chodzi o siodło to tylko Selle Italia wchodzi w grę.
  11. No to ładnie podsumowanie dostałem... Wiadomo że Maxxisy najczęściej służą do pokazu i wagi jednak nie są aż takie tragiczne wbrew pozorom. Naturalnie są one na mocno suche warunki a poza tym opony to tak osobista rzecz że każdy dobiera je sobie do aktualnych warunków za oknem. Najczęściej naturalnie są Mezcale ale w tym sezonie wpadną jeszcze Saguaro. Co do siodła to prawdopodobnie docelowo będzie SLR TT 2011 czarne z zielonymi wstawkami. Jeśli chodzi o zyski wagowe. Na ucięciu i spolerowaniu rogów wyszło ok 4/5gr natomiast na mostku 8/9gr. (mostek został spolerowany tylko dlatego że oryginalna biała farba zaczęła się łuszczyć i odpadać :/)
  12. zapraszam do mojego nowego projektu Merida FLX Team by Piotrasss. Temat można zamknąć.
  13. Witam. Przedstawiam projekcik mojej nowej zabawki za sezon 2011. Celem było zachowanie kompromisu pomiędzy wagą a wytrzymałością, nie miałem zamiaru lajtować wszystkiego do granic możliwości. Przede wszystkim miał pozostać trwały i niezawodny. Rower dopiero co został ukończony, to co od razu rzuca się w oczy to niestety zbyt duża mnogość kolorów, ale cóż mogę poradzić... Czerwone hamulce są jeszcze z poprzednich projektów i w ogóle nie zamierzam ich wymieniać (chyba ), amortyzator to mój ulubiony kolor wiec musiał się tu znaleźć a rama hmm... Grafika jest na wypasie i do tego slogan reklamowy Beware of Green Flames doskonale tu pasuje Bardzo chciałem zjeść poniżej 9 kg ale na razie nie widzę takiej możliwości ponieważ nie obejdzie się bez większych ingerencji w osprzęt... Dlatego jest jak jest. Ale już po cichu staram się załatwić lżejsze ramiona korby (FSA) i bardzo mnie ciekawiące Veloplugi. Jeszcze w prawdzie nie było żadnych testów ale jak tylko zrobi się cieplej i nie będzie lodowiska to na pewno wyskoczę na teściki. Czy coś według was mocno tu nie pasuje ? W rozpisce jest parę podpunktów z dopiskiem tuned (mostek,rogi,suport) Mostek jak zobaczycie został spolerowany i udało się ładnie zyskać na wadze, rogi zostały skrócone i również spolerowane (ale nie tak dokładnie) a jeśli chodzi o suport to zostały w nim już wymienione 2 razy łożyska które okazały się lżejsze od oryginalnych. Bar Ends: (rogi) Ritchey WCS (tuned) 54 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) X Mission + śruby alu 27 Bottom bracket: (suport) Accent BB-EX1 (tuned) 98 Brake (Front): (Hamulec przedni) Magura Marta SL Carbon + śruby Ti LBS 220 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Magura Marta SL Carbon + adapter + śruby Ti LBS 264 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Ripcord 69 Cassette: (Kaseta) Shimano XT m770 261 Chain: (łanńuch) Campagnolo Record + spinka Sram 267 Crankset: (Korby) Race Face Deus XC, śruby KCNC 766 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram 9.0 + śruby alu 111 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 2005 210 Fork: (Widelec): Rock Shox Sid Team 100mm 1472 Push Lock 53 Frame: (Rama) Merida FLX Team 18" 1183 Ślizg przerzutki przedniej + śruba alu 6 Grips: (Gripy) ESI Grips + korki 28 Handlebar: (Kierownica) BBB Fibertop 25,4 105 Headset: (Stery) FSA Orbit CF Carbon 60 Pedals: (Pedały) Exustar EP-25 281 Rim Tapes: (Opaski) Bike Ribbon 18mm 36 Rotors: (tarcze) Shimano XTR 270 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR Gel Flow Team Edition 2011 173 Seatpost: (Sztyca) Use Allien Aluminium 31,6/350mm 169 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Merida 34,9mm 27 Shifters: (Manetki) Sram X.0 Gripshift 169 Skewers: (Zaciski koł) DT Swiss 100 Spacers: (Podkładki pod mostek) Swiss Comp 5 Stem: (Mostek) Boplight Race White 100mm 25,4 (tuned) 118 Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Fly Weight 330 316 Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Fly Weight 330 321 Top Cap: (Top cap) Vincere + śruba alu 7 Tubes: (Dętki) Foss 242 Wheel Front: (Koło przednie) DT Swiss XR 1540 705 Wheel Rear: (Koło tylne) DT Swiss XR 1540 815 Neopren: BBB 26 Miski sterów. 54 zipy 2 9090 zdjęcia. https://picasaweb.go...icki.P/FLXTeam#
  14. Witam witam. rozpiska do nowego roweru będzie w ciągu kilku najbliższych tygodni. udało się dojść do wagi ok 9,15 ale faza "budowy" nadal trwa wiec jeszcze coś się urwie (mam nadzieję) odnośnie sterów, te zs-3 miały naprawdę wysoka podkładkę (20mm) co nie powiem było lekko irytujące. nowe carbonowe stery również są wysokie ale przynajmniej ładnie wyglądają.
  15. Durin był fajnym amorkiem ale po pierwsze (na moje nieszczęście) przejechałem się Sid'em znajomego i powracając na moją maszynę byłem zawiedziony precyzja wybierania nierówności. Ponadto zacięła mi się regulacja tłumienia odbicia.... 2 razy ją wymieniali a przy okazji pierwszej wymiany tłumika zaczęła przepuszczać. Ale niemiecki serwis Magury wymienił środek i wszystko działało jak trzeba. Ogólnie naprawdę spoko, wygląd, waga ale jeśli chodzi o działanie to jedno a dwu komorowiec to 2 zupełnie inne światy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...