-
Liczba zawartości
58 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Metody kontaktu
-
Strona www
http://bielicki.p@gmail.com
Dodatkowe informacje
-
Imię
Piotrek
-
Skąd
Warszawa
Osiągnięcia użytkownika PiOtRaS9000
-
Po dość długiej nie obecności. Merida została sprzedana tak że temat do zamknięcia. Rama, oraz hamulce znalazły nowych właścicieli. Aktualnie pracuję już na FS - Pronghorn. P.S Sid właśnie szuka nowego właściciela i znajdzie się w dziale sprzedaję. Pozdrawiam
-
Witam. Trochę czasu tu nie zaglądałem. Rowerek przeszedł parę zmian. Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR M975A PM + śruby Ti LBS 233 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR M975A IS + śruby Ti LBS 251 Cassette: (Kaseta) Sram X0 PG990 11-32 273 Chain: (łanńuch) Campagnolo Record + spinka Sram 280 Crankset: (Korby) Sram S2000 + blaty Race Face 701 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 2005 śruby tytan 208 Fork: (Widelec): Rock Shox Sid Team 100mm (po serwisie i wmianie olejów) 1510 Pedals: (Pedały) Exustar EP-25Ti 225 Rim Tapes: (Opaski) Izolacja 16 Rotors: (tarcze) Magura SL + DT adaptery CL-IS 275 Seat: (Siodło) Selle Italia Flite Kit Carbonio Flow 183 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Soul Kozak 34,9mm 10 Shifters: (Manetki) Sram X.0 Gripshift + śruby alu 167 Stem: (Mostek) Syntace F99 120mm + śruby Ti LBS 110 Tubes: (Dętki) Maxxis Auto 283 Na FF330 wyszło 8955 natomiast na Mezacalach 1,9 Kevlar 9254
-
Meridian przeszedł wiele zmian Opony Mezcal 1,9 drut hamulce xtr M975 tarcze Marta SL na adapterach DT Swiss nowe śruby tytanowe i alu. zmieniam też siodło (jakiś model SLR TT zapewne) nowa Korba Sram z blatami Race Face suport Accent EX2 Waga wzrośnie do ok 9,3 ale zobaczy się dokładnie jak to będzie wyglądało
-
zawitał mosteczek Syntace F99 120mm 116gr. zaciski J&L Titanium Blue 53gr. waga całości 9041
-
A co powiecie na Syntace F-99 ?? bo właśnie stałem się jego posiadaczem. 25,4 120mm cały czarny ale dopiero w sobotę odbiorę zważę i powiem co i jak. Ale czy czarny mostek poprawie trochę sytuację ?? Myślałem tez na nowa sztycą USE ten sam model ale niebieską anodę. Z tym ze chyba będzie już za bardzo się w oczy rzucać. W mostu wymieni się może śruby na tytanowe i jeszcze te rogi KCNC są lekkie, ale raczej nie za piękne wiec sam nie wiem.
-
Sztyce chciał bym zostawić i nic w niej nie zmieniać uważam że była by to profanacja która powinna by zostać ukarana ucięciem reki. Natomiast mostek hmm w zasadzie to można by nad nim pomyśleć.Myślałem już o F99 ale Ok sugerujecie też anodę ale na jaki kolor ? Podkładek i amortyzatora czy może ramy (zielony)? siodło już postanowione że będzie inne (czarne z dodatkami zielonego lub niebieskie). a już zupełnie odbiegając od rzeczywistości jak będą wyglądały białe Saguaro? hahaha to by dopiero festyn, niedługo będę miał się okazje przekonać.
-
podsumowując kolor amorka powiem tylko że do odważnych świat należy pojawiło się światełko w tunelu odnośnie hamulców. Lada dzień mają wejść MT8 magury które są czarne kto wie hmm... To może jakieś niebieskie siodło SI no i te śruby w przedniej przerzutce. Kupiłem ja ale nie miałem zamienników żeby ja prze kolorować.
-
a mógł byś podesłać mi parę zdjęć to będę miał się na czym wzorować (jeśli pozwolisz) Myślałem nad tym co poradziliście czyli zacisku pod siodłowym i zaciskach do kół. Tylko czy zmiana zacisku nie wpłynie negatywnie na ramę ? W końcu jest co carbon i chyba nie powinien być poddawany punktowym obciążeniom tylko równomiernie rozłożonym. Zacisk Meridy jest masywny ale nie koncentruje się tylko przy samej obejmie... Wiec jak to jest? Dodatkowo mam tą lekką i cienka sztycę która chyba również nie powinna być za bardzo poddawana takim obciążeniom. Możecie zaproponować jakieś dobre zaciski do kół? Nie ukrywam że bardzo mi pasował ten system DT i dlatego nie chciałem ich wymieniać ale z kolei najprostsze zaciski są znacznie szybsze.
-
Mam kolejne dobre uzasadnienie koloru niebieskiego Mianowicie takie mamy stroje kolarskie wiec bardzo dobrze to się komponuje. Odnośnie przerzutki przedniej kupiłem ją od użytkownika z naszego forum... Marsman nie bardzo rozumiem o co chodzi z tymi nakrętkami. Na korbie chyba nic nie zyskałem no może parę gram, ale Deus wygląda o niebo lepiej a poza tym posiada legendarne już że względu na swoją trwałość blaty.
-
heh kanarek jest ale cóz. Jeśli chodzi o siodło to tylko Selle Italia wchodzi w grę.
-
No to ładnie podsumowanie dostałem... Wiadomo że Maxxisy najczęściej służą do pokazu i wagi jednak nie są aż takie tragiczne wbrew pozorom. Naturalnie są one na mocno suche warunki a poza tym opony to tak osobista rzecz że każdy dobiera je sobie do aktualnych warunków za oknem. Najczęściej naturalnie są Mezcale ale w tym sezonie wpadną jeszcze Saguaro. Co do siodła to prawdopodobnie docelowo będzie SLR TT 2011 czarne z zielonymi wstawkami. Jeśli chodzi o zyski wagowe. Na ucięciu i spolerowaniu rogów wyszło ok 4/5gr natomiast na mostku 8/9gr. (mostek został spolerowany tylko dlatego że oryginalna biała farba zaczęła się łuszczyć i odpadać :/)
-
[9551g] Merida Matts HFS 3000-V by Piotrasss
PiOtRaS9000 odpowiedział PiOtRaS9000 → na temat → Cmentarzysko
zapraszam do mojego nowego projektu Merida FLX Team by Piotrasss. Temat można zamknąć. -
Witam. Przedstawiam projekcik mojej nowej zabawki za sezon 2011. Celem było zachowanie kompromisu pomiędzy wagą a wytrzymałością, nie miałem zamiaru lajtować wszystkiego do granic możliwości. Przede wszystkim miał pozostać trwały i niezawodny. Rower dopiero co został ukończony, to co od razu rzuca się w oczy to niestety zbyt duża mnogość kolorów, ale cóż mogę poradzić... Czerwone hamulce są jeszcze z poprzednich projektów i w ogóle nie zamierzam ich wymieniać (chyba ), amortyzator to mój ulubiony kolor wiec musiał się tu znaleźć a rama hmm... Grafika jest na wypasie i do tego slogan reklamowy Beware of Green Flames doskonale tu pasuje Bardzo chciałem zjeść poniżej 9 kg ale na razie nie widzę takiej możliwości ponieważ nie obejdzie się bez większych ingerencji w osprzęt... Dlatego jest jak jest. Ale już po cichu staram się załatwić lżejsze ramiona korby (FSA) i bardzo mnie ciekawiące Veloplugi. Jeszcze w prawdzie nie było żadnych testów ale jak tylko zrobi się cieplej i nie będzie lodowiska to na pewno wyskoczę na teściki. Czy coś według was mocno tu nie pasuje ? W rozpisce jest parę podpunktów z dopiskiem tuned (mostek,rogi,suport) Mostek jak zobaczycie został spolerowany i udało się ładnie zyskać na wadze, rogi zostały skrócone i również spolerowane (ale nie tak dokładnie) a jeśli chodzi o suport to zostały w nim już wymienione 2 razy łożyska które okazały się lżejsze od oryginalnych. Bar Ends: (rogi) Ritchey WCS (tuned) 54 Bottle Cage: (Koszyk na bidon) X Mission + śruby alu 27 Bottom bracket: (suport) Accent BB-EX1 (tuned) 98 Brake (Front): (Hamulec przedni) Magura Marta SL Carbon + śruby Ti LBS 220 Brake (Rear): (Hamulec tylny) Magura Marta SL Carbon + adapter + śruby Ti LBS 264 Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Ripcord 69 Cassette: (Kaseta) Shimano XT m770 261 Chain: (łanńuch) Campagnolo Record + spinka Sram 267 Crankset: (Korby) Race Face Deus XC, śruby KCNC 766 Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Sram 9.0 + śruby alu 111 Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 2005 210 Fork: (Widelec): Rock Shox Sid Team 100mm 1472 Push Lock 53 Frame: (Rama) Merida FLX Team 18" 1183 Ślizg przerzutki przedniej + śruba alu 6 Grips: (Gripy) ESI Grips + korki 28 Handlebar: (Kierownica) BBB Fibertop 25,4 105 Headset: (Stery) FSA Orbit CF Carbon 60 Pedals: (Pedały) Exustar EP-25 281 Rim Tapes: (Opaski) Bike Ribbon 18mm 36 Rotors: (tarcze) Shimano XTR 270 Seat: (Siodło) Selle Italia SLR Gel Flow Team Edition 2011 173 Seatpost: (Sztyca) Use Allien Aluminium 31,6/350mm 169 Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Merida 34,9mm 27 Shifters: (Manetki) Sram X.0 Gripshift 169 Skewers: (Zaciski koł) DT Swiss 100 Spacers: (Podkładki pod mostek) Swiss Comp 5 Stem: (Mostek) Boplight Race White 100mm 25,4 (tuned) 118 Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Fly Weight 330 316 Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Fly Weight 330 321 Top Cap: (Top cap) Vincere + śruba alu 7 Tubes: (Dętki) Foss 242 Wheel Front: (Koło przednie) DT Swiss XR 1540 705 Wheel Rear: (Koło tylne) DT Swiss XR 1540 815 Neopren: BBB 26 Miski sterów. 54 zipy 2 9090 zdjęcia. https://picasaweb.go...icki.P/FLXTeam#
-
[9551g] Merida Matts HFS 3000-V by Piotrasss
PiOtRaS9000 odpowiedział PiOtRaS9000 → na temat → Cmentarzysko
Witam witam. rozpiska do nowego roweru będzie w ciągu kilku najbliższych tygodni. udało się dojść do wagi ok 9,15 ale faza "budowy" nadal trwa wiec jeszcze coś się urwie (mam nadzieję) odnośnie sterów, te zs-3 miały naprawdę wysoka podkładkę (20mm) co nie powiem było lekko irytujące. nowe carbonowe stery również są wysokie ale przynajmniej ładnie wyglądają. -
[9551g] Merida Matts HFS 3000-V by Piotrasss
PiOtRaS9000 odpowiedział PiOtRaS9000 → na temat → Cmentarzysko
Durin był fajnym amorkiem ale po pierwsze (na moje nieszczęście) przejechałem się Sid'em znajomego i powracając na moją maszynę byłem zawiedziony precyzja wybierania nierówności. Ponadto zacięła mi się regulacja tłumienia odbicia.... 2 razy ją wymieniali a przy okazji pierwszej wymiany tłumika zaczęła przepuszczać. Ale niemiecki serwis Magury wymienił środek i wszystko działało jak trzeba. Ogólnie naprawdę spoko, wygląd, waga ale jeśli chodzi o działanie to jedno a dwu komorowiec to 2 zupełnie inne światy.