Skocz do zawartości

montada

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia użytkownika montada

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. montada

    Cannondale

    Rush
  2. Madek...moja waga to 70 kg....do tego czasu brak kapcia....
  3. Właśnie wróciłem z maratonu z Szydłowca . Przez prawie 40 km błoto, błot,błoto, kamory i non stop mokro.Rocket Rony w wersji evo 2.1 spisały się rewelacyjnie. Świetna trakcja przy ciśnieniu 2,5at. Bardzo szybko się oczyszczają i idą jak szalone. Jednym słowem polecam. Świetny zakup.
  4. No i trafiła się mega okazja i rama zmieniona... Więcej tutaj: http://www.forumrowerowe.org/index.php?sho...mp;#entry599761
  5. Również posiadam wersję XC Dry2. Podsumowując..... Na codzienną jazdę będę wybierał XC Dry2 ponieważ świetnie się spisują natomiast na maraton XCR Dry2 ze względu na wagę i jeszcze lepszą trakcję. Niestety XCR znika w oczach lecz przecież to opona typowo wyścigowa. Warto zainwestować w dwa komplety. Jedyny minus XC Dry2 to, jak pisał poprzednik ,mokra kostka i wtedy pojawiają się problemy z trakcją. Natomiast zupełnie przypadkiem wjechałem w głęboką glinę i dały radę. Polecam.
  6. Powoli idzie wiosna więc ...dalsza część zakupów i chyba na tym koniec Koszyk na bidon - Elite Custom - 42g Licznik - Sigma BC 1606 L - 59g Hamulce: Shimano SLX ( komplet ) - 760g Tarcze: SLX SM-RT64 160/160 - 340g Pancerze i Linki - Shimano Kaseta - Shimano XT CS-M770 11-32 - 255g Łancuch - Shimano LX CN-HG 73 - 283g Korby - Shimano SLX FC-M660 - 890g Przerzutka przednia - Shimano Deore FD-M531-178g Przerzutka tylna - Shimano XT RD-M770 -232 g Widelec - Rock Shox Recon SL - 1823g Rama - Centurion Basic-V, AL 6061 butted - 1890 g Gripy - Centurion Stery: FSA No.10 Kierownica - Boplight Team -25,4 ,560 mm -152g Mostek - Boplight Team - 121g Rogi: Boplight Pro - 58g Pedały - PD-M540 - 363g Siodło - Centurion by Velo cr-mo - 240g Sztyca - Truvativ Team - 294g Manetki - Shimano Deore - 291g Koła - Mavic Crossride Disc CL - 1930g Opona Przednia - Michelin XC Dry 2 - 620g Opona Tylna - Michelin XC Dry 2 - 620g Dętki - Maxxis flyweight - 185g. Zaciski - Boplight - 77g http://picasaweb.google.pl/Truchamontada/M...468102667134866 Jak widać z seryjnego roweru zostało nie za dużo... Co mnie cieszy to rama. Solidna , niemiecka , dokładna robota.Nie jest za lekka ale zwinna, sztywna i na ten moment nie zamienię na inną. Przejechałem trochę kilometrów i wrażenia świetne. Oczywiście są sprzęty lepsze ale za te pieniądze jest to świetny model do dalszej rozbudowy.
  7. Centurion po małej modernizacji... http://picasaweb.google.pl/Truchamontada/M...387082780850018 http://picasaweb.google.pl/Truchamontada/M...387068459410098
  8. Dodam tylko , że kaszczor kosztował mnie 230 i kupiłem w FR Shop na Franciszkańskiej w Łodzi, który szczerze polecam. Jak trochę pojeżdżę zdam relację z funkcjonalności METa.
  9. Właśnie nabyłem kask MET Dedalo ale nie było to takie proste... Zjechałem cała Łódź i ciężko było znaleźć coś co by nie uwierało, uciskało itd... w końcu znalazł się ten MET. Uważam, że bardziej obciachowe powoli stanie się jeżdżenie bez kasku jak z nim. Jeśli ktokolwiek ma trochę rozumu w głowie a rowery technologicznie pozwalają na rozwijanie coraz to większych prędkości jazda w kasku wydaje się być rzeczą nieodzowną. Najlepiej wiedzą o tym Ci wszyscy ,którzy mieli kiedykolwiek wypadek. Dziś mając swoją rodzinę wiem ,że nie mogę myśleć tak jak kiedyś ale przecież wszyscy mamy bliskich i nikt nie chciałby sprawić im bólu. A poza tym w dzisiejszych czasach gdy naprawdę nie brakuje kasków na półkach lepiej wydać w pierwszej kolejności 100 złociszy na własne zdrowie niż na jakąkolwiek część do naszego ukochanego roweru. Podchodźmy do wszystkiego z rozumem...najlepiej ubranym w kask.
  10. Witam Po kradzieży mojej Meridy postanowiłem zaleczyć smutek i zakupić nowy rower.Niedawno stałem się właścicielem - Centurion Backfire 500. Po wielu wycieczkach do sklepów rowerowych w Łodzi na tapecie pozostały dwa modele: Specialized i Centurion. Spec w tej samej cenie był cięższy i na słabszym osprzęcie a po pierwszych przymiarkach na Centurionie czułem się lepiej, jakbyśmy się znali od dłuższego czasu.Wybór padł na Centuriona. Cena wyjściowa roweru to 2159 zł. Ja w wyniku przeceny zapłaciłem 1750zł. Rama 46 cm - 18" . Marka dość mało rozpowszechniona w Polsce. Być może dlatego iż przedstawiciel Centuriona pojawił się w Polsce dopiero 2 lata temu. W Łodzi w tym roku sprzedano około 200 rowerów Centurion i właściciele są podobno zadowoleni. Ja po przejechaniu pierwszej stówy... również. Specyfikacja: Centurion Backfire 500 Cena katalogowa: 2159,00 zł Waga: 12,6 kg Rama (materiał): MTB Basic, AL 6061 butted Rozmiary: 37, 41, 46, 51, 56 cm Amortyzacja: Widelec: SR Suntour SF7-XCR, 80 mm, blokada skoku Napęd: Przerzutka przednia: Shimano Deore Przerzutka tylna: Shimano Deore XT Korba: Shimano Deore, 44/32/22 Z. / teraz slx Środek suportu: Shimano UN-26C13 Kaseta: Shimano HG50-9, 11-32 T. Lańcuch: Shimano HG53 Koła: Piasta przednia: Shimano Deore / teraz slx Piasta tylna: Shimano Deore / teraz slx Obręcze: Alexrims Racer's Edge Adventurer Szprychy: DT Stainles 2.0 Opony: Pogo Kardung-La Kontrola: Manetki: Shimano Deore Rapidfire 3x9 Dźwignie hamulca: Tektro MT2.0 / teraz slx Hamulec przedni: Tektro M730 / teraz slx Hamulec tylny: Tektro M730 / teraz slx Kierownica: Procraft Riser AL Mostek: Procraft AL 17° Stery: FSA Siodełko: Velo-Centurion Sport Sztyca: Procraft SP-600, 31.6 mm Kolor: matowy szaro-magnezowy Po zakupie doszedłem do wniosku iż zaoszczędzone na obniżce pieniądze przeznaczę na hydraulikę slx'a a jeszcze parę groszy na korbę slx'a . Nie świadczy to że korba działała źle. Wiedziałem,że jeśli teraz nie wydam tego co zostało to pójdzie na inne rzeczy. Minusem roweru są hamulce Tektro. Działały kiepsko i próby regulacji nie zmieniły nic.To co chwalę w rowerze to bardzo dobrze współpracujący napęd . Wszystkie komponenty z jednej grupy. Całkiem niezła jest też waga roweru jak na tę cenę - tak przynajmniej mi się wydaje. Myślę ,że jest to niezła baza początkowa do przyszłej rozbudowy. Z hamplami slx'a naprawdę dobrze się tym jeździ. Ogólnie określił bym rower jako "miękki" - rama dobrze amortyzuje i przenosi mało drgań. Jest dość komfortowy na trasach leśnych a opony sprawują się dobrze w trudnym terenie choć nie jest to górna półka.Rower bardzo dobrze skręca. Nie ma mowy o jakiejkolwiek nerwowości.Dzięki długiej rurze górnej ramy jeździmy w pozycji sportowej a mała odległość między kołami powoduje,że bardziej zadowoleni będziemy z niego w terenie niż na długiej prostej . Jeśli zamienię jeszcze w przyszłości amortyzator na Rebę myślę ,że będę się jeszcze długo cieszył z wojownika. Po następnych kilometrach ciąg dalszy... Ciekaw jestem opinii pozostałych użytkowników marki Centurion. Pozdrawiam i zapraszam galerii. http://img90.imageshack.us/my.php?image=centurioneb6.jpg http://img380.imageshack.us/my.php?image=218zr2.jpg http://img380.imageshack.us/my.php?image=215tj8.jpg http://img385.imageshack.us/my.php?image=216xv6.jpg http://img385.imageshack.us/my.php?image=217ho5.jpg I jeszcze słów parę na temat historii firmy http://www.bikeboard.pl/index.php?d=tematy...27&art=3117
  11. montada

    [Hamulce] SLX M665

    Zgadzam się w 100% z topolem. Zakupiłem, założyłem i już nie wrócę do Vek. Hamulce testowałem przy temperaturach 5 -7 stopni i działają świetnie. Myślę,że Shimano strzela sobie gola do własnej bramki wypuszczając serię slx. Poziom XT w rewelacyjnej cenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...