Skocz do zawartości

pawel200

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Pawel

Osiągnięcia użytkownika pawel200

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. dla mnie i tak lepsze 5 cm podkładek niż mostek z kątem +17 albo kierownica jak od Wigry3
  2. pawel200

    [koła] Mavic Crossride 29 Disc

    W Harfie kosztują 1150zł Przycinka nawet na kurierze
  3. pawel200

    [rower] Haibike

    Kolega kupił, jeśli się poszuka to mozna dostać w bardzo dobrej cenie, bardzo dobrze wyposażony za taką kasę. Rama sprawia wrażenie topornej (nie rozbieraliśmy żeby zważyć), jak dla mnie geometria mało sportowa.
  4. Specialized Stumpjumer 2011 rozmiar 21
  5. 8 marca zapłaciłem za nią u nich 198zł z przesyłką - aż poszedłem sprawdzić paragon, faktycznie spora podwyżka. Co do wagi to realna to 262g- nie mała, ale przy szerokości 710 musi ważyć. Zresztą licze też na trwałość
  6. Ja kupiłem aluminiowego Ninera. Kosztuje jakoś 180zł i ma 710mm. Oczywiście można skrócić.
  7. Tak ważyłem osobiście. Wersja 29. Sam amortyzator z manetką blokady 1648g.
  8. Gdyby to kogoś interesowało to moja Reba RL model 2012 z rurą sterową 18.5 cm, gwiazdką, bieżnią sterów oraz manetką blokady skoku waży 1684g.
  9. Wrócę do tematu, który sam zapoczątkowałem, dotarły już do mnie obręcze FRM XMD 388, piasty tak jak pisałem w pierwszym poście to DT 240. Została decyzja odnośnie szprych- czy ktoś ważący >90kg używał CN SPOKE AERO 424 ? Cena 5zł nie najmniejsza, ale jeśli miałoby być "w miarę lekko" i dość sztywno jak w temacie to jestem gotów tyle wydać. Problem w tym, że jakoś mało opinii na forum od samych użytkowników. A może jakieś inne propozycje? Nyple planuje Sapim Alu zielone, bardziej z uwagi na efekt wizualny niż z przekonania do alu nypli.
  10. Według informacji ze strony producenta w 2012 roku ma byc: 26" -1519g 29" - 1584 g Ciekawi mnie jak mocno różnią sie wagi realne od katalogowych obiecanek. http://www.sram.com/rockshox/products/reba-rl
  11. Mówisz o modelu 2012? Miał być trochę lżejszy, a jeśli tak to widocznie tylko "miał"
  12. Jeśli to nie problem, to podaj realną wagę amora po otrzymaniu przesyłki
  13. ok dzięki, informacje o braku limitu dla Crestów otrzymałem od lemondbike. Postaram się poszukać informacji na temat przyszłorocznych Archów A co sądzisz o FRM XMD 388 ? Wyglądają nieźle wagowo i cenowo (swoją drogą ciekawe jak te wszystkie wagi katalogowe mają się do rzeczywistych).
  14. Witam. W nadchodzącym sezonie rozpoczynam przygodę z rowerem na dużych kołach. Dokonałem już wyboru ramy a teraz zastanawiam się nad kołami, lubię jak mój rower jest w miarę możliwości jak najlżejszy, niestety moim ograniczeniem jest waga - 95kg przy 195 cm ( mniej już nie będzie). Mam piast DT 240s z poprzedniego roweru i chciałbym się Was poradzić w kwestii obręczy. Najbliżej mi do FRM BOR XMD 388 z wagą katalogową 410g oraz ZTR Crest 29" katalogowo 370g. Pytanie czy taki zestaw da rade, a jeśli tak to jakie szprychy w rozsądnej cenie polecilibyście do nich. Według producentów pierwsze mają limit wagi do 95kg drugie limitu nie posiadają. Jest między nimi różnica w cenie ale jeśli to ZTR maiłyby wytrzymać to mogę dołożyć. Wiem, że są inna obręcze np ZTR Arch, ale komplet jest już cięższy o 100-200 gram, a ziarnko do ziarnka i mamy rower lżejszy/cięższy o np kilogram Jeżdżę Grabko-maratony. Ps. Chciałem odpowiedzieć w istniejącym, podobnym temacie ale był już zamknięty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...