Skocz do zawartości

jsq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Janusz
  • Skąd
    PL

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika jsq

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Nie, jest bez adaptera.
  2. Właśnie mam teraz tarczę 180, a chcę przejść na 203. W prywatnym opisie adaptera o wspomnianym symbolu widze że 160-203, stąd pytanie, czy bedzie dobry dla mnie?
  3. Mam pytanie, czy Shimano SM-MA-F203P/P będzie pasował zarówno przy przejściu na 203 z 160 jak i 180mm?
  4. Hej. Spotkałem się gdzieś z dyskusją, że smartfonow ze stabilizacją optyczną nie powinno się montować w uchwytach rowerowych, gdyż OIS może się uszkodzić (pewnie z racji wibracji i wstrzasów przekazywanych na sztywno) Jakie są wasze doświadczenia w tym temacie? Jak dotychczas, to spotkałem na stronie apple odniesienie do wibracji z motocykli, ktore moga mieć niekorzystny wpływ. Pytam, bo nabyłem nowy telefon z OIS (pierwszy raz) właśnie i nie chciałbym tego zepsuć jakoś głupio.
  5. Hej Pytanie do posiadaczy tego ciekawego gadżetu: mam problem taki, że od samego początku (a to jest nowe) nie zawsze zaskakuje ta blokada po wciśnięciu. Wygląda tak, jakby ząbek nie łapał. Pomaga naciągnięcie przycisku zwolnienia. Także podczas jazdy nie wiadomo, czy po wciśnięciu złapie czy nie. Nieco denerwujące. Czy macie tak samo, czy to jest defekt mojej sztuki? Obstawiam to drugie, ale tak na wszelki wypadek pytam.
  6. Dzięki za odpowiedzi. Z tego co zaobserwowałem po swojej jeździe, w terenie ta korba jest OK. Jest jak najbardziej wystarczająca, jednakże chciałbym mieć możliwość lepszego depnięcia na płaskim. Jak już wspominałem, w poprzednim rowerze dużo jeździłem na 34 i w sumie tyle minimum bym chciał. Nie wiem jak z 36, czy wręcz 38, jak piszesz - bo tu wchodzi kwestia tego, czy zmieści się w tej grometrii ramy (mam tu na myśli bliskość tej wzdłużnej rurki). Myślę, że ten sezon pośmigam na oryginale, ale na następny będę myślał o tym na poważnie. A, i po górach nie jeżdżę, bo u mnie nie ma gór Kaseta 12s 10-51
  7. Żadnych bagażników. Co najwyżej może jakaś mała torba pod siodełkiem, ale nie była planowana. A co do dzwonków, to ogólnie widziałem coś w miarę ciekawego u chinola. W przypadku tego roweru wystarczy przestać pedałować i już jest dobry dzwonek tam od strony kasety.
  8. @RabbitHood Kupiony został taki rower, jaki mi się podobał i na jaki było mnie stać. I będę go używał w sposób taki, jak ja chcę. To sprawa prosta. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia w temacie, to po prostu się nie wypowiadaj. Musisz ogarnąć, że takie odpowiedzi / porady "najlepszych specjalistów w dziedzinie" mogą być totalnie niomu niepotrzebne. Swoja drogą podobny rower na który czaiłem się wcześniej miał z miejsca 34T więc nie jest to chyba nic nadzwyczajnego w tej kategorii? @chudzinki Chodzi o to, że przy większej średnicy zębatki przestrzeń pomiędzy nią, a ramą staje się mniejsza i robi się coraz ciaśniej. W takich warunkach łatwiej o zakleszczenie tam łańcucha w pewnych niekorzystnych warunkach (miałem tak kilka razy w starym rowerze)
  9. No nie ma tam za dużo miejsca, ale trochę widać. Nie wiem jak się zmienia średnica? Ale fajnie by bylo sprawdzić 34, nawet 36 jakby to podpasowało? Przy okazji przy większej średnicy obawiałbym się też zacięcia łańcucha pomiędzy ramą a korbą. A jak jest z jakością tych chińskich zębatek w odniesieniu do oryginału? Nie jest to padaka?
  10. Testowałem wczoraj nowy nabytek z napędem 1x12. Z przodu na korbie mam 32T i wydaje mi się trochę za mało. Wcześniej jeździłem sporo na 34T, a wybrany model roweu miał akurat 32T. Model korby ze specyfikacji to Shimano MT511. Widzę, że ona oryginalnie występowała w wariantach 30T i 32T. Czy jest w ogóle możliwość wymiany samej zębatki na 34T w tym modelu? Czy w grę wchodzi całkowita zmiana korby?
  11. Dziś odbył się pierwszy test roweru, no i hamulce musiałem używać dwa na raz. Z jednym to tak nie pewnie. Nie hamował za mocno. Ale może coś tam się musi dotrzeć i coś trzeba będzie podregulować. Może też klocki inne? Także będę obserwował. Zastanawiam się nad realną różnicą przy lepszych, bo kicha byłoby wydać kasę i mieć np. +4,5% efekt
  12. OK, tak więc wracam do tematu. Rowerek odpalony. Stopka zamontowana w serwisie i jest gites. Bez stopki turbo lipa by była. I teraz co do samego roweru, bo ktoś wyżej zarzucał na podstawie pytania o stopkę, że zły rower wybrałem, więc tak: Jest gicior, wszystko pasuje, wygodny, śmiga fajnie. Jestem zadowolony w pełni... no może w pełni, bo brakuje mi trochę na zębatce z przodu. Mam 32T. Wcześniej używałem 34T (na dwójce, na której głównie jeździłem) i myślę, że 34T a może 36T mogło by być dla mnie lepsze. Nogi mam wyrobione, więc na prostych lubię czasem docisnąć a też nie chcę najniższych zębatek katować.
  13. No nic. Sprawdzę jak bedą się sprawowały te 201-ki i czy faktycznie nie bedą domagały do moich potrzeb i wagi. Co do wymiany samych klamek na mt501, to ten filmik widziałem. Tylko sprawa jest taka, że na allegro za 420 można obie klamki kupić (swoją drogą dlaczego prawa jest stówę droższa od lewej?). A można też cały nowy komplet z zaciskami deore mt6100 za około 550. Więc chyba się nie opłaca sama wymiana klamek. Tak mi się wydaje.
  14. W sumie przepraszam za otwarcie tematu. Nie sadziłem, że się zrobi taka gównoburza. Dla mnie osobiście fajna, jeszcze najlepiej oryginalnie mocowana stopka wcale nie szpeci ładnego roweru. Po prostu widzę w niej bardzo, ale to bardzo praktyczne rozwiązanie, niż półśrodki typu opieranie o tylne koło itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...