Skocz do zawartości

meyde9

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Biłgoraj

Osiągnięcia użytkownika meyde9

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. No więc kolajna porcja opini na jej temat. Jak już wcześniej pisałem po około 85 km jazdy na tych oponkach pojawiło się rozcięcie spowodowane drewniana drzazgą. Następnie postanowiłem pojeździć kilka km, żeby sprawdzić czy nadaje sie ona jeszcze do użytku. Więc w ostatnich dniach przejechałem łącznie około 15km i stwierdziłem że da się normalnie na nich jeździć. Rozcięcie jest tylko od zewnętrznej strony opony. Od wewnątrz strukrura jest nienaruszona, opona jest cała. To pewnie zasługa tej wkładni antyprzebiciowej. Na powierzchni opony jest wyczuwalne zgrubienie może wielkośc 1 milimtera, może to siła powietrza je powoduje, a może po prostu opona tak jakby wokół rozcięcia sie zgrubiła bo ta guma która była w miejscu rozcięcia "poszła" troszkę na boki. oponę pompuję nadal tak samo na 6 barów. Dziś przeprowadziłem dużo cięższy test dla tych opon. Przejechałem 68km, więc w sumie opony mają już przejechane 168km, w tym około 83 km rozcięciem tylnej opony. Po tych 68 km stweirdziłem, że nie pojawiło sie większe zgrubienie wokół rozcięcia i da sie normalnie jeździć. Przez te pierwsze 100km jeździłem tylko i wyłącznie po asfalcie, różniej jakości, w większości był on soldnie spękany. Dziś przetestowałem ją na praktycznie wszystkich innych podłożach. W sumie jakieś 15-20km to była jazda po: szutrze, polnej drodze, leśniej drodze, sypkim piachu, błocie, korzeniach. Po takim teście nie widać na niej żadnych negatywnych śladów w postaci nowych ubytków w gumie. Na drodze szutrowej opona zachowuje się bardzo dobrze praktycznie jak moje poprzednie jedzie się bezproblemowo, tak samo na drodze polnej na ubitej ziemi. W błocie jest juz znacznie gorzej, ale daje radę przejechać tylko trzeba uważać, żeby zbyt powoli przez nie nie przejechać bno tylna opona może ugrząść. Największym jej mankamentem jest zdecydowanie luźny piach, jeśi jest głęboki to praktycznie niz ma mowy o jeździe, przód jeszcze jakośc sobie radzi, ale tył kopie się w nim kompletnie, a i przód jeśli skręcim na sypkim piachu kierownicą od razu zakopuje się. Po tych ponad 160km nie widać praktyczbie śladów używania(poza rozcięciem ) Te takie małe jakby włoski wystające z niej praktycznie w komplecie jeszcze się uchowałym nie zdążyły się jeszcze wytrzeć i odpaść. Moge też powiedzieć, że na zjazdach dużo szybciej się rozpędzają bez pedałowania, w poprzedich oponach rower powolutku przybierał szybkośći jeśli nie pedałowałe, a teraz robi to dużo szybciej. Na suchymi i czystym asfalcie trzymają w zakrętach naprawdę świetnie, czuje się bezpieczniej niz na poprzednich oponach. W deszczu jeszcze na nich nie jeździłem ale trzeba pewnie uważać, tak samo ja na zakrętach pokrytych warstwą piachu. Będę więc dalej używał te oponę z rozcięciem i zobacze jak sie będzie sprawować, jęśli nie wytrzyma to wtedy kupię nową na tył. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolony i mam nadzieję, że będę jeszcze bardziej. Jeśli ktos ma jakieś pytania na temat tych opon proszę zadawac w tym temacie, jak będę umiał to odpowiem. Pozdrawiam. Aha jeszcze jedna uwaga: jeśli ktoś zamierza je kupic to polecam bardzo wersję z odblaskowym paskiem na boku opony, cena taka sama, a ten pasek to bardzo fajna sprawa. W nocy jeśli samochód np. na skrzyżowaniu będzie nam świećił na bok roweru to nie ma szans żeby nas nie zauważył. na pewno poprawi to nasze bezpieczeństwo pom zmroku.
  2. Witam. Jako, że pisałem już o tych oponach w ogólnym temacie nt. opon głównie na asfalt to chciałbym przenieść swoje spostrzenia i dyskusję o tej oponie do tego tematu. Będę tutaj umieszczał swoje opinie o tej oponce i innych jej użytkowników również zapraszam do tego. Więć mój post z tamtego tematu:
  3. W Fit Watch tez jest fit test, więc sądzę, że o to samo chodzi. Najpierw trzeba zrobić 5 minut rozgrzewki, potem iść 1,6km najszybszym tempe jak możesz, ale tylko iść a nie podbiegać. A wynik zależy chyba bardziej od pulsu jaki miałeś podczas tego testu, tak mi sie wydaje. A co do recovery to jest to puls w czasie 5 minut po zakończeniu treningu, zapisywany co 1 minutę. Kończysz jazdę, dajesz end, później dajesz recovery i co minute przez 5 minut zapisuje twój puls po wysiłku. Tak mi się jakoś wydaje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...