Skocz do zawartości

Bodo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa/Laski/KPN

Osiągnięcia użytkownika Bodo

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Luz jak wciskam przedni hamulec i ruszam rowerem przód - tył. Czuć wtedy luz w amorku :-( U mojego kolegi też jest taki luz więc myślałem że tak ma być ale jednak ....
  2. Z tymi goleniami to sugerowałem się katalogiem a tam był chyba inny model. Przepraszam. Teraz mam u siebie ok 7 atm i wydaje się najkorzystniej. jutro postaram się pomierzyć skok ps.u mnie ten amorek ma drażniący luz, jak wciskam przedni hamulec. na pewno nie są to stery tylko sam amorek. Czy u Was też tak jest. I troche drażniący jest stuk jak jest załączona blokada skoku i są nierówności. Nie wiem czy "ten model tak ma" czy oddawać na gwarancje.
  3. dla 75kg przewidział ok 106psi/7,5atm Ja zaraz biore pompkę i jadę sprawdzić moje 130psi i bedę regulował podczas jazdy. Już sam nie wiem. Zrobiłem teraz 5 km po drodze z korzeniami, bruku i płyt betonowych. Cały czas zmieniając ciśnienie. Od 5,5 do 9atm. I nie wiem czemu mam wrażenie że podczas takiej jazdy do 30km'h lepiej się czułem na wyższym ciśnieniu. Nie mam teraz za bardzo czasu bo bym się jeszcze pobawił. Na sam ucisk wydaje się twardszy ale mam wrażenie że lepiej zbiera nierówności. Jeszcze go przetestuje :-)
  4. Dzięki za zważenie. Dobrze wiedzieć. Może oni go ważyli bez oleju i rury sterowej :-) Co do ciśnienia to mi też się wydaje, że do wygodnej i optymalnej jazdy to producent troche przesadził z wartościami w tabelce. Pozdrawiam
  5. Witam. Widziałem że jest spory test D-LR więc postanowiłem napisać moje spostrzeżenia po przejechaniu 240km po Kampinoskich drogach. SR SUNTOUR AXON S-LR Specyfikacja: Skok - 100mm Amortyzacja - Powietrzna Tłumienie - Olejowe Golenie - Jeden blok magnezu\32mm Rura sterowa - Aluminium Regulacja naprężenia wstepnego ciśnieniem w komorze powietrznej Blokada skoku manetkąna kierownicy. Mocowanie chamulcy - V-brakee, tarczowe Masa - 1600gr Kolor - czarny Wrażenia: Na początku miałem dziwne uczucie. Po długiej jeździe na "sztywnym" Treku miałem problemy z jazdą, ale szybko się wczułem. Po pierwszych kilometrach w terenie miałem wrażenie że jest za miękko. Postanowiłem sobie podpompować sprężyne, ale nie posiadając odpowiedniego sprzętu tylko jeszcze bardziej spuściłem. Miałem już tak miękko że spokojnie mogłem go dobić więc byłem zmuszony do jeżdżenia na blokadzie skoku. Działanie jest takie, że i tak jest minimalna amortyzacja (ok 1cm). Wtedy zauważyłem że ten amorek jest dobry. Dorwałem pompkę i wstrzeliłem mu 6 atm. Jeździło się bardzo sympatycznie. Po paru kilometrowej drodze nawalonej korzeniami czułem się super. Jak postanowiłem sobie pobawić się w "górka-dolek-górka-dołek" to zauważyłem kolejny plus "blokady". Naprawqde pomaga przy podjazdach. Ale na zjazdach pełnych korzeni spuściłem sobie trochę powietrza i wyszło to na dobre. Teraz zajrzałem do dokumentacji producenta i zauważyłem że na moją wage >90 trzeba mu zainstalować 9,1 atm/130psi. Tak też zrobiłem i na dniach przetestuje. Na bieżąco postaram się dopisywać nowe fakty. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...