Witam. 
Widziałem że jest spory test D-LR więc postanowiłem napisać moje spostrzeżenia po przejechaniu 240km po Kampinoskich drogach. 
  
SR SUNTOUR AXON S-LR 
Specyfikacja: 
Skok - 100mm 
Amortyzacja - Powietrzna 
Tłumienie - Olejowe 
Golenie - Jeden blok magnezu\32mm 
Rura sterowa - Aluminium 
Regulacja naprężenia wstepnego ciśnieniem w komorze powietrznej 
Blokada skoku manetkąna kierownicy. 
Mocowanie chamulcy - V-brakee, tarczowe 
Masa - 1600gr 
Kolor - czarny 
  
Wrażenia: 
Na początku miałem dziwne uczucie. Po długiej jeździe na "sztywnym" Treku miałem problemy z jazdą, ale szybko się wczułem. 
Po pierwszych kilometrach w terenie miałem wrażenie że jest za miękko. Postanowiłem sobie podpompować sprężyne, ale nie posiadając odpowiedniego sprzętu tylko jeszcze bardziej spuściłem. 
Miałem już tak miękko że spokojnie mogłem go dobić więc byłem zmuszony do jeżdżenia na blokadzie skoku. 
Działanie jest takie, że i tak jest minimalna amortyzacja (ok 1cm). Wtedy zauważyłem że ten amorek jest dobry. 
Dorwałem pompkę i wstrzeliłem mu 6 atm. Jeździło się bardzo sympatycznie. 
Po paru kilometrowej drodze nawalonej korzeniami czułem się super. 
Jak postanowiłem sobie pobawić się w "górka-dolek-górka-dołek" to zauważyłem kolejny plus "blokady". Naprawqde pomaga przy podjazdach. 
Ale na zjazdach pełnych korzeni spuściłem sobie trochę powietrza i wyszło to na dobre. 
Teraz zajrzałem do dokumentacji producenta i zauważyłem że na moją wage >90 trzeba mu zainstalować 9,1 atm/130psi. Tak też zrobiłem i na dniach przetestuje. 
Na bieżąco postaram się dopisywać nowe fakty. 
Pozdrawiam