Skocz do zawartości

pszemek79

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Starogard Gd.

Osiągnięcia użytkownika pszemek79

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. nie wiem co Ci poradzić z tym fotelikiem, ja do jazdy z dzieckiem chyba inny rower bede brał a to mój drugi rower wyjeżdżam dzisiaj wieczorem do Norwegii na urlop, niestety nie mam samochodu którym bym mógł zabrać rowery, ani bagażnika... ale zacząłem o tym poważnie myśleć, więc na następny wyjazd juz chyba bez rowerów sie nie wybiore pozdrawiam
  2. heheh kiedy wymyslą jakies zupełnie nieprzebijalne gumy ;/
  3. jestem teraz oświecony, wielkie dzięki, ale tak czy siak rama jest według mnie świetna
  4. Scale 70 jakoś bardziej mi się spodobał, pozatym za niewielką dopłatą miałem troche lepszy osprzęt, pedały SPD i świetną ramę która jest taka sama jak w modelu Scale 40 ktory kosztuje ok 5900 Reflex nie jest taki agresywny chyba, ma bardziej komfortową kierownice no i tak jak maras napisał, rama jest dobra do rozbudowy w przyszłości
  5. Już Ci pisze ugięcie amortyzatora mierzy sie siedząc na rowerze, w normalnej pozycji do jazdy, ja do tego wykorzystałem moją narzeczoną, która trzymała rower za sztyce podsiodłową, zebym sie nie przewrócił robisz to na twardym podłożu, chodnik lub asfalt ale najpierw na ten goleń założyłem plastikową opaskę "krawatke" i przesunąłem ją do samego dołu, potem jak przyjmiesz pozycje na taką jak wyżej napisałem to amorek sie ugnie, a opaska pójdzie do góry, schodzisz delikatnie z roweru zeby nie wbić znow amortyzatora, bierzesz jakąś miarke (ja to zrobiłem na oko) i patrzysz ile jest między opaską a początkiem tego plastiku wg instrukcji ugięcie powinno byc od 13 mm - 20 mm pokrętłem w prawo zmniejszasz ugięcie, trzeba troche pokręcic potem znowu porobic kilka prób z krawatką i miarą
  6. zaczęło mi strzelać w pedałach cos, zmieniłem na zwykłe platformówki na razie, póki nie mam butów SPD czyszcze SPD bo po moich jazdach pełno piachu sie w nich zebrało, a to strzelanie to chyba pochodziło z tego gwintu co sie w korbe wkręca wczoraj troche poszalałem po lesie i powiem Wam że super (zwłaszcza po 2 piwach) korzenie, jakies leżące na drodze gałęzie, ten rower wszystko tnie ! RESPECT dla opon i amortyzatora, tylko ze trzeba dobrze sobie ustawic SAG (ugięcie wstępne) do wagi ciała, tak aby amor reagował na rzeźbe terenu a nie na naszą wage...
  7. po pierwsze sorki za nie wpisanie w temacie postu [rower] ciesze sie ze mamy podobne upodobania do rowerków szczerze mówiąc nie chcialem tyle kasy wydac, ale jak zobaczyłem Scale 70 to szybko zmieniłem zdanie, dzien wczesniej ogladałem własnie tego Treka ale pierwsze wrazenie nie było takie jak na Scocie, wiec nie kupiłem pedały SPD, świetna rama, siodło, opony, amortyzator.. jak dla mnie super rama jest moim zdaniem bardzo sztywna, az sie troche boje ze mi pęknie jak gdzies skocze ogólnie rower jest bardzo zwrotny, chociaz na razie przejechalem nim niecale 200 km (kilka dni) i tak troche jeszcze brakuje mi pewnosci siebie na nim opony swietnie sie trzymają, wczoraj przejechalem 40 km po lesie, po polnych drogach i po szlace, troche po trawie i błocie........ rewelacja to nie jest rower do jazdy po asfalcie, opory toczenia są dość duże przez te oponki, moim sposobem jest mocno napompować, oczywiscie wiadomo ze trzeba szosą też jeździć, ale co tam, troche wysiłku nic nie kosztuje za to w terenie...... jak bedziesz jezdziła to poczujesz az chce sie poszalec, ten rower sam chce dziur, korzeni, zjazdów... ma bardzo skuteczne hamulce, co jest ważne _______________________ pozdrawiam
  8. Witam, własnie testuje Scott'a Scale 70 nie bede pisał parametrów, bo kazdy moze je znaleźć na stronie Scott'a Pierwsze wrażenie dla oka: SUPER rama (rozmiar L), SUPER kolory, w świetnym stylu, połączenie ostrej czerwieni z czarnym matem Osprzęt: na poziomie Deore (tylna przerzutka nawet Deore XT) szczegóły Scott Components, hamulce Tektro, klamki Avid Jazda: na asfalcie gwizda jak autobus na drodze szlakowej z opon szlaka wali po nogach i niestety tez po łańcuchu, po 100 km przejechanych łancuszek mam cały w piachu ;/ Hamulce V.... Rewelacyjne jak dla mnie. Kierownica.. troche wydaje mi się za wąska, założyłem krótkie profilowane rogi, do podjazdów są mi potrzebne zwłaszcza. Komfort: pozycja dość pochyła *jak na moje 170cm wzrostu* siodło wygodne (musialem troche nasmarować przy tych prętach, bo trzeszczało za mocno) Rower jest świetnie wyposażony jak na swoją cene, porównywałem do Treka 4500 i jednak zdecydowanie bardziej spodobał mi się Scott, nie ma może tarczówek, ale ja wole dobre V-Brake'i niz jakies tarcze, no i dają pedały SPD (w komplecie jest nakładka do normalnych butów i bloki) Amortyzacja: Rock Shox J2, skok 80mm, blokada skoku, regulacja ugięcia (do masy ciała), regulacja odbicia (gwałtowne - opóźnione), nie mam wielkiego doświadczenia z amortyzatorami dlatego nie moge się bardziej tutaj wypowiedzieć. _______________ POZDRAWIAM PSZEMEK79
×
×
  • Dodaj nową pozycję...