mam dokładnie identyko takiego samego amora (sztyce też   ). 
Zgadzam sie w 100% co do twojej opini, ale zamontuj sobie tą blokade poprawnie a zmienisz co do niej zdanie. W serwisie autoryzowanym bleee zamontowali mi tak jak tobie ale w domu sobie sam zmieniłem i działa perfekcyjnie. Problem jest w tym że linka ma za duży opór w pancerzu i nie zaskakuje od razu.  
  
Jezdząc tak jak teraz możesz uszkodzić amortyzator.!     
Skróć linkę do minimum i zamontuj manetke z prawej strony. niedługo dam foto to zobaczysz jak jest u mnie. 
  
--- 29.11.06.: 
  
w poniższych linkach zobaczycie jak ja mam zamontowaną manetkę u siebie.  
  
Kroki montażu: 
1:odkręć i wyciągnij linkę z manetki (jest tam taki mały imbusik), przełóż manetkę na prawą stronę kierownicy 
2:zsuń pancerze z linki 
3: w miare dobrymi obcęgami( ja kupilem w sklepie z narz. za 6 zł)  skróć do odpowiedniej długości pancerze 
  - metodą prób i błędów -tak zeby po montażu na kierownicy linka lączyła się łagodnym łukiem z koroną amora. 
4. Zamontuj z powrotem wszystko do kierownicy i dotnij oraz zamocuj linkę. 
  
 Sprawa jest prosta tylko trzeba troche pomyślec i pamiętać żeby regulator napięcia linki (ta czarna długa  tuleja ) po montażu była między między pancerzami mniej więcej  w połowie długości linki.  
  
5.Przy pomocy tulei napręż odpowiednio  linkę.     
  
Wnioski: z głową zrób to sam albo daj do serwisu. 
  
Oto linki:  http://img146.imageshack.us/my.php?image=dsc00144yn3.jpg 
              http://img89.imageshack.us/my.php?image=dsc00145cu8.jpg