Skocz do zawartości

Ranking

  1. bazzz

    bazzz

    Użytkownik


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      769


  2. Rutson

    Rutson

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      6


  3. Donayo

    Donayo

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      255


  4. zajonc

    zajonc

    Użytkownik


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      944


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.03.2019 w Odpowiedzi

  1. Zatankowany po korek (wspominałem o tym wyżej - foto z tego samego dnia). Rodzaj paliwa - oczywiście : Reneta Red Bosckoop. ps. Od tankowania minęło 4 miesiące. Ale jego zapas napędza mnie nadal.
    4 punkty
  2. Witam wszystkich po dłuższej przerwie, zachciało mi się 29" to trzeba było poskładać lekkie koła 29". Jakiś czas temu na mtbr obiło mi się o uszy, że są chińskie piasty na ratchecie DT, kazoor czy inne takie. Po weryfikacji opinii dałem sobie z nimi jednak spokój. Przez chwilę zastanawiałem się nad Bitexem - obecnie sprzedają się jako oem w markach własnych, ale także odrzuciłem do spółki z Formulą i Novatec. Wybór padł na kopię piast DT350 z Aliexpress pod marką VitoCycle (146$ - kupony). Ratchet 36, bo doczytałem, że 54 lubi się chińczykom objechać, wiec tym bardziej 60t :p Miesiąc czekania i są (dostawa przez Poznań poczteksem, bez dodatkowych opłat). Piasty są oparte na łożyskach 6902RS Ratchet jest wymienny z oryginalnym ratchetem DT Piasty są w pełni serwisowalne o ile posiadamy klucz DT. Jeszcze jedna ciekawostka z opisem na łożysku, ale uszczelnienia są bez brandu więc Enduro to raczej nie są, choć hgw Łożyska i uszczelnienia wchodzą w korpus z minimalnym oporem, przy zachowaniu nacisku na całej krawędzi łożyska daje się wprasować bez najmniejszego problemu. Wyciągnięcie uszczelnienia z przedniej piasty nastręczyło mi trochę problemów. Wewnętrzna oś pomiędzy łożyskami w przedniej piaście ma minimalny luz, ale przy piastach typu boost może nie mieć większego znaczenia. Z konta spadło 540 zł - jak poskładam koła i trochę na nich pojeżdżę to zdam relacje jak to się sprawuje. Na razie jestem pozytywnie zaskoczony jakością wykonania. Zabrakło mi oryginalnego bębenka DT aby sprawdzić czy pasuje, ale obstawiam, że tak. Link do oferty : https://www.aliexpress.com/item/vitoocycle-Abgedichtete-lager-MTB-Mountainbike-Nabe-Schnellspanner-set-Bike-hub-32-H-Scheibenbremse-15-12mm-Steckachse/32891215603.html
    2 punkty
  3. Bo dla Naviki MTB to trasa dla hardkorowców, miałem mokre buty i zaliczyłem glebę
    2 punkty
  4. 2 punkty
  5. TEXAS RODEO (tuż po zatankowaniu). ps. Jesienne doglądanie swoich włości.
    1 punkt
  6. Mam Kross Trans Alp z 2016r (teraz to chyba Trans 5.0), zrobiłem nim prawie 10 000km i wg mnie to solidny sprzęt. I wytrzymały, bo zaczynałem przygodę z nim od wagi własnej 105kg + trochę gratów w sakwach. Sporo w nim wymieniłem, ale tylko dlatego, że lubię dostosowywać sprzęt do własnych preferencji. Z rzeczy koniecznych do wymiany już na początku poszły klocki hamulcowe, twarde głośne i bardzo mało skuteczne. Po wymianie na klocki lepszej jakości rower dużo lepiej hamuje. Wymieniłem też opony, bo oryginały są lekkie, ale ich ochrona antyprzebiciowa to jakiś żart. Z czasem zużył się łańcuch i kaseta. Pozostałe komponenty (kierownica, chwyty, sztycę podsiodłową, lampę przednią zmieniłem, bo taki miałem kaprys. Wg mnie dynamo w piaście to naprawdę dobre rozwiązanie. My z żonką używamy oświetlenia przez całą dobę, taki mamy styl. Trzeba przyznać, że Kross Trans w tej wersji to rower ciężki. ale jeśli nie trzeba go taszczyć na 4 piętro, w jeździe turystycznej to nie przeszkadza.
    1 punkt
  7. Jeden z dodatkow do starzejacej sie stajni - Terra z Force 1. Zrobilem na niej okolo 1000 km i jestem ciagle calkiem zadowolony. Przelozenie 10-42/42 jest dla mnie idealne w terenie gdzie jezdze. Zmiana kol na HUNT 30 Carbon Gravel Disc bylo bardzo odczuwalne (pozytywnie) w jezdzie. Poczatkowo zamontowane Elite Rocko Carbon koszyki byly beznadziejne (butelki wypadaly z lewej i z prawej); kompozytowe TACX Ciro okazaly sie super. Zazwyczaj jezdze na rozmiarze M (reach ~ 380mm i stack ~ 535mm) ale Terra jest dosyc duza; rozmiar S jest dla mnie idealny. Waga (troche podbrudzonego) bez pedalow - 7.95 kg.
    1 punkt
  8. Bo puste pole za „stodołą”...
    1 punkt
  9. Niestety w poniedziałek będzie jakiś większy test i opis ale jest pięknie
    1 punkt
  10. ...bo dym z wypalania wrzosowisk ciągnie aż nad Newcastle
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...