losiek86 Napisano 24 Września 2007 Napisano 24 Września 2007 przeglądając oferty na allegro spotkałem sie z czymś takim: http://allegro.pl/item246349629_new_hayes_...reme_shop_.html miał ktoś styczność z tym? bo wygląda interesująco
marcin_ostrów Napisano 24 Września 2007 Napisano 24 Września 2007 http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/2059/3/ A styczności chyba jeszcze nikt nie miał , za nowe M
bert Napisano 24 Września 2007 Napisano 24 Września 2007 http://www.hcfr.pl/news.php?readmore=630 no chyba faktycznie niby hamulec od 2008 ciekawe jak się będzie spisywał bo moim zdaniem cena i wygląd jak na razie na +
tobo Napisano 24 Września 2007 Napisano 24 Września 2007 przygladalem sie im - sa w ofercie extreme shopu. cena byla bez problemu w moim zasiegu. sa zbudowane zgodnie z nowym trendem lansowanym przez shimano - tlok nie wchodzi do korpusu z boku tylko od przodu - tak jak w xt i xtr. cena jest znośna - tym bardziej jesli ma sie juz reszte czyli adaptery i tarcze. moj wybor padl jednak na shimano xt 2008 - przeczytalem na ich temat dobre opinie - nawet jesli jest tylko prasowa. zapowiadaja sie obiecująco. z shimano znam sie od dluzszego czasu dlatego wlasnie na nie padl wybor. dzwignia tego hayesa wydaje mi sie ciut zbyt filigranowa.
Yah0o_121 Napisano 24 Września 2007 Napisano 24 Września 2007 Ciekawe, czy hayes poprawił w tych hamulcach system odpowietrzania... Zobaczymy, czy klocki mają tak samo kiepskie mocowanie jak w 'dziewiątkach' i jak będzie z żywotnością nowych klocków. Ja na jednym (moim pierwszym) komplecie metalicznych klocków przejechałem 3700km i zostało mniej niż 0,1mm okładziny - do śmieci. A nowe to wydatek ponad 150zł...
bert Napisano 12 Października 2007 Napisano 12 Października 2007 http://www.pinkbike.com/news/Hayes-Stroker-Review.html tak dla zainteresowanych taki oto jeszcze test jeszcze znalazłem
kabanosdg Napisano 15 Października 2007 Napisano 15 Października 2007 No konstrukcja fajna. Cena też rozsądna. Mnie osobiście martwi inna rzecz - odporność klamek na uderzenia. O ile np. w "Nine" większość siły przejmuje cały korpus hamulca, o tyle tu będzie przejmowała dźwignia i tłok. Wynikiem czego może być większa szansa na zniszczenie tych elementów przy kraksie.
ulvgar Napisano 15 Października 2007 Napisano 15 Października 2007 To samo pisano o klamkomanetkach Dual Control. Szczerze wątpię by każda kraksa była skierowana na kierownicę, lae też niczego nie wykluczam - przypadki się zdarzają. Wiesz, jakbyśmy patrzeli na wszystko i uważali na niebezpieczeństwo to w ogóle z domu byśmy nie wyszli
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.