Skocz do zawartości

Torebka na ramę right

Długo jeździłem z nią w domyślnym ustawieniu czyli na biodrze, ale pod spodem mokry tyłek ;/ A wystarczyło dwa paski gumy pod spodem połączone paskiem materiału i torebka pod ramę jak znalazł. Spokojnie mieści portfel, dokumenty, jasnoniebieskie łyżki park tool, s5610, klucz 15, łańcuch z kłódką, zapasową dętkę, rękawiczki i multi toola klasycznego oraz w razie czego ze dwa snickersy

  • +1 pomógł 1

Z albumu

Stare

  • 12 grafik
  • 0 komentarzy
  • 10 komentarzy do grafik


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Komentarze do grafik

    • Bardzo się cieszę, dziękuję musiałem dokładnie umyć po wypolerowaniu, faktem jest, że lakier miał problemy z utrzymaniem się podczas pierwszego malowania. Matowanie powierzchni w lakiernictwie pomaga w utrzymaniu się powłoki, gładka powierzchnia powoduje, że lakier nie ma właściwie czego się trzymać. Jest jeden czy 2 drobne defekty, trzeba dbać o warunki przy takim lakierowaniu. Niedługo wrzucę następny projekt, surowa stal. Mniej roboty, efekt też ciekawy
    • Dziękuję za odpowiedź
      Widzę, że w pełni profesjonalne podejście do tematu. 

      Lakier bezbarwny położony na wypastowaną powierzchnię ? Z doświadczenia wiem, że klar potrafi się "ściąć" zostawiając biały nalot....

      PS Jestem pod ogromnym wrażeniem, kawał dobrej roboty
    • Zdjęty lakier fabryczny, głęboka polerka, czyli po kolei od 400 do 2500 wodny, najdrobniejsza szczotka druciana, pasty polerskie i na koniec lakier bezbarwny. Jeśli chcesz ściągać lakiery, to polecam do tego chemię typu scansol.
  • Zdjęcia

×