Skocz do zawartości

Jakubek89

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Jakubek89

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Cześć wszystkim . Chciałem Was prosić o poradę. Obecnie mam rower Lazaro evolution v3 - dokładnie ten: http://allegro.pl/2013-lazaro-evolution-v3-full-alivio-suntour-m-i4304076288.html . Chcę go sprzedać i rozejrzeć się za czymś w kwocie do 1200 złoty maks na kołach 28 o podobnym, bądź lepszym osprzęcie. Zastanawiam się nad integralem Lazaro, znajującym się na : http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4291073669.html . Teraz moje dwa pytania. Czy taka "zamiana" ma sens? -> w sensie czy integral, który jest teraz w ofercie u sprzedającego nie jest gorszy? Może macie jakieś inne propozycje w podobnej cenie na kołach 28? p.s. nie chce roweru miejskiego, szukam jakiegoś MTB na 28" . Dzięki za pomoc:)
  2. Z tego co widzę to kands 1300 = Lazaro V3. Waga tylko o 100 gram inna
  3. Lazaro to tylko rama - więc mające najmniejsze znaczenie komponent roweru (jeśli dla kogoś waga ramy nie ma większego znaczenia)... bardziej mi chodziło o pozostałe komponenty- przerzutki, resor, hamulce, kaseta, korba, piasta itd. Podobno alivio to dobry osprzęt
  4. a czym te rowery różnią się od Lazaro evo v3? Bardziej mi chodzi o różnice jakościowe komponentów i który z nich jest po prostu najlepszy (cena taka sama) ?
  5. Mam pytanko Panowie. Czy są sklepy rowerowe, czy jakiekolwiek inne (real, auchan-czyli marketówki), które dołączają do roweru gwarancję, ale ważną tylko wtedy, kiedy dokona się serwisu/przeglądu roweru w serwisie? I o serwsi głównie mam pytanie. Czy są przypadki, kiedy ten serwis może być wykonany w jakimkolwiek serwisie rowerowym? zmierzam do tego, ze chce iśc do ski teamu i żądać od nich opłacenia drugiego serwisu, tym razem autoryzowanego dla Lazaro, ponieważ wprowadzili mnie w błąd przyjmując rower Lazaro do serwisu, twierdząc że będzie to serwis gwarancyjny, który miał mi "uruchomić" gwarancję na rower. Chciałbym się powołać na wprowadzenie w błąd konsumenta i próbę wyłudzenia pieniędzy za serwis, jednak można podważyć moje argumenty jeśli są gwarancje sklepów, które akceptuje przegląd w jakimkolwiek miejscu.
  6. więc nie potrzebnie płaciłem w ski teamie za serwis;/...
  7. A jak to jest z tym serwisem w ramach gwarancji? Rozumiem, że żeby zostało coś wymienione trzeba odesłać rower do osoby (dane na aukcji allegro) od której się go kupowało-więc trzeba się chrzanić z wysyłką roweru. Nie ma gdzieś w Polsce (mieszkam w Wawie i o nią głównie pytam) serwisu, do którego mógłbym oddać rower z gwarancji i by go rozebrali, sprawdzili co jest nie tak i ewentualnie wsadzili nowe cześći?- oczywiście za free.
  8. Dźwięk ocierania który słyszycie po pewnym przebiegu jest spowodowany gięciem się korby.... a można to jakoś zweryfikować? W sensie bez rozkręcania można to jakoś wypatrzeć? Jutro zawożę rower do serwisu ski teamowego (taki pierwszy serwis po przejechaniu 150 klocków). Mają tam przeglad podstawowy i rozszerzony: http://www.skiteam.pl/pdf/cennik_serwisu_rowerowego.pdf Wiem, ze to głupie pytanie, ale który wybrać na taki pierwszy przegląd? Pytam się też w kontekście tego "chrobotania" - na którym przeglądzie powinni to wykryć? Ogólnie to zauwazyłem dwa problemy. Na tym rowerze jeżdżę dopiero 2 tygodnie, więc wydaje mi się, że powinienen byc bardziej wytrzymały. Tym bardziej, że główne problemy dotyczą jednostki napędowej, która jest Shimano - alivio, więc jak domniemuje pożądnej firmy. 1. To chrobotanie - na wysokich przełożeniach. 2, Od czasu do czasu nagle przeskakuje mi łańcuch. tzn. samo zjawisko przypomina dosyć głośną i odczuwalną zmianę przerzutki. Natomiast w każdym przypadku, w którym mi się to zadziało nie zmieniałem przerzutek. Zaraz po tym sprawdzałem, czy może rower sam nie zmienił przełożenia, ale łańcuch był na odpowiednik zębatkach. Sprawdzałem też czy moze to nie wina zębatek łańucha, zaczynając intensywniej pedałować (zarówno szybciej, jak i krótkie mocniejsze nadepnięcia pedałów). Jednak łańcuch normalnie pracował. Wiem że opis jest kiepski, ale może jakieś pomysły co może byc przyczyną? Wydaje mi się że nie jestem jakiś mega ciężki bo ważę około 88 kg. Dodatkowo uważam żeby nie podjeżdżać z impetem pod krawężniki, zawsze przed nim hamując i podnosząc tyłek z roweru.
  9. Mam pytanko do lazarowiczów V3. Czy Wam też rowerek zaczyna wydawać dziwny dźwięk (jakby obierający łańcuch) na wysokości przednich zębatek - dźwięk pojawia się od przełożeń 3x7 i 3x8, czyli tych najwyższych? Dziwny dźwięk jest wydawany w momencie, w którym naciskam pedał, aby się rozpędzić.
  10. Kupiłem V3 lazaro i calkiem jestem zadowolony ....fajnie wygląda i jeździ się też gładko...aczkolwiek jestem zdziwiony bo jeżdżę na przełożeniu 3x4 , więc dosyć ciężkim, a wogóle tego nie czuje. Problem miałem z bagażnikiem i błotnikami bo nie pasowały (niby uniwersalne), ale jakoś udało mi się zamontować. Mam pytanko do takich nowych rowerów, a mianowicie. Jak szybko oddać go do przeglądu takiego pierwszego, czyli dokręcenie srubek, naciągnięcia linek itp. ? Bo trzeba to zrobić jakoś szybko, żeby gwarancja była ważna, czy się mylę? Kupiłem V3 lazaro i calkiem jestem zadowolony ....fajnie wygląda i jeździ się też gładko...aczkolwiek jestem zdziwiony bo jeżdżę na przełożeniu 3x4 , więc dosyć ciężkim, a wogóle tego nie czuje. Problem miałem z bagażnikiem i błotnikami bo nie pasowały (niby uniwersalne), ale jakoś udało mi się zamontować. Mam pytanko do takich nowych rowerów, a mianowicie. Jak szybko oddać go do przeglądu takiego pierwszego, czyli dokręcenie srubek, naciągnięcia linek itp. ? Bo trzeba to zrobić jakoś szybko, żeby gwarancja była ważna, czy się mylę?
  11. Nie!... Większa prędkośc maksymalna i lepszy komfort jazdy na prostych utwardzonych drogach....ale jest mniej zwrotny. np w silnie zatłoczonych, albo zastawionych samochodami terenach może być nie komfortowo...w sensie cały czas będziesz musial sie podpierać nogą, bo ciężko Ci będzie szybko manewrować.
  12. MAm jeszcze jedno pytanie do posiadaczy tegoż roweru. A mianowicie do czego służy obkręcane cóś;p, po lewej stronie amortyzatora? Po prawej jest lock - żeby zablokowac amora. a po lewej jakiś ala zawór z adnotacją + i -. Rozumiem że to chodzi o ciążkość pracy amrotyzatora? Pytam się bo kręcę tym i nie odczuwam jakiś zmian w pracy amortyzatora. Z góry dziękuję za odp
  13. Mam pytanie. W jaki sposób zwiększyć odległość jednej z gum hamulca (tylniego)? Nie mogę zakręcić tylnim kołem, ponieważ hamuje go hamulec z lewej strony ;/ Niestety ten numer z przykręcaniem-odkręcaniem śrubek krzyżakowych po bokach (od sprężyn) nie działa. Cały czas prawy bloczek jest kilka mm od obręczy, podczas gdy lewy jej niemal dotyka. Rower nowy..tzn koło jest na pewno proste i jeszcze jedno...hamulec trze w spoczynku tzn.... bez hamowania (bo ktoś może pomyśleć że podczas hamowania jeden blok dotyku, a drugi nie .
  14. mam pytanko do osób które zakupiły lazaro: http://allegro.pl/lazaro-evolution-v3-full-alivio-amor-z-blokada-m-i3384151043.html . Jest tutaj możliwość regulowania wysokości kiery?
  15. Dzieki za pomoc!...jednak wybrałem 26"....ze względu na większą zwrotność. Myslę, że nie będę żałować. Teraz usiłuję znaleźć jakieś porządne zabezpieczenie do niego;p... i idzie mi oporniej niż w przypadku wyboru roweru ;p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...