Skocz do zawartości

Niszczacyzboze

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Skąd
    Kraków / Kielce

Osiągnięcia użytkownika Niszczacyzboze

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

11

Reputacja

  1. Genialny patent w swojej prostocie. To co ja przeżywałem z tym żeby rozkręcić swój suport po 2 latach jazdy to był armageddon. Pomijając to że na ponad metrowym przedłużeniu udało mi się go odkręcić.
  2. Opinia - neutralna Kupowałem przerzutkę SLX, klocki i końcówki aluminiowe. Z końcówkami było tak, chciałem niebieskie wg strony nie było, wybrałem srebrne po czym dzwonią do mnie i pytają jaki mógłby być inny kolor, bo srebrne zostały śle oznaczone w systemie - czyli mam niebieskie. Wysyłka po ponad tygodniu od wpłaty i po wcześniejszym upomnieniu się. Przerzutka, źle zapakowana rozwalone górne kółko od przerzutki. Musiałem zapłacić za odesłanie do nich przerzutki, ale przysłali nową. Kupowałem przez ich stronę, może dlatego olewają sobie bardziej niż osoby kupujące przez allegro, bo tam można im bardziej zaszkodzić.
  3. I na mnie przyszedł czas wywalić lekko szkoda, a może coś się przyda: -Amortyzator XCM najprostsza wersja, 2 sprężyny był rozbierany itp. Sterówka gwintowana o długości 153mm -piasta tylna Shimano RM65 na CenterLock, przeserwisowana. -Tarcza Shimano 160mm na CenterLock Opona UST Hutchinson Bulldog 26x2.1 typowo żeby ją wykończyć. Odbiór osobisty w Kielcach. Pytania na PW
  4. Moim zdaniem to trochę dużo te 200ml jeszcze 2-3 razy zmieniana (domyślam się, że) benzyna do jednego szejkowania. U mnie szejk zdarza się po około 500km kiedy zmieniam łańcuch na drugi i zużywam około 100-150ml w innym wypadku nie miałbym życia poza myciem roweru. Może spróbuj z płynem do mycia garów jako pierwsze szejki, a na końcu jeden w benzynie. Co do sposobu odzyskiwania środka, odstawienie na jakiś czas jest najlepszym sposobem. U mnie z reguły w porywach trwa to do 10minut. Stosowanie filtrów typu gaza, wata itp nie przyniesie turbo efektów, ale na pewno spora część pozostanie na gazie i odparuje.
  5. Genialny jest klucz 3 w 1. Mogłem bez problemu otrzymać moment dokręcania wkładu, a także szybko przeserwisować M520.
  6. Drutówka. A jeśli chodzi o klocki to żadnych nie urwałem, a bardziej wytarły się.
  7. Moja tylna opona RK 2.2 niedługo skończy żywot. Znów na tylnej oponie pojawia się uszkodzenie ścianki bocznej. Po około 4kkm część środkowa bieżnika kończy się. Więcej raczej nie kupię,
  8. Ze swoich obserwacji zauważyłem, że smarowanie czerwonym FL po szejkowaniu mija się z celem. Obecnie po każdym szejku nakładam zielony przejadę się raz, wycieram, drugi raz wycieram i nakładam dopiero czerwony. Ma to wytłumaczenie takie iż czerwony niespecjalnie ma ochotę wchodzić na sworzeń i tam zostawać. Rzeczywiście co mniej więcej 100km trzeba przesmarować łańcuch jednak przy zielonym co 200km musiałem go myć.
  9. kseru - Mega pozytyw ! Dostałem dokładnie to co opisał w ogłoszeniu a w dodatku wszystko ładnie spakowane
  10. Wrzuć na nowo zdjęcia bo teraz mi wyskakują same miniaturki.
  11. Toteż dziwne, że Ci wypada. Z konstrukcji (przynajmniej w moim SF-11 RLD) wynika, że pokrętło od regulacji nie powinno w ogóle wypadać.
  12. @ det0maso a spróbuj z tłumikiem na "0" tzn rebound wykręconym na full na "-".
  13. Wolę nowy słabszy w rankingu amortyzator niż trafić na używaną minę. W tamtym roku kolega po pół roku i kilku startach na Nowej REBIE sprzedał ją z pogiętymi wodzikami, lejącym się tłumikiem i jeszcze kilkoma ciekowstkami. Kupił Epicona SF-11 i jest zadowolony, a przy okazji nakłonił mnie aby sam też sobie kupił podczas zmiany amortyzatora. Mój jest RLD i chwalę sobie, jednak jest bardzo duża wygoda, a nie zawsze można pozwolić sobie zdjąc ręke i się schylać do pokrętła. Poza tym (przynajmniej) dla mnie jazda na blokadzie po ulicach jest swoistą udręką, ale to już tak poza wszystkim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...