Greg01 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Witam, Posiadam rower z korbą ProWheel 3 tarczową, przy dużych prędkościach muszę strasznie się na męczyć (dużo pedałować), czy da się kupić większe tarcze zębatek?? albo całą korbę?? Fajnie by było jakbym mógł założyć tarczę 53 zęby, ale czy będzie się dało jeśli chodzi o przerzutkę??? muszę kupić wtedy nową?? Czy takie coś jest w ogóle możliwe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 11 Lutego 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 A co to za rower ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg01 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 http://archiwum.allegro.pl/oferta/lekki-rower-szosowy-lightspeed-alumin-ks-cycling-i5603192378.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 11 Lutego 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Więc problem tkwi gdzie indziej. Masz prehistoryczny układ napędu, opary o wolnobieg. Ma on zakres najczyściej 14-28, czasami 13-28. Kasety są zazwyczaj 11-28, oczywiście porównywalne wielkościowo. więc, masz 3 zęby różnicy a to są 2 biegi, czyli ok 6 zębów na korbie. Stad proponuję ci wymienić koło i kupić kasetę. Będzie to drożej. Ale na pewno lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg01 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 A ile to wszystko by kosztowało razem?? bo niestety w częściach rowerowych nie mam żadnego pojęcia I czy zmiana z wolnobiegu jest konieczna?? Chodzi mi tylko o to że na przerzutkach 3 i 7 jest dla mnie po prostu za lekko, chciałbym zwiększyć ilość zębów z przodu w celu uzyskania większej prędkości. Albo wymienić koło z tyłu na kasetę, a dodatkowo zwiększyć korbę z przodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Wymiana koła na kasetę da ci możliwość montażu najmniejszej zębatki 11T(obecnie masz 14T) a to sprawi że będziesz miał to co chcesz osiągnąć : 48/14 - 3,43 (to masz) 52/14 - 3,71 (to byś miał zmieniając korbę - w twojej zębatki są nie wymienne) 48/11 - 4,36 (to byś miał zmieniając na kasetę z najmniejszą 11T) Koło np. takie http://allegro.pl/kolo-tyl-28-rodi-scorpion-quando-cnspoke-v-i5848450202.html do tego kaseta http://allegro.pl/kaseta-shimano-cs-hg41-7-rzedow-11-28t-acera-krk-i5566562040.html + podkładka http://allegro.pl/podkladka-dystansowa-do-kasety-7-rzedowej-3-15mm-i5966729249.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg01 Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 A gdyby wymienić koło z wolnobiegiem na koło z kasetą, plus dodatkowo dać całkowicie nową korbę z przodu, tak żeby było 52/11 ??? i jeszcze o co chodzi z tymi liczbami : 48/14 - 3,43 52/14 - 3,71 48/11 - 4,36 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gtb Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 52/11 - 4,73 Tu http://rowery.zbooy.pl/biegikal.html masz kalkulator z wyjaśnieniem , możesz tworzyć różne konfigurację i porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.