Skocz do zawartości

[2500-3500] rower MTB, 29er dla dziewczyny


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

poszukuję roweru w cenie 2500-3500zł.

Ma to być 29er - jestem dziewczyną ale zależy mi na męskiej a nie damskiej ramie.

Mam 174cm wzrostu i 60kg wagi - ćwiczę siłowo 4 razy w tygodniu i mam dość cardio w postaci biegania czy roweru stacjonarnego, tym bardziej że pogoda z dnia na dzień (no dobra dziś jest deszczowo) jest coraz lepsza.

Planuję 2-3 razy w tygodniu jeździć nim do pracy (lasy, pola ale i odrobina polbruku/asfaltu) odległość między pracą a domem to ok. 25km w jedną stronę + weekendowe wypady 60-80km.

Rowery na jakich dotychczas jeździłam to "miejski" i trekkingowy.

Fajnie gdyby miał amortyzator Rock Shox, 30 przerzutek (deore XT) i "znośny" wygląd (niekoniecznie jaskrawożółty np).

Jestem kompletnym laikiem i ciężko wybrać mi coś, co sprosta moim oczekiwaniom.

 

Wstępnie zastanawiałam się nad Haibike Big Curve 9.50 : http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/haibike/haibike-2015/hardtail-29/haibike-big-curve-9-50-484149

 

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie i podpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

oglądałam w necie Canyona AL 5.9 - ale tu jest mały problem... - czas oczekiwania na taki rower to 2 mce... trochę długo niestety.

A jak z serwisowaniem/naprawą takiego roweru (z tego co wiem dystrybucja jest wyłącznie internetowa)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jeżeli trasy będą w większości przebiegać w terenie(las, pola, kiepskie drogi, ale nie ubite szutrowe drogi po, których spokojnie można nawet miejskim  czy inną szosówką  przejechać) - to mtb jak najbardziej

 

- jeżeli ten teren to w większości ubite w miarę równe drogi to może lepiej rowerek typu cross(węższe oponki, mniejsze opory toczenia)