Skocz do zawartości

[opony] jakie na asfalt zamiast Schwalbe Terra Cruiser ?


Dadi

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ jeżdzę tylko po asfalcie chciałbym zmienić opony na bardziej odpowiednie. W tej chwili mam SCHWALBE TERRA CRUISER / 28X1.60 . Niby na asfalcie pracuje tylko niewielki wycinek tej opony ale mam wrażenie , że te opony to nie szczyt możliwości.

Co polecacie ? Najlepiej coś co łatwo się nie da przebić.

Czy faktycznie odczuję różnicę jeśli zmienie moje opony na inne (sliki)?

 

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze cos niskobudzetowego ? co wcale nie oznacza czegoś gorszego ?

.....

i nie trzeba wydawac 200 pln ...

Bardzo sobie cenie niezawodność , w tym wypadku odporność na przebicia. Z tego co wiem (mogę się mylić) tanie opony nie oferują żadnej ochrony przed "kapciem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jesli mozna to podlacze sie pod istniejacy temat :)

 

Posiadam Garego Rybaka Marlin z 2004 roku. Rower jest przeznaczony do jezdzenia w terenie ale w zwiazku ze zmiana moich preferencji w tym sezonie na podroze miejskie chcialbym zmienic ogumienie na odpowiednie :)

Obecnie załozone są IRC Mythos XC 26 x 2.10. Przyznam ze w terenie swietnie sobie radza, lecz na asfalcie jezdzi sie nimi ciezko. Wiec chcialbym je wymienic na cos o mniejszych oporach toczenia.

Zastanawiam sie powaznie nad tymi oponami:

http://www.allegro.pl/item101835974__s_s_o...ick_tanio_.html

I jeszcze 3 krotkie pytania:

1. Jesli chcialbym zjechac czasem z drogi na lesne drozki to czy te opony dadza sobie rade?

2. Jaka moze byc zmiana srednich predkosci? Bo jesli bede nimi jezdzil o 3 km szybciej to szkoda mi wydawac pieniedzy, ale jesli byly by to juz roznice 5-7 km/h to sie nimi zainteresuje.

3. Ten model jest tez dostepny w wersji 26 x 1.75, rowniez sie zastanawiam czy te nie poradza sobie lepiej jak czasem zjade z asfaltu niz 1.5

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szose dobre sa tez oponki continental travel contact 1.75. Wyglądają solidnie, mają bardzo gęsty splot , można je mocno pompować no i mają niby jakiś "safety system" antyprzrzebiciowy.Komplet kosztuje około 90 złotych.

 

Co do postu Beribazoo...nie miałem okazji jechać na oponach 1.5 ale 1.75 w terenie od biedy robią, przy czym jak chcesz poszaleć w terenie to nie bardzo się nadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

hmm poważnie zastanawiam sie nad continental travel contact na tył.. jeżdże tak 70% asfalt reszta teren- piach, szuter, dukty. małe opory na asfalcie to cos dla mnie ale czy w teren beda się nadawac, czy odpadają zupełnie? myslalem o 2.1 o moze nawet większe bo z przodu mam kende 2.1 a słyszalem ze conti zawyża rozmiary. jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...