Dadi Napisano 26 Kwietnia 2006 Napisano 26 Kwietnia 2006 Ponieważ jeżdzę tylko po asfalcie chciałbym zmienić opony na bardziej odpowiednie. W tej chwili mam SCHWALBE TERRA CRUISER / 28X1.60 . Niby na asfalcie pracuje tylko niewielki wycinek tej opony ale mam wrażenie , że te opony to nie szczyt możliwości. Co polecacie ? Najlepiej coś co łatwo się nie da przebić. Czy faktycznie odczuję różnicę jeśli zmienie moje opony na inne (sliki)? Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Dadi Napisano 2 Maja 2006 Autor Napisano 2 Maja 2006 a ile masz kasy na wydanie powiedzmy , że 200 zł
kos Napisano 2 Maja 2006 Napisano 2 Maja 2006 a moze cos niskobudzetowego ? co wcale nie oznacza czegoś gorszego ? http://www.allegro.pl/item99917791_opona_k...owa_od_ss_.html i nie trzeba wydawac 200 pln ...
Dadi Napisano 3 Maja 2006 Autor Napisano 3 Maja 2006 a moze cos niskobudzetowego ? co wcale nie oznacza czegoś gorszego ? ..... i nie trzeba wydawac 200 pln ... Bardzo sobie cenie niezawodność , w tym wypadku odporność na przebicia. Z tego co wiem (mogę się mylić) tanie opony nie oferują żadnej ochrony przed "kapciem"
beribazoo Napisano 8 Maja 2006 Napisano 8 Maja 2006 Witam, jesli mozna to podlacze sie pod istniejacy temat Posiadam Garego Rybaka Marlin z 2004 roku. Rower jest przeznaczony do jezdzenia w terenie ale w zwiazku ze zmiana moich preferencji w tym sezonie na podroze miejskie chcialbym zmienic ogumienie na odpowiednie Obecnie załozone są IRC Mythos XC 26 x 2.10. Przyznam ze w terenie swietnie sobie radza, lecz na asfalcie jezdzi sie nimi ciezko. Wiec chcialbym je wymienic na cos o mniejszych oporach toczenia. Zastanawiam sie powaznie nad tymi oponami: http://www.allegro.pl/item101835974__s_s_o...ick_tanio_.html I jeszcze 3 krotkie pytania: 1. Jesli chcialbym zjechac czasem z drogi na lesne drozki to czy te opony dadza sobie rade? 2. Jaka moze byc zmiana srednich predkosci? Bo jesli bede nimi jezdzil o 3 km szybciej to szkoda mi wydawac pieniedzy, ale jesli byly by to juz roznice 5-7 km/h to sie nimi zainteresuje. 3. Ten model jest tez dostepny w wersji 26 x 1.75, rowniez sie zastanawiam czy te nie poradza sobie lepiej jak czasem zjade z asfaltu niz 1.5 Pozdrawiam
Grabo Napisano 10 Maja 2006 Napisano 10 Maja 2006 Na szose dobre sa tez oponki continental travel contact 1.75. Wyglądają solidnie, mają bardzo gęsty splot , można je mocno pompować no i mają niby jakiś "safety system" antyprzrzebiciowy.Komplet kosztuje około 90 złotych. Co do postu Beribazoo...nie miałem okazji jechać na oponach 1.5 ale 1.75 w terenie od biedy robią, przy czym jak chcesz poszaleć w terenie to nie bardzo się nadają.
thcfarmer Napisano 10 Lipca 2006 Napisano 10 Lipca 2006 hmm poważnie zastanawiam sie nad continental travel contact na tył.. jeżdże tak 70% asfalt reszta teren- piach, szuter, dukty. małe opory na asfalcie to cos dla mnie ale czy w teren beda się nadawac, czy odpadają zupełnie? myslalem o 2.1 o moze nawet większe bo z przodu mam kende 2.1 a słyszalem ze conti zawyża rozmiary. jak uważacie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.