uczaj20 Napisano 8 Września 2011 Napisano 8 Września 2011 Witam wczoraj w serwisie zmieniali mi ramę na Scott Scale 40 2011 , do tej ramki zakupiłem stery Rritcher WCS.Wydaje mi się że kierownica chodzi ciężko przy obracaniu , nie wiem w ten czas miałem również mało powietrza w oponie ,ale i tak czuje że ciężej chodzi od tamtych co miałem wcześniej ,również maszynowych ale ritcher.Niby kierownica normalnie się obraca.Co myślicie na ten temat , przy odbiorze roweru powiedzieli mi że przy tej klasie sterów opór jest troszkę cięższy ??????? tak jak się spodziewałem wina tkwiła w mało napompowanym kole ,wszystko śmiga jak trzeba
M333 Napisano 8 Września 2011 Napisano 8 Września 2011 Lepsze stery to zazwyczaj lepsze uszczelnienie, a to z kolei może generować dodatkowy opór. Moim zdaniem nie powinno to jednak wyczuwalne. W grę wchodzić może także niewłaściwy montaż (np. zaburzona współosiowość, krzywe nabicie bieżni na sterówce) albo jakaś wada fabryczna sterów. Moja rada: na początek przeprowadź samodzielną regulację sterów a-head, na forum masz instrukcję. To jedna z prostszych czynności. Ciężko tam coś zepsuć, nawet osobie bez żadnego doświadczenia serwisowego. Z narzędzi potrzebujesz jedynie klucza imbusowego (5 albo 6mm). Jeżeli nie pomoże będziemy się zastanawiać dalej.
Piksel Napisano 8 Września 2011 Napisano 8 Września 2011 Rritcher to jakaś nowość na rynku? bo nie miałem przyjemności
uczaj20 Napisano 8 Września 2011 Autor Napisano 8 Września 2011 Dzięki za odezw wszystko jest ok tak jak sądziłem cały problem polegał na słabo napompowanej oponie która dawała opór po napomponowaniu wszystko świetnie działa brak oporu co mnie cieszy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.